2025-07-25, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Deras bandlogga, banderoll eller vad det nu är, inkluderar en slickande tunga. Ingen slump således.

Undras hur hans ännu mer berömde bror, Sopranos-älskaren, reagerar på detta ...

Den loggan tror jag är en "kopia" av rolling stones tunga. Hade det varit min bror hade jag slagit honom på käften och sagt att du är död för mig nu då du skämt ut hela släkten.
Citera
2025-07-25, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
#647 Satsat allt på musiken hela livet. Jobbat ihop med de mest kända musikerna i Sverige. Gått Hagström akademin och driver en firma Dr Guitar sedan 91 där dom bygger, reparerar och fixar till gitarrer och hyr ut utrustning till band. Fått vara med i en spelfilm. Turnerat runt med sitt coverband i 30 år. Allt är nu förstört på grund av hans längtan att få slicka barnfötter och barnfitta. Han säger sig ha förgripit sig på sitt ex dotter som var 7 år då. Fallet blir högt...
Frågan är om inte han är en stark kandidat för repet under Älvsborgsbron i Göteborg.
Citera
2025-07-25, 20:36
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Den loggan tror jag är en "kopia" av rolling stones tunga. Hade det varit min bror hade jag slagit honom på käften och sagt att du är död för mig nu då du skämt ut hela släkten.

Ja, precis, och rockers brukar inte sällan sträcka ut tungan, som Gene Simmons och Ozzy ...

Men i detta fall fanns det en undermening?
Citera
2025-07-25, 20:55
Medlem
Hur gick det för gäddan som gav slängkyssar från SJ tåget? Tycker han var en av dom sjukaste. Helt kär .
Är det nagon som vet vilket nummer eller vad man ska söka på för att hitta honom på dumpen?
Citera
2025-07-25, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av M.cena
Hur gick det för gäddan som gav slängkyssar från SJ tåget? Tycker han var en av dom sjukaste. Helt kär .
Är det nagon som vet vilket nummer eller vad man ska söka på för att hitta honom på dumpen?
Vet inte hur det gick sen, men här är han. *snyft snyft*

https://dumpen.se/2021/09/09/gratscen-nar-pedoraptor-vinkar-adjo-till-14-aring-varning-nu-ar-han-i-vetlanda/

Tillägg:
Här är ett sök på "bölande" på Dumpen, kanske hittar något mer där:

https://dumpen.se/?s=B%C3%B6lande
Senast redigerad av LabanssonsKorvAB 2025-07-25 kl. 21:10.
Citera
2025-07-25, 21:18
Medlem
Protonic75s avatar
Nu drämde Dumpen till med en riktig skräll till helgen, här har vi fallhöjd han skriver typ 100 gånger i chatten att han är livräddd för Dumpen och att hans liv är över om det kommer fram. (slutar snart läsa loggrna om dom inte kan fixa till dubletterna) SE som han förövrigt varit tillsammans med är en av våra otrevligaste och drygaste kändisar
Citera
2025-07-25, 21:31
Medlem
Protonic75s avatar
Ångesten sliskbomben måste känna när han åker därifrån i bilen och det börjar gå upp för honom vad som just hände lär vara hyffsat brutal. Dumpen var nog ivriga att publicera honom därav 2 gäddor på raken, inga semester tempo här inte.
Citera
2025-07-25, 21:36
Medlem
Galejans avatar
Hahaha!!!

Riktigt roligt att den dryge fan åkte dit. Och även hans djupt osympatiske brorsa är för evigt stämplad som barnfotslickaren #647s bror.

Det syns lång väg att den här flottige hästsvansen är en självgod och överlägsen typ. Det kommer att bli väldigt jobbigt för båda bröderna framöver.
Citera
2025-07-25, 21:44
Medlem
Vaginalketchups avatar
Hans lilla musikband har öppen Facebook
Va gulligt, som gjort för kommentarer 😁😁
Citera
2025-07-25, 22:20
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Hans lilla musikband har öppen Facebook
Va gulligt, som gjort för kommentarer 😁😁

Han borde väl även uppdatera sin Wikipedia med legitimerad Gädda kan jag tycka. 😁
Citera
2025-07-25, 22:54
Medlem
Inthemoves avatar
Cred till fiskaren som lyckades hålla kvar #647 på kroken, trots hans rädsla för att avslöjas som pervers peddo. Likt Charles Dickens manual "Make them laugh, make them cry, make them wait” var hon rolig och dissade honom samtidigt i omgångar vilket blev till grekiskt drama i hans oroliga själ. Skickligt!

Men vilket haveri på alla plan för gäddan... Med så många sociala sfärer: musik, film, trav, eget företag och frotterat sig med kändisar vilket satt avtryck på nätet... nä det räcker inte ens med att klippa av hästsvansen och flytta till Norrlands inland för att komma undan.
Citera
2025-07-25, 23:00
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ångesten sliskbomben måste känna när han åker därifrån i bilen och det börjar gå upp för honom vad som just hände lär vara hyffsat brutal. Dumpen var nog ivriga att publicera honom därav 2 gäddor på raken, inga semester tempo här inte.

Just nu verkar han fullt upptagen med att redigera/ta bort inlägg från sin Wikipedia 😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in