2025-08-01, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olof321
En som är från Strängnäs, C*lin. Enligt honom gick tydligen i 200 km/h när bilen gick av vägen.
Vet nån hur han mår
Citera
2025-08-01, 17:55
Medlem
Citat:
En som är från Strängnäs, C*lin. Enligt honom gick tydligen i 200 km/h när bilen gick av vägen.

Fruktansvärt tragiskt förstås och jag tycker förfärligt synd om föräldrar o syskon men att köra i 200…. . Hade det hänt när någon körde 90 på en 90-väg hade det känts än mer meningslöst och fruktansvärt. När ska unga idioter lära sig att hastighetsgränser och säkerhetsbälten finns av en anledning ? Aldrig att mina ungar får åka med någon under 25, då kanske det kommit litet vett i skallen och en insikt om att man ej är odödlig.
Men självklart är det fruktansvärt att en ung man fått plikta med livet för att han varit dum ( om det nu stämmer att han körde i 200km/h), tur att de inte körde ihjäl någon oskyldig).
Citera
2025-08-01, 18:03
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:

Hört nåt liknande att han racea, själv eller mot en annan bil vet jag inte, körde obältad och slungades ut ur bilen och kastades väldigt lång.
Citera
2025-08-01, 22:23
Medlem
swedsters avatar
Om man gör burnouts tills allt gummi på bakdäcken är borta och corden är framme och sedan kör 200 km i timmen på regnvåt väg utan bälte så är man DUM i hela huvudet och jag skrattar åt den jäveln som blev slarvsylta! Finns inget förlåtande i deras jävla beteende
Citera
2025-08-01, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedster
Om man gör burnouts tills allt gummi på bakdäcken är borta och corden är framme och sedan kör 200 km i timmen på regnvåt väg utan bälte så är man DUM i hela huvudet och jag skrattar åt den jäveln som blev slarvsylta! Finns inget förlåtande i deras jävla beteende

Din kommentar är dum i hela huvudet!
Så jävla lågt!
Han var en underbar grabb!
Jag tycker du borde tänka till, tänk på anhöriga.
Citera
2025-08-01, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillelin

Inte ens anhöriga borde kunna förneka att det var fullkomligt idiotiskt
Citera
2025-08-01, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedster

Hur vet du att däcken var slut när olyckan skedde?
Citera
2025-08-02, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Inte ens anhöriga borde kunna förneka att det var fullkomligt idiotiskt

Fadern verkar vara tämligen motorintresserad också, hög fart osv kan mycket väl ha belönats sedan låg ålder.
Senast redigerad av Kockumskranen 2025-08-02 kl. 04:19.
Citera
2025-08-02, 07:51
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Att man gör dumma grejer som kan vara förenat med döden betyder inte att man förtjänar att dö.
Det är en ung människa vi pratar om.
Citera
2025-08-02, 13:49
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Han köpte alltså bilen för mindre än fyra månader sedan, den annonserades ut för 439.800 kr, en förmögen 22-åring.

Citat:
Ursprungligen postat av Trillelin
Din kommentar är dum i hela huvudet!
Så jävla lågt!
Han var en underbar grabb!
Möjligen hade CA någon god sida, men det lutar åt att det var han som var dum i hela huvudet med tanke på körsättet... Tittar man på FB ser han ut som en gangster och blatte-wannabe.
Citera
2025-08-02, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Att man gör dumma grejer som kan vara förenat med döden betyder inte att man förtjänar att dö.
Det är en ung människa vi pratar om.

Inte dumma saker utan brottsliga saker som utsätter trafikanter runt omkring fartdårarna. Bättre att föraren dör än att han dödar oskyldiga. Den "underbara grabben" verkar ha varit nära att döda sin passagerare.
Citera
2025-08-02, 14:26
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Inte dumma saker utan brottsliga saker som utsätter trafikanter runt omkring fartdårarna. Bättre att föraren dör än att han dödar oskyldiga. Den "underbara grabben" verkar ha varit nära att döda sin passagerare.

Nä vi har inte dödsstraff!
Bättre att loosa körkortet livet ut än att jubla över att en människa har dött.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in