Ni tjejer. Händer det ibland att ni tycker killen tjatar för mycket om sex så att ni går med på det och låter honom knulla men ni gör annat medans han knullar på er. Ni kanske står på alla fyra i sängen och blädrar i klädtidningar, kollar Instagram på mobilen kollar på någon film på TV, eller står i köket och diskar?
Senast redigerad av Flenzenstock 2025-07-31 kl. 19:00.
Ni tjejer. Händer det ibland att ni tycker killen tjatar för mycket om sex så att ni går med på det och låter honom knulla men ni gör annat medans han knullar på er. Ni kanske står på alla fyra i sängen och blädrar i klädtidningar eller kollar på någon film på TV eller står i köket och diskar?
Ja, jag brukar ta fram mobilen och kolla insta.
Senast redigerad av ValentinoBladsson 2025-07-31 kl. 19:09.
Ett ex var så i sängen, hon var så ointresserad av det men visste att män har sexuella begär så hon lät mig använda henne som en levande sexleksak. En gång tog hon fram mobilen och skojade om att hon skulle kolla instagram samtidigt. Vi skrattade, men så sa jag att det går bra för mig, och så gjorde hon det. Men bara en stund medan vi värmde upp i missionären.
Ni tjejer. Händer det ibland att ni tycker killen tjatar för mycket om sex så att ni går med på det och låter honom knulla men ni gör annat medans han knullar på er. Ni kanske står på alla fyra i sängen och blädrar i klädtidningar, kollar Instagram på mobilen kollar på någon film på TV, eller står i köket och diskar?
hänt jag lagt mig taktiskt oh gett min partner direktiv om att
*det går bra att utforska hon där nere nu* under tiden som vi set film.
inte så skönt för honom men om han gjort bra ifrån sig, så kanske han får tillbaka..
Nej, när min kärring ger mig en snabbis ser hon till att vara där för mig.
Dock så hände det en polare till mig när han gökade en hora att hon låg och pratade i telefon samtidigt, han lackade naturligtvis och hon slutade, men i alla fall.
Yes, om hon ligger oberörd på mage och scrollar i telefonen eller bläddrar i en tidning och tuggar tuggummi typ. Jag vet inte varför, men jag blir kåt av sånt avtrubbat beteende.