2025-08-03, 15:56
Medlem
Trodde nog på bättre tider på männens 200. Kanske inte så optimala förutsättningar ändå. Säger en del om Julias tid också.
Edit. Motvind i kurvan enligt Henrik.
Citera
2025-08-03, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Kanske fel tråd men jeng måste tala högre och tydligare.

Han mumlar i skägget och viskar. Värdelöst.

Han måste ju få konstruktiv kritik av hans överordnade.

Fler som upplever detta?
Ofta verkar han tveksam om vad han ska säga när han redan rapat upp alla tillgängliga floskler 14 ggr. Det är som Jeng försöker dölja sin tveksamhet genom att mumla i skägget.
Citera
2025-08-03, 16:07
Medlem
Giggsys avatar
Har Julia Henriksson givit besked om medverkan i Finnkampen?
Citera
2025-08-03, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Ofta verkar han tveksam om vad han ska säga när han redan rapat upp alla tillgängliga floskler 14 ggr. Det är som Jeng försöker dölja sin tveksamhet genom att mumla i skägget.

Så kan det absolut vara. Jag känner själv att han är (mycket) osäker på grenar som ligger långt ifrån stav (medel och långdistans ffa). Om man t ex jmf med gärderud. Tycker inte det skulle skada om det finns två experter med olika fokus. Finns en ganska duktig kille (Olof Silvander tror jag) på friidrottskanalen. Dock reservation för att han har en ganska skränig röst (som att han inte kommit ur målbrottet).
Citera
2025-08-03, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Har Julia Henriksson givit besked om medverkan i Finnkampen?

Vad stoppar?

Är det inte hårdare krav nu på de aktiva att ställa upp?

100 år jubileum (väl?!) och i Stockholm så finns inga skäl till att tacka nej. T o m Mondo har väl siktet inställt på Finnkampen?
Citera
2025-08-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sashilita
Edit: Vädret ser väl ok ut nu men regntunga banor

Riktigt fint väder blev det med sol och allt. Kan tänka mig att det blev riktigt varmt i solen.
Citera
2025-08-03, 16:47
Medlem
Rörande Bianca Salming. Hon har ju haft stora problem med olika skador, bland annat en krånglande rygg, skadad häl och problem med armbågen. Kan det vara orsaken till avhoppet igår?
Citera
2025-08-03, 16:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Släggfinalen en stor besvikelse.
Snyggingen? Rebecca Hallert hävdar ju att hon var mäkta impad av nivån på dom andra tjejerna
Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-03 kl. 16:57.
Citera
2025-08-03, 16:55
Medlem
Saknas genomgående intressanta resultat på detta SM. Damernas 1500 i princip enda undantaget.
Citera
2025-08-03, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Släggfinalen en stor besvikelse.

Vinden påverkar även slägga, dels balansen i själva utkastet, sedan kraftig motvind
Citera
2025-08-03, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Friidrottsförbundet förbjuder aktiva som var med på EYOF att vara med på U20EM. Därför får vi inte heller se Lörstad med flera tänkbara medaljörer.
I intervjun efter loppet sa i alla fall Jamilia att hon åtminstone siktar på medalj på U20EM eftersom hon toppar statistiken i åldersgruppen i år. Så det där med ett förbud är väl tveksamt.

Edit:
Hon är mycket riktigt med i truppen.
Senast redigerad av PynchonsApa 2025-08-03 kl. 17:42.
Citera
2025-08-03, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PynchonsApa
I intervjun efter loppet sa i alla fall Jamilia att hon åtminstone siktar på medalj på U20EM eftersom hon toppar statistiken i åldersgruppen i år. Så det där med ett förbud är väl tveksamt.

Konstigt. Vad jag kan se på Svensk Friidrotts hemsida så är hon inte uttagen. Eller missar jag något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in