Citat:
Ursprungligen postat av
Seasons15
Är du helt efterbliven?! Manliga idrottsutövare i kvinnosporter ploppar upp som svampar ur jorden idag. Det måste naturligtvis stoppas. För kvinnornas skull.
Det är mycket enkelt att genom tester avgöra kön. Kromosomanalys. Det finns bara två kön.
Beroende på labb och metod kan det kosta några tusen och ta några dagar att få fram svar. Med med lite koordinering, samarbete och effektivitet i samband med en internationell idrottstävling så kan det helt garanterat göras både billigt, snabbt och effektivt.
Har man onaturligt höga eller syntetiska värden av testosteron som kvinna åker man dit för dopning oavsett.
Michel Phelps kroppsstruktur är helt irrelevant och det är ingen som har haft några som helst synpunkter på det. Han är en man som tävlar mot andra män och precis som i alla sporter får de se ut hur som helst. Självklar underlättar det att ha bred överkropp och stora fötter som simmare, precis som det underlättar att ha snabba reflexer och tjock nacke som boxare.
Nej, fram tills exakt just nu så har inte detta varit självklart får grupperna som inte fattar detta. Kvinnorna och transivrarna har ju tvärtom varit de som drivit på detta självmant! Eftersom det inte finns skillnader så spelar det ju ingen roll att männen tävlar med kvinnorna. Som jag har längtat efter dagen då de äntligen tvingades välja, antigen kan alla tävla i samma grupper för det finns inga skillnader (men ingen kvinna kommer någonsin få något pris i något igen) eller så nyktrar de till och erkänner vilka efterblivna idioter kvinnor, media, jämikhets ivrare" och alla andra varit,
"Det finns inga skillnader mellan könen så jag som kvinna ska ha lika mycket i lön för arbetet i lagret. Vi skiljer oss inte åt på något sätt och är precis likadana så jag ska ha samma lön!"
"Det är fel på proven för poliser i sverige! Eftersom det inte finns några skillnader men alla kvinnor får lägre poäng så är inte proven rätt. Eftersom det inte finns skillnader så måste män och kvinnor ha samma snitt, proven får göras om tills så är fallet"
"Kvinnor kan också vara brandmän, det är bara dörrarna som är patriarkala!"