2025-07-07, 19:20
Medlem
Prodelins avatar
Fler har märkt detta hur homosexuella och lesbiska, transor ska hela tiden trotsa samhället med att visa för andra vilka dom är, det är tröttsamt, jag skiter vsd två vuxna sysslar med men när de börjar tvinga andra att uppmärksamma dom har det gått för långt.

Ett exempel är när en anställd börjat på mitt företag där man presenterar sig med bild och kort om sig själv på intranätet.

Kvinnor har en tendens att alltid skriva om.sin familj som det skulle vara intressant, dom flesta vill veta var och vad hon jobbat med och presterat.

Sen kommer då dessa lesbiska par, dom är lika sjuka som bögarna är och ska berätta om.sin familj, i detta fall så skriver kvinnan att hon bor på Kingsholmen och har två barn tillsammans med sin fru.

Jag var tvungen kolla om det var en kvinna på bilden, ser bra ut i övrigt, men eftersom hon skrev sin "fru" så är hon alltså hennes "man"

Det är verkligen sjukt och visar väl på hur snett Sverige utvecklats jämfört med andra länder, en man är en man och en fru är en kvinna, punkt slut!

Att man ska förvränga saker som dessa grupper gör är sjukt på alla sätt, hade hon varit smidig så hade hon skrivit sin "partner" istället för "fru"

Nej dessa skriver så medvetet för att provocera vi andra normala, jag tänker vidare vad synd det måste vara om hennes söner som växer upp utan sin far och blir feminiserade av två lesbianer.
Citera
2025-07-07, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Fler har märkt detta hur homosexuella och lesbiska, transor ska hela tiden trotsa samhället med att visa för andra vilka dom är, det är tröttsamt, jag skiter vsd två vuxna sysslar med men när de börjar tvinga andra att uppmärksamma dom har det gått för långt.

Ett exempel är när en anställd börjat på mitt företag där man presenterar sig med bild och kort om sig själv på intranätet.

Kvinnor har en tendens att alltid skriva om.sin familj som det skulle vara intressant, dom flesta vill veta var och vad hon jobbat med och presterat.

Sen kommer då dessa lesbiska par, dom är lika sjuka som bögarna är och ska berätta om.sin familj, i detta fall så skriver kvinnan att hon bor på Kingsholmen och har två barn tillsammans med sin fru.

Jag var tvungen kolla om det var en kvinna på bilden, ser bra ut i övrigt, men eftersom hon skrev sin "fru" så är hon alltså hennes "man"

Det är verkligen sjukt och visar väl på hur snett Sverige utvecklats jämfört med andra länder, en man är en man och en fru är en kvinna, punkt slut!

Att man ska förvränga saker som dessa grupper gör är sjukt på alla sätt, hade hon varit smidig så hade hon skrivit sin "partner" istället för "fru"

Nej dessa skriver så medvetet för att provocera vi andra normala, jag tänker vidare vad synd det måste vara om hennes söner som växer upp utan sin far och blir feminiserade av två lesbianer.

Blev du kränkt? Måste vara jobbigt… varför hänga upp sig på saker du gick ju rakt i fällan kan man säga
Citera
2025-07-07, 19:26
Medlem
Du ger verkligen den svenske vite mannen ett dåligt rykte med din homofobi!
Citera
2025-07-07, 19:27
Medlem
bithaxs avatar
Tycker det är lungt att de gör sin grej. Men jävligt onödigt att spöka ut sig och gå runt och fjärta regnbågar i någon parad.

Här ser jag igen upp till Thailand. Folk är väldigt konservativa, men det är okej att vara Tom eller Ladyboy och dessa har ofta sina egna affärer mm.

De homosexuella känns mycket mer välintegrerade på något sätt i det Thailändska samhället. I Sverige är det ju fortfarande ett tabu egentligen, fast det ska inte vara tabu har någon sosse bestämt. Så då blir det bara konstigt.
Senast redigerad av bithax 2025-07-07 kl. 19:32.
Citera
2025-07-07, 19:30
Medlem
triptykens avatar
Citat:

Hon som andra berättade om sin familj, hon är gift med en annan kvinna: alltså sin fru.

Att det fick dig att skrikgråta av provokation är du nog ensam om. Normala och riktiga Svenskar reagerar inte så känslomässigt instabilt som du på nyheten att nån är gift.

Var det din kroniska ensamhet som drev dig till tårarna?
Citera
2025-07-07, 19:31
Avstängd
Citat:

Det var mycket bättre före 1947!!!!
Citera
2025-07-07, 19:32
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Tycker det är lungt att de gör sin grej. Men jävligt onödigt att spöka ut sig och gå runt och fjärta regnbågar i någon parad.

Här ser jag igen upp till Thailand. Folk är väldigt konservativa, men det är okej att vara Tom eller Ladyboy och dessa har ofta sina egna affärer mm.

De homosexuella känns mycket mer välintegrerade på något sätt. I Sverige är det ju fortfarande ett tabu på något sätt, fast det ska inte vara tabu har någon sosse bestämt. Så då blir det bara konstigt.

Bangkok Pride har nyss vart men kommer nästa år igen. Detta året firade man att samkönade äktenskap legaliserats
Citera
2025-07-07, 19:34
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Bangkok Pride har nyss vart men kommer nästa år igen. Detta året firade man att samkönade äktenskap legaliserats

Där ser man. Min tjej hade aldrig sett en gayparad innan hon kom till Sverige.
Citera
2025-07-07, 19:35
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Pedofiler är bra.
Dom håller en låg profil.

Jag gillar pedofiler.
🤗💕
Citera
2025-07-07, 19:38
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Hon som andra berättade om sin familj, hon är gift med en annan kvinna: alltså sin fru.

Att det fick dig att skrikgråta av provokation är du nog ensam om. Normala och riktiga Svenskar reagerar inte så känslomässigt instabilt som du på nyheten att nån är gift.

Var det din kroniska ensamhet som drev dig till tårarna?

Tycker synd om dig, du kan inte ha många rätt i dina värderingar, bra du inte bodde i något annat land, du hade blivit utfryst
Citera
2025-07-07, 19:38
Medlem
Ja varför? Det undrar jag med..
Homosexualitet, trans mm i tonåren.
1980 = 1.5%
2024 = 39%

Vill ditt barn leka emo, trans och ha kattsvans så är det bara att skicka dom till Dagestan några månader.
Fixat
Citera
2025-07-07, 19:40
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Där ser man. Min tjej hade aldrig sett en gayparad innan hon kom till Sverige.
Du tror väl inte på hans skitsnack, det är så här de håller på och trotsar som små barn, de behöver lite stryk så ställs dom rätt i ledet igen

Det bästa är om Sverige följer Ungern och många andra länder och förbjuder dessa bögparader i lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in