2025-07-25, 20:06
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDamage
oklart om jag kan hålla mig, jag tar en kula för laget. måste nästan köpa en månad bara för att få se om det är bait eller inte. Återkommer.
Jag har nog aldrig varit såhär nyfiken på en OF.
Citera
2025-07-25, 21:33
Medlem
Kunde inte hålla mig. Jag köpte. Och jag vill påstå att det här inte är clickbait i överhuvudtaget, det ballar ur på deras sida, hon verkar sugen på att trycka in ett tennisracket. Det är lite naket och finns en sexvideo, kort sådan.

Tjejen verkar vara lite yolo, tror Pontus ställer upp för hennes skull. Sexfreak vill jag påstå.
Citera
2025-07-25, 21:40
Medlem
Sinbengs avatar
Citat:
Kunde inte hålla mig. Jag köpte. Och jag vill påstå att det här inte är clickbait i överhuvudtaget, det ballar ur på deras sida, hon verkar sugen på att trycka in ett tennisracket. Det är lite naket och finns en sexvideo, kort sådan.

Tjejen verkar vara lite yolo, tror Pontus ställer upp för hennes skull. Sexfreak vill jag påstå.

Fixa en sharelänk på det matnyttigaste?
Citera
2025-07-25, 21:44
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:

Intressant! Vad innebär "lite naket" och "en sexvideo" mer i detalj?

Kan du inte spara ner och ladda upp här på Flashen? Du kommer bli en ikon, nej... EN LEGEND, här på Flashback!

Du kan skicka materialet i PM om du inte vill posta här!
Senast redigerad av hejpadigdu1 2025-07-25 kl. 21:49.
Citera
2025-07-25, 21:45
Medlem
Nu har media hittat det också

https://www.skaraborgsnyheter.se/skaraborgs-och-riksnyheter/just-nu-pontus-rasmusson-har-skaffat-onlyfans/
Citera
2025-07-25, 22:00
Medlem
Citat:

Hjälte som offrar sig, men leaks måste ut! Ge folk lite humor såhär på fredagskvällen!
Citera
2025-07-25, 22:02
Medlem
GreenBastards avatar
Pontus tänkte nog att OF är för vuxna så nu är jag äntligen vuxen. Han raggar upp ett fan som säkert följt honom sen hon var liten sen startar han ett OF konto med henne då han säkert känner att han börjar bli inaktuell och måste göra något nytt.

Hade jag varit föräldrar till tjejen så hade nog denna Pontus för sitt eget bästa undvikit några familje sammankomster. Visst tjejen har ett eget val men det är ändå väldigt osmakligt.
Citera
2025-07-25, 22:26
Medlem
Publicera leaks! Vill veta om detta är clickbait eller ej!!!!! Vore ju inte förvånande men fan vad nyfiken man blir. Stackars flickvännen. Småstadstjej som blivit ihop med en ”kändis”. Tror att hon måste gå med på vad som helst. Och att Pontus mamma följer instagramkontot för deras OF… föga förvånande dock.
Citera
2025-07-25, 22:38
Medlem
https://we.tl/t-Gfh7KSPIPf
Citera
2025-07-25, 23:00
Medlem
Okej uppdatering. Det var ej clickbait. Känner mig smutsig
Citera
2025-07-25, 23:01
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MahatmaGunnar
Okej uppdatering. Det var ej clickbait. Känner mig smutsig
Nu är bollen hos dig. Publicera leaks!
Citera
2025-07-25, 23:03
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockisfranflen
https://we.tl/t-Gfh7KSPIPf
Du rockar bästa nicket!

Bilden dock, mina damer och herrar, är inte värd att klicka på. En mycket suddig kvinnlig bakdel som mycket väl skulle kunna tillhöra en annan tjockis från Flen.

Jag vill mest veta hur Pontus morsa tacklar detta faktum. Hon gör väl fortfarande ”content” för kids. Får vi se henne promota sonen?

Haha, fy fan vilken dysfunktionell familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in