2025-07-28, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Du tror att han bara som ett billigt skräp ville flasha för världen ja så kan det ju vara

Va? min dyslexi fick precis dyslexi..
Skriv om det där.
Citera
2025-07-28, 19:24
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
De handlar inte om att Jacke va i lägenheten utan vad han skrev om Linnea.

Anjo är ju inte deras vän eller bror så
"där de som tog sig in i lägenheten uppe i Stockholm och fotade av dagboken var *trumvirvel" Gustav och Jacke. 2 personer som är bästisar med Christopher"

Jag påpekade bara felet i detta stycke.
Citera
2025-07-28, 19:39
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Men snälla....Går du verkligen på det....? Så säger ju alla....som en femåring som fastnat med handen i syltburken...."det va inte jag*....😁
Vad jag tror och inte tror gällande det är väl i det stora hela rätt ointressant. Don hittade en gubbe kola, han skyllde på sin polare. Svårare var det inte.
Citera
2025-07-28, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vilka är dom andra två jönsarna på fotot? Aldrig sett innan, och vore dom goda vänner, så hade man definitivt hört talas om dessa.

Besynnerligt ändå. En sådan framgångsrik, förmögen och omtyckt individ som Chrippa måste väl ändå ha hundratals vänner... eller?

https://postimg.cc/626mywmf

Haha😂 Dom tror dom är överklass! Båda knapparna knäppta på kavajen
Citera
2025-07-28, 19:42
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
1: Det finns bildbevis

2. Jo det gör det

3. Han har torskat på anabola och 3cmc.

4. Polaren? Vem sa det Chrippa?

1. Ja, vid 1 tillfälle, vilket jag har sagt. Dom andra är enbart ni jockibooooooooi (så som Olof K säger det) de fans som försöker skapa ännu fler falska lögner

2. Bevisa det då.

3 Nä, han torskade inte på anabola.

4. Ja. Det var han som sa det. För hur VET du att det inte är sant.
Citera
2025-07-28, 19:50
Medlem
Nu är Jacke en kopia av C...han ska outa alla som kritiserar honom, skydda sin familj mm mm. Nu blev dom typ tvillingar...hur gick det till att få med Jacke ner i skiten? Har C hållhakar på Jacke eller?
Citera
2025-07-28, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Nu är Jacke en kopia av C...han ska outa alla som kritiserar honom, skydda sin familj mm mm. Nu blev dom typ tvillingar...hur gick det till att få med Jacke ner i skiten? Har C hållhakar på Jacke eller?

Exakt detta som dom gör fel, blir så himla galet då.
Han gjorde ju precis detta förra vändan också?

Outa alla som skickar fula DM´s, alla vill se dom
KÖR!
Citera
2025-07-28, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13

Ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag nästan just nu att JACKE är ännu mer patetisk och pinsam än Chrippa da kräfta himself !

Snacka om att Kappvända totalt och sänka sig själv till botten med ett blysänke.

Jacke hade ALLA möjligheter att visa att han verkligen ville ordna upp sitt liv och visa att han var en bättre människa än sin nolla till bror .. men icke …… som han själv säger ”Chrippa är hans tvillingsjäl”!..

Word på det !
Citera
2025-07-28, 20:14
Medlem
Kom igen nu 400Ben, visa vilken cool och tuff snubbe du är, kliv på Jacke nu istället för att hålla käften din lilla hora.
Citera
2025-07-28, 20:31
Medlem
Carrocks avatar
Idioten tror på riktigt att han är Sveriges mest omtalade HAHAH. Men hans FB-tråd är stor, det får man ge honom. Han verkar dock inte lika nöjd med det, alla vet att det gnager i huvudet.

Förresten, vem fan har sneakers på sitt eget bröllop?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Jacke visar ryggrad.
Jacke är en vända efter kappan person deluxe
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Hur lång tid tar det innan Jacke börjar punda nu igen gör att orka med sin mentalt störda storebror och hans psykfall till fru? 😂

Han trillade kanske dit i lördags igen, är väl därför som han håller på som han gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in