2024-10-12, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Skilsmässan sedan tidigare och nu barn som börjar bli vuxna och flyttat ut. Hon vill känna sig fri, börja om på nytt. Sedan kanske nya mannen vill bo i stan? Ja 67 kvadrat verkar futtigt i jämförelse. Men inget säger ju att hon inte kan flytta till större framöver. Pengar är ju inget problem. Men hon kanske köpt hus i Spanien som alla andra svenska kändisar.

Är det inte troligt att hon bara är skriven där men bor någon annan stans? Hennes ”inneboende” hyr förmodligen hela bostaden själv av fröken Haag.
Citera
2024-10-13, 19:51
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen
Är det inte troligt att hon bara är skriven där men bor någon annan stans? Hennes ”inneboende” hyr förmodligen hela bostaden själv av fröken Haag.
Det är möjligt att det är så.
Citera
2024-10-13, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen

Synnerligen otroligt. Att MH nyss fyllda 60 & köpt lgh i Gamla Stan för ca 6 Msek och då bor någon annanstans?
Skriven med 12 år yngre man som väl är mer ´ inne ´ än inneboende isf
Citera
2025-01-06, 16:16
Medlem
Hon verkar gilla mycket yngre killar som är det dubbla av hennes ålder.. stämmer det?
Citera
2025-01-06, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Viktor Frisk
Som är hur gammal?
Citera
2025-07-01, 10:56
Medlem
Martina Haag (f 1964) var med i senaste Babel och hon verkar faktiskt bo i Gamla Stan (lägenhet på 67kvm, värderad av Booli till 8,3M) tillsammans med en Tobias Karlsson (f 1976) och ett av barnen, dottern Diana (f 2008). Pratade på om att hon bor litet numera och det kan man förstå med tanke på att hon förr bodde i en kåk på hela 310kvm i Bromma med hela familjen. Det huset sålde de för nästan 22M.

https://www.svtplay.se/video/jz72aBy/babel/martina-haag
Citera
2025-07-01, 19:28
Medlem
Lider med Erik och Lotta nu när Martinas bittra ”Det är något som inte stämmer” ska upp på bio i hela Norden. Känns som att det kommer bli ännu en shitstorm där de får en massa hat för att de råkade bli kära i varandra. 12 år har passerat. Man kan tycka det är dags för Martina att gå vidare.
Citera
2025-07-01, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloD0ngy
Lider med Erik och Lotta nu när Martinas bittra ”Det är något som inte stämmer” ska upp på bio i hela Norden. Känns som att det kommer bli ännu en shitstorm där de får en massa hat för att de råkade bli kära i varandra. 12 år har passerat. Man kan tycka det är dags för Martina att gå vidare.

Det kan hon ju ha gjort, hon förefaller inte prata om det som hon gjorde när det hände. Men om någon vill ge henne pengar för att göra film av det är det väl ingen anledning för henne att tacka nej för att skydda ett otroget ex.
Citera
2025-07-18, 12:33
Avslutad
Oj va gamml hon blivit såg henne på stan. Ser ut som en 80årig tant
Citera
2025-07-18, 13:58
Medlem
Longest-covids avatar
Citat:

De får gärna lida som de jävla äktenskapsförbrytare de är. Jag önskar de inget annat än olycka, misstänksamhet och svartsjuka då de båda vet att det inte går att lita på den andre och för detta ska de ligga sömnlösa
Citera
2025-07-19, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Longest-covid
De får gärna lida som de jävla äktenskapsförbrytare de är. Jag önskar de inget annat än olycka, misstänksamhet och svartsjuka då de båda vet att det inte går att lita på den andre och för detta ska de ligga sömnlösa
För att citera Lotta i podden TV-fabriken häromåret: ”det är inte som att jag höll på lite med Erik för att jag är en sån fruktansvärd människa, utan jag är ju ihop med honom och jag vet att det var rätt. Det var rätt för honom och det var rätt för mig. Det var två människor som råkade va som gjorda för varandra och som har samma idé om vilket liv vi vill leva tillsammans.”

Baserat på Martinas egna utsagor i böcker, och kommentarer av Erik i diverse intervjuer, verkar deras äktenskap ha varit djupt dysfunktionellt med dagliga bråk om allt och ingenting. Jag säger inte att otrohet är ok, men jag klandrar heller inte Erik för att han blev kär i en annan och valde att lämna.
Citera
2025-07-19, 13:57
Medlem
Longest-covids avatar
Citat:

Baserat på Martinas egna utsagor i böcker, och kommentarer av Erik i diverse intervjuer, verkar deras äktenskap ha varit djupt dysfunktionellt med dagliga bråk om allt och ingenting. Jag säger inte att otrohet är ok, men jag klandrar heller inte Erik för att han blev kär i en annan och valde att lämna.

Det är fortfarande en horungig sak att göra, och vem vet… bråken kan ha handlat om hans wandering eye och flirtande med andra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in