2025-07-31, 18:42
Medlem
Flenzenstocks avatar
Ni tjejer. Händer det ibland att ni tycker killen tjatar för mycket om sex så att ni går med på det och låter honom knulla men ni gör annat medans han knullar på er. Ni kanske står på alla fyra i sängen och blädrar i klädtidningar, kollar Instagram på mobilen kollar på någon film på TV, eller står i köket och diskar?
Senast redigerad av Flenzenstock 2025-07-31 kl. 19:00.
Citera
2025-07-31, 18:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Ni tjejer. Händer det ibland att ni tycker killen tjatar för mycket om sex så att ni går med på det och låter honom knulla men ni gör annat medans han knullar på er. Ni kanske står på alla fyra i sängen och blädrar i klädtidningar eller kollar på någon film på TV eller står i köket och diskar?

Ja, jag brukar ta fram mobilen och kolla insta.
Senast redigerad av ValentinoBladsson 2025-07-31 kl. 19:09.
Citera
2025-07-31, 18:56
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValentinoBladsson
Ja, brukar ta fram mobilen och kolla insta
Skitbra förslag! Jag lägger till i trådstarten omedelbart.
Citera
2025-07-31, 19:00
Avstängd
180mgs avatar
Ett ex var så i sängen, hon var så ointresserad av det men visste att män har sexuella begär så hon lät mig använda henne som en levande sexleksak. En gång tog hon fram mobilen och skojade om att hon skulle kolla instagram samtidigt. Vi skrattade, men så sa jag att det går bra för mig, och så gjorde hon det. Men bara en stund medan vi värmde upp i missionären.
Citera
2025-07-31, 19:04
Medlem
drinksareonmes avatar
Exet brukade baka en kaka.
Citera
2025-07-31, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Exet brukade baka en kaka.

Jasså? Själv gillar jag att gå runt med dammsugaren och sen moppa.

Wtf?
Citera
2025-07-31, 19:09
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Jasså? Själv gillar jag att gå runt med dammsugaren och sen moppa.

Wtf?

Kan se det framför mig, låter ju helt underbart.
Citera
2025-08-01, 07:57
Bannlyst
Citat:
Ni tjejer. Händer det ibland att ni tycker killen tjatar för mycket om sex så att ni går med på det och låter honom knulla men ni gör annat medans han knullar på er. Ni kanske står på alla fyra i sängen och blädrar i klädtidningar, kollar Instagram på mobilen kollar på någon film på TV, eller står i köket och diskar?

hänt jag lagt mig taktiskt oh gett min partner direktiv om att
*det går bra att utforska hon där nere nu* under tiden som vi set film.
inte så skönt för honom men om han gjort bra ifrån sig, så kanske han får tillbaka..
Citera
2025-08-01, 08:12
Medlem
halaltarzans avatar
Nej, när min kärring ger mig en snabbis ser hon till att vara där för mig.

Dock så hände det en polare till mig när han gökade en hora att hon låg och pratade i telefon samtidigt, han lackade naturligtvis och hon slutade, men i alla fall.
Citera
2025-08-01, 10:05
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:

”Free use” kallas den kategorin av samlag.
Citera
2025-08-01, 11:02
Medlem
Klädtidningar, hur gammal är du egentligen?

Nja, har väl hänt att man haft sex i soffan och varit mer intresserad av filmen/serien än sexet men annars nej.
Citera
2025-08-01, 12:07
Medlem
stolenChevys avatar
Yes, om hon ligger oberörd på mage och scrollar i telefonen eller bläddrar i en tidning och tuggar tuggummi typ. Jag vet inte varför, men jag blir kåt av sånt avtrubbat beteende.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in