2025-07-18, 11:41
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Vad händer om vi får en oerhört pressad Trump där snaskiga detaljer om hans umgänge med små flickor börjar läcka ut i pressen?

Jag håller det inte för osannolikt att han fyrar av lite kärnvapen mot Kina, Iran eller Nordkorea för att avleda nyheterna.

Oroliga tider....
Citera
2025-07-18, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Jaha, så ni har räknat ut att "demokraterna" som HATAR Trump har skyddat honom i alla år? Vad är det för fel på vänstern och med att förstå sin omvärld?
Det fanns väl ingen anledning direkt att hålla på med det där. Konspirationsteorierna fanns som vanligt på högerkanten. Hur många 'Demokrater' tror du hade klart för sig omfattningen av allt bevismaterial tror du? Hela partiet? Ett litet fåtal skulle jag tro. Inte alla Republikanska kongressledamöter vet vad detta handlar om heller. Det har knappast gått ut massmejl hos partierna med Epsteinlistan.

Nu är ju läget ett annat. Republikanerna har skjutit säg själva i foten rejält. Nu kan man ju påstå att administrationen ljuger eller döljer något. Det är ett tillfälle man inte kan låta bli att utnyttja. Klart man slänger olja på elden.
Citera
2025-07-18, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Pam Bondi Justitieminister i USA meddelar att listan ligger på hennes skrivbord och att hon kommer fullfölja releasen.

Fråga: Vilka är på.lista. och vad kommer hända med förövarna/ pedofilerna ?

https://x.com/Kalshi/status/1893017381905076495?t=TszB_4QG5aGq4qQhFpcq3w&s=19
Listan kommer självklart att vara editerad av Trumps administration. Delvis inte betyda något och samtliga förövare går fri.
Citera
2025-07-18, 11:51
Medlem
Revolteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Baserat på mitt förra inlägg: En smart människa behöver inte ens se listan för att förstå att Trump inte är inblandad.

Du avslöjar dig själv.

Hur funkar din logik här?

Vi vet att Trump reste med Epstein i hans privatjet som användes för att transportera pedofiler till hans privata ö.

Vi vet att Trump finns med i flygloggarna.

Vi vet att Trump är ökänd för att ha ofredat dussintals kvinnor genom åren.

Vi vet att Trump brukade klampa in i deltagarnas omklädningsrum utan förvarning när han ägde skönhetstävlingen Miss Teen USA när det fanns halvnakna tjejer där så unga som 14 år.

Vi vet att Trump var anmäld för våldtäkt av en 13-årig tjej som påstår att Epstein presenterade henne för Trump och att hon mottog hot att dra tillbaka anmälan, samt att en annan tjej som prostituerades av Epstein vittnade om att de övergreppen ägt rum.

Vi vet att Trump och Epstein var nära vänner under typ 20 års tid.

Vi vet att Trump visste att Epstein gillade "unga kvinnor" eftersom ett sånt uttalande finns publicerat.

Hur kan du med 100% säkerhet veta att Trump inte är inblandad baserat på allt detta?
Senast redigerad av Revoltera 2025-07-18 kl. 12:02.
Citera
Medlem
Jag misstänker att herr Trumps största problem är att de här dokumenten förmodligen är banala och ointressanta. Alla dessa konspirationsteoretiker bland hans kärnväljare förväntar sig en enorm pedofilhärva (de är väldigt fixerade vid pedofiler, som smygbögar som härjar med homosexuella) som inkluderar alla de hatar, vilket är många.
Citera
Medlem
BoaToas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Sluta larva dig om judar. Både räntor, vin och alkohol flödade i Antikens Grekland och Rom. Trams och off-topic du skriver.

Absolut. Men judarna blev framstående inom dessa områden tidigt.
Varför just dessa områden?
För att hypnotisera och härska.

Men lev du i din drömvärld.
Dem är roten till all ondska och dekadent skit som finns i våra värld idag.
Läs Sions vises protokoll eller varför inte Mein kampf.

Där får du alla svar du behöver.
Citera
2025-07-18, 11:56
Avslutad
Noterar för övrigt hur knäpptyst det är från sambandscentralens mest “kända” anti‑Trump‑konton i tråden. Är ni på lunchrast hela bunten, eller sitter ni fortfarande och väntar på att linjen ska faxas från Maryland?

Det är alltid samma sak: så fort en story som denna bryter mot manus, så backar alla de etablerade psyops‑nickarna och låter expendable‑konton testa vattnet först. Kanske för att ingen vill vara först med fel vinkel inför chefen? 😂

Era mest kända alias är bra på att låta “självsäkra” och “välinformerade” när ni vet att ni ligger tryggt i linjen, men när den inte är klar, då blir ni plötsligt lika tysta som en ambassadtelefon klockan 03.00. Rörande att se hur disciplinerade ni är i er tystnad. Vi som faktiskt läser och förstår ser mönstret varje gång. Och ni tycker fortfarande att det inte märks?

Kom igen nu. Släpp direktiven. Låt era kändiskonton komma ut och leverera manuset, så vi kan skratta åt ert nästa drag också. 😉

Kom igen nu kändiskonton, yttra er.
Senast redigerad av LilPaw 2025-07-18 kl. 11:59.
Citera
2025-07-18, 11:59
Medlem
klybans avatar
Hmm, när jag tänker på det så förstår jag hur musk fick reda på att donalds hade varit satt på minderåriga.
Och det är när man tänker på Hollywood-banden där donalds erkände hen var en sexualförbrytare och genom sexuella övergrepp.
Och ser framför mig att det gick till på ett mycket liknande sätt och hur donalds skryter om det och försöker inbilla sig det är bra saker att ha sex med minderåriga.

Det är lite komiskt i hur att det kommer en del och försöker ursäkta donalds.
Och bedrövligt, för de berättar samtidigt att sexuella övergrepp, våldtäkt, otrohet och pedofili och sex med minderåriga är bra saker.
Och det intressanta är att de tre första är fakta bortom tvivel, men ändå inte en deal breaker.
Och inte heller med Epsteins pedofili/minderåriga-resor med donalds verkar vara något som de tycker är dåligt.

Är inte det rätt intressant för oss att iakttaga?
Och vi får se om något kommer som donalds igen sade skulle komma.
För jag tvivlar alltid, får när donalds lovar saker som ge ut dokument, så har det visat sig luta allt som oftast med inga kommer och om det är om donalds.
Oerhört fascinerande att se.
Citera
2025-07-18, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilPaw
Noterar för övrigt hur knäpptyst det är från sambandscentralens mest “kända” anti‑Trump‑konton i tråden. Är ni på lunchrast hela bunten, eller sitter ni fortfarande och väntar på att linjen ska faxas från Maryland?

Det är alltid samma sak: så fort en story som denna bryter mot manus, så backar alla de etablerade psyops‑nickarna och låter expendable‑konton testa vattnet först. Kanske för att ingen vill vara först med fel vinkel inför chefen? 😂

Era mest kända alias är bra på att låta “självsäkra” och “välinformerade” när ni vet att ni ligger tryggt i linjen, men när den inte är klar, då blir ni plötsligt lika tysta som en ambassadtelefon klockan 03.00. Rörande att se hur disciplinerade ni är i er tystnad. Vi som faktiskt läser och förstår ser mönstret varje gång. Och ni tycker fortfarande att det inte märks?

Kom igen nu. Släpp direktiven. Låt era kändiskonton komma ut och leverera manuset, så vi kan skratta åt ert nästa drag också. 😉

Kom igen nu kändiskonton, yttra er.
Kan du omformulera detta? Jag förstår inte ett ord, Nån som fattar?

Är det judarna som vanligt?
Citera
2025-07-18, 12:02
Medlem
OriginalSwedess avatar
nej det var ingen jag ville ha
Citera
2025-07-18, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoaToa
Varför just dessa områden?
För att judar var utestängda från andra skrån. Och för att medeltida kristen teologi hävdade att det var syndigt att ta ut ränta, vilket hindrade många kristna från att bli finansiärer. Men det gick bra att låna från judar.
Citera
2025-07-18, 12:05
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag ska kolla upp den, jag är inne på sista timmen nu och dom pratar bl a om bröderna Podesta...

evie magazine om du vill se bilderna på deras konstsamling..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in