2025-06-28, 22:37
Medlem
Victor-Cronhielms avatar
Okej, alla tangentkrigare och tvättäkta näthyenor – nu får ni äntligen nåt att tugga sönder.

Jag tröttnade på standardsvennigt skrivbord + skärm och gick full bananas: Rättssal, svensk flagga med mitt namn “Victor” hissad bakom domarbänken, lasrar som epilepsitest, strobesen blixtrar hårdare än polisens insatsstyrka på nyårsafton – grannen fyllde UFO-anmälan innan första dropet ens landade, plus två bikiniraketer som dansar som att Skatteverket aldrig funnits. Ville se hur långt man kan dra konceptet “hemmakontor” innan grannarna ringer soc – mission accomplished.

👉 VIDEO (sätt på solglasögon & lämpliga substanser): https://mega.nz/file/lwh2VK6R#RoTGbh8eANikvQsj6kIVaOZaVtZPWmTbNU3s0O3IG pA

Era uppdrag – utan filter, utan babyhandskar:

Slakta eller hylla setupen på en 0–10-skala (0 = lam kontorsråtta, 10 = psykedelisk domstolsorgie).

Tips på hur jag maxar weirdness: fler dansare? rökmaskin? Kanske en åklagare i latex?

Ser ni något som borde brinna i helvetet – skriv det. Jag fixar bensin.

Släpp loss – jag samlar skärmdumparna till min framtida HR-utredning.
Citera
2025-06-29, 12:08
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Trodde att man skulle få se ett helt kontor som faktiskt existerar.
Detta ser ju direkt ut att vara en pojkdröm gjort i ett AI-program.
Citera
2025-08-04, 17:58
Medlem
Hatten av till dig Victor och ditt kontor, ai eller ej så är du en visionär.

En imponerande bakelit telefon, en grönskärmad bankirlampa, en franz jäger och det svenska kontorets klassiska uppsättning av färgade träryggspärmar hade annars varit snygga tillbehör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in