2025-07-30, 14:51
Medlem
Den där tjejen är skapligt ful. Mullig och fet näsa.
Och vilka patetiska försök till att göra aheago. Det bara efterblivet ut.

Och med den här äckliga tungan så kanske hon borde hålla den i munnen istället.

https://coomer.st/onlyfans/user/bunnyxpontus/post/1861287795

Som extra äckligt krydda på moset så spelar hon en liten tjej i allt och riksfjanten Pontus "daddy". Sjuka pedofil.
Citera
2025-07-30, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AqintaX
Varför finns det inga videos på nätet då dom knullar ? Vill se

Det fanns en video fram tills imorse vid 7-tiden..
Citera
2025-07-30, 15:48
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzarolli
Nej men exakt, han ser ut som han är 10 och absolut inte denna Daddy som man behöver vara & som jag hade själv när jag jobba med 18+. Bilderna och videos känns rakt av som barnporr om jag ska vara helt ärligt hela konceptet och grejen känns så jävla olaglig så det visslar om det.

Ja hade han liksom gjort så att han runt 18 års ålder börjat träna och fortsatt med såna träningsvideos eller och gått över till ett mer vuxet innehåll och sedan ställt upp i Paradise hotell och sen bytit karriär till OF så är det ju en sak. Nu går han ju från barnkanal till porr direkt och man kan ju fråga sig om han hela tiden har viljat göra porr med sina fans men han har bara väntat in åldern. Att det har varit agendan med hans kanal hela tiden. Han sa själv att hans följare var 18+ nu men det är då ingen 18 plussare som tittar på honom i något annat än att man vill se något så dåligt så det är pinsamt.
Citera
2025-07-30, 15:51
Medlem
Vem betalar för att se en manlig influerare stå och vifta med sitt kön eller vad han nu gör, bögherrar?
Citera
2025-07-30, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johz18
Nä hon såg inte normal ut. Ser dina tjejer ut som mongon när du pippar dom? Har du bara legat med cp-störda personer?
I de situationerna har man sett många ansiktsuttryck
Citera
2025-07-30, 19:06
Avslutad
Bor Pontus fortfarande hemma? Spelar han in porr i pojkrummet? Herregud, vilken jävla lowlife Pontus är. Jag brukar tycka att Rask är värst i Sverige, men Pontus är nästan ännu värre.
Citera
2025-07-30, 19:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
Tack. Googlade. Haha, fyfan så patetiskt.

Var är vår världen på väg!?

Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det fanns en video fram tills imorse vid 7-tiden..

Försvann videon? I så fall var det nog hennes föräldrar som nu, genom sociala media, har fått veta vad hon gör med ökända PR.
Citera
2025-07-30, 19:27
Medlem
GravitySwitchs avatar
Det blev Pontus Ass-to-mouthmusson.
Citera
2025-07-30, 19:58
Medlem
Att se lilla Bunny på OF var verkligen tragiskt. Den här tjejen behöver hjälp, och det är då inte från Pontus eller hans familj. Vänder de sig till pedofiler eller vad är syftet?
Citera
2025-07-30, 20:12
Medlem
karin02s avatar
Jag kunde tyvärr inte låta bli att prenumerera och se vad det handlade om i fredags.

Några reflektioner jag har haft är att det mer känns som Pontus tjejs onlyfans och inte Pontus. Känns som att det är hennes dröm och inte hans, men Pontus klagar nog inte. En annan reflektion är att uppdaterandet svalnade av väldigt fort, idag har det inte uppdaterats nånting i skrivande stund och det gick från att uppdateras 2-3 ggr per dag till knappt en uppdatering. Förstod dessutom ganska fort att det riktiga innehållet erbjuds i chatten, men efter att ha lagt 200kr på det som erbjuds i flödet är jag inte så sugen på att lägga 200kr/st till. Har dock inte fått något mer i chatten på flera dagar heller, men det antar jag är för att jag inte köpt nånting?

I och med att uppdaterandet svalnade av så fort undrar jag om ”Bunny” (och/eller) Pontus fick lite kalla fötter? tråkigt att få det dock när det redan är för sent. De kan nog inte ha tjänat jättemycket på detta spektakel, iallafall inte kommit upp i de summor de hoppats på, och eftersom det inte verkar bli roligare än såhär lär inte många fler fortsätta prenumerationen om folk inte är jätteheta på att fortsätta se ”Bunny”
Citera
2025-07-30, 22:11
Medlem
-DaRude-s avatar
Han hoppas kanske att alla hans minderåriga "fans" ska råka se hans desperata utageranden framför kameran när han utmanar löjet som "porrstjärna" på Onlyfans, den tanken får honom nog igång mer än den nakna tjejen han har framför sig, den obehagliga lilla stroppen!
Citera
2025-07-30, 22:18
Medlem
Undrar om hans morsa fortfarande tycker att han är en ”föööörebild” för barn, som hon hävdade i Blenda-dokumentären.

Sjukt nog gör hon nog det. Det ligger mycket skit begravet i den familjen tror jag.

Helt ärligt tror jag att nästa video på Stora Carinas kanal blir något i stil med:

”Kastar ut min son efter att han skapat en OF!!!!” Och att det är en lika värdelös skådespelad video som innan, där Pontus ikläds fängelsekläder och får en att önska att man vore både döv och blind.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in