2025-07-13, 19:28
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
” Enligt poliserna på plats så är mannen i lägenheten ”JÄTTESTÖKIG” men han uttrycker också ”livsleda” så de bestämmer sig för att köra honom till psykakuten. Där hotar han med att skada en läkare genom att dropkicka honom om han inte passar sig. Efteråt ska läkaren förklara för polisen att om Markus hade lidit av en psykisk sjukdom som gjorde att han inte kunde ta ansvar för sina uttalanden så hade läkaren inte polisanmält honom. Men Markus var varken psykotisk eller manisk. Han var ”helt enkelt inte ett fall för psykiatrin”.”

Jaha, så vem är denne ”Markus”?

Vet ej men han låter som en kille som vet hur man festar
Citera
2025-07-13, 19:34
Medlem
Någon som har fupen?
Citera
2025-07-13, 19:36
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Det finns ingen rätt typ av kvinna för honom. Han skulle spöa alla.

Så är det.
Citera
2025-07-13, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snera
Fast vi har diskuterat detta och kommit fram till att det inte finns ett enda sätt för en kvinna att göra rätt enligt er män. Gå tillbaka i tråden och läs själva. Det är som att diskutera med små barn.

Det är inte så svårt att räkna ut hur funtade dessa män är som fäller sådana negativa kommentarer om kvinnor i ett...
Gör som jag, scrolla vidare..
När jag visar tanten sånt här så dånar hon nästan av...
Ändå är vi så pass äldre så egentligen skulle vi kunna vara tvärtom då vi är uppfostrade av gamla stammen...

Men det handlar om varje generation ska bryta negativa mönster...
Men det verkar bli tvärtom med de generationer som kommer bakom mig...
Citera
2025-07-13, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
En man som även han väljer fel kvinnlig partner kan inte heller han förvänta sig någon sympati av andra män.

Det är snarare så att det visas mycket stor hänsyn till boxningssäcken här.
Något som en man skulle skämmas över att förvänta sig.

Om du tycker att trådämnets kvinnor får skit så kan du vara lugn med att det är en mild västanfläkt jämfört med det förakt och nollsympati en man kan förvänta sig när han drabbas av diverse konsekvenser av sitt eventuella idiotval av kvinnlig partner.

Men nu vill Svenska kvinnor ha jämställdhet och millimeterrättvisa.
Då får man också finna sig den rättvist jämställda idiotförklaringen.

Kvinnor blir alltid lika chockat förvånade när jämställdhet även visar sig innehålla ansvarstagande och negativa sidor.

Självklarheter för alla män.

Vad har jämställdhet med det tråden handlar om...
Att kvinnor blir brutalt misshandlade både psykiskt och fysiskt av denna satans narcissist 😡

Att dåren SKRIKER till B.O att aset ska slänga bebisen i väggen och gör gester med bebisen att göra detta 😡

En sån dåre skulle ha en trevlig "dansrunda"
Bjuder sådana dårar upp till dans, så ska de fasiken också kunna dansa också 😡
Eller du tycker det jag säger nu att det är jämställdhet 🥶
Citera
2025-07-13, 20:17
Medlem
Citat:
En man som även han väljer fel kvinnlig partner kan inte heller han förvänta sig någon sympati av andra män.

Det är snarare så att det visas mycket stor hänsyn till boxningssäcken här.
Något som en man skulle skämmas över att förvänta sig.

Om du tycker att trådämnets kvinnor får skit så kan du vara lugn med att det är en mild västanfläkt jämfört med det förakt och nollsympati en man kan förvänta sig när han drabbas av diverse konsekvenser av sitt eventuella idiotval av kvinnlig partner.

Men nu vill Svenska kvinnor ha jämställdhet och millimeterrättvisa.
Då får man också finna sig den rättvist jämställda idiotförklaringen.

Kvinnor blir alltid lika chockat förvånade när jämställdhet även visar sig innehålla ansvarstagande och negativa sidor.

Självklarheter för alla män.

Det här är inte jämställdhet. Det är kvinnohat. Skillnaden på när män hamnar i samma situationer är att kvinnor inte skuldbelägger mannen och det vet du mycket väl.
Citera
2025-07-13, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Så är det.

Finns många trevliga tatuerade och piercade metalgubbar, och motsatt finns det förstås idioter som vuxit upp i ett småhusområde och på ytan verkar polerade och fina.

Det enda rådet man kan ge är väl att man får läsa av människan, men det gör de ju säkert, så gott de kan.

Av inläggen här det senaste dygnet verkar det som att en kvinna omöjligen kan undvika att bli misshandlad av Nicklas. Han hittar alltid något som är fel, och han gör det snabbt.

Jag undrar hur han blev sådan, och misstänker väl att något handlar om uppväxten. Allt kan inte bara vara genetik.

Narcissister som N.Z är egoister och har enorm hybris, de manipulerar och duperar..
Narcissister har inte någon empati för andra, de har tagit sig an en liknande teaterroll som fungerar ypperligt i samhället, tills de blir avslöjade..
Då får de ändra sin roll bara..

Sociopati ligger väldigt nära narcissister som är känslomässigt döda och totalt livsfarliga för allmänheten ..
Dock är sociopater väldigt svårt att upptäcka..
Tills de gör ett "misstag" precis som narcissister..
Men sociopater kommer inte loss så lätt när de har fastnat i klorna hos polisen..
En sociopat ser inte något fel de har gjort överhuvudtaget..
Många seriemördare är sociopater, oftast väldigt överdrivet trevliga...

Nej, det är inte genetiskt att bli en galning, ej heller något som hänt i hemmet..
Kan vara ett helt annat problem, som t.ex att blivit ratad av tjejerna i grundskolan och sen klickat fel i hjärnan...
Citera
2025-07-13, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Jag skuldbelägger män lika mycket när det gäller dåligt beslutsfattande. Även en man som fattar dåliga beslut kan man kritisera.

Vad det handlar om är att både män och kvinnor behöver lära sig att göra bra riskkalkyler och fatta bra beslut eftersom vi inte lever i en oändligt god värld. Svårare än så är det inte.

Om du inte vill utkräva något som helst ansvar ifrån kvinnor, då tror du inte på jämlikhet mellan könen.

Men du verkar tro att kvinnor enbart ska få åtnjuta jämställdhetens positiva förmåner medans inget negativt ska kunna lyftas fram? Nej du, så fungerar det inte. Tyvärr. Man kan inte både ha och behålla kakan.

Ta av dig offerkoftan.

Kvinnor gör det men blir då kallad för manshatare. Vi kan inte göra rätt enligt er. Det är en omöjlig situation grundad i kvinnohat. Kvinnor hatar inte på manliga offer bara förövare.
Citera
2025-07-13, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Plutten
Det är inte så svårt att räkna ut hur funtade dessa män är som fäller sådana negativa kommentarer om kvinnor i ett...
Gör som jag, scrolla vidare..
När jag visar tanten sånt här så dånar hon nästan av...
Ändå är vi så pass äldre så egentligen skulle vi kunna vara tvärtom då vi är uppfostrade av gamla stammen...

Men det handlar om varje generation ska bryta negativa mönster...
Men det verkar bli tvärtom med de generationer som kommer bakom mig...

Ja det är tur dom bara vågar yttra sina åsikter på nätet, eller förmodligen när dom bucklar på sina tjejer med för det är inte svårt att räkna ut att kvinnohat resulterar i våld mot kvinnor.

Ska göra som du säger för det är inte möjligt att prata vett i dom. Ha en fin kväll
Citera
2025-07-13, 20:38
Medlem
Jag har sedan länge slutat att tycka synd om
kvinnor som väljer kriminella män.
Inte så att jag anser att de förtjänar det, de vore allt för cyniskt. Det finns ett överskott på män i Sverige. Men är snälla män för mesiga
för de som väljer kriminella?
Citera
2025-07-13, 20:44
Medlem
Citat:
Så är det.
Tror ni?
Jag tror han skulle varit försiktig om det var en kvinna med familj/bekanta som står henne nära och har ett kontaktnät som man inte leker med.
Citera
2025-07-13, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Men är snälla män för mesiga
för de som väljer kriminella?

Kanske. Fast han beskrivs i Expressen som "initialt väldigt kärleksfull". Han ger kvinnorna gåvor och uppvaktar dem med komplimanger innan de är "fast", så tveksamt huruvida de faktiskt inser att han är en varg i fårakläder innan det är för sent och tärningen är kastad. Med andra ord köper kvinnorna "grisen i säcken". Detta är en klassisk "love bombing" taktik som narcissister ofta applicerar och som framförallt är otroligt effektiv mot kvinnor på landsbygden i små hålor som Eslöv.
Senast redigerad av anwe8 2025-07-13 kl. 20:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in