2025-06-30, 15:27
Moderator
Carlboms avatar
Rubrik justerad.

Tidigare: P4 Extra avbröts av rysk (?) röst..

/moderator
Citera
2025-06-30, 16:28
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bledsater
Är det Putin som ringer in och avbryter? Vad säger rösten?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3MaQBq/p4-extra-avbrots-av-mystisk-rost
https://tv.aftonbladet.se/video/386994/hor-mystiska-rosten-i-p4-extra

Det är utomjordingar som försöker kontakta oss!

Hörde låten när den pågick, men reagerade inte på detta.
Citera
2025-06-30, 17:14
Avslutad
Japp, självklart är det Putin som ringer. Han vill nog gärna sommarprata nästa år.
Citera
2025-06-30, 17:29
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Som med u-båtarna på 80-talet så är det staten som gör en massa hittepå trams för att skapa rysskräck hos de svenska åsnorna.
Ubåtarna var en realitet men Sverige vågade inte plocka den mest kända av dem i rädsla för konsekvenserna.
Just nu är de medvetna GPS störningarna i Östersjön så stora att man rekommenderas att använda riktiga sjökort för navigationen.
Om Ryssland ligger bakom rösten på P4, tja vem vet.
Ryssland är ett sammanstörtade imperium och allt de klarar är myggbett och irritation på omgivningen.
Citera
2025-06-30, 17:44
Medlem
loooser123s avatar
Det är väl ganska uppenbart att det är ett fel som P4 själva gjort. Hur man kan få det till Putin och annan skit kan jag verkligen inte förstå.

Ganska vanligt att ljudteknikerna på P4 är inkompetenta, så detta förvånar mig inte på något sätt.
Citera
2025-06-30, 17:52
Medlem
Peace2023s avatar
Jag fick mig ett gott skratt! Det låter jätteroligt! Rysk brytning såklart! 🤣
Citera
2025-06-30, 18:11
Medlem
outback4s avatar
Klockren rysk brytning. Då vet vi vad som väntar härnäst, nämligen Putins pojkar måste in...
Citera
2025-06-30, 18:15
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loooser123
Det är väl ganska uppenbart att det är ett fel som P4 själva gjort. Hur man kan få det till Putin och annan skit kan jag verkligen inte förstå.

Ganska vanligt att ljudteknikerna på P4 är inkompetenta, så detta förvånar mig inte på något sätt.

Knappast uppenbart och något för TV4 ljudtekniker att bita i.

Spännande.
Citera
2025-06-30, 18:25
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Som med u-båtarna på 80-talet så är det staten som gör en massa hittepå trams för att skapa rysskräck hos de svenska åsnorna.

Så det var svenska staten som körde en sovjetisk u-båt på grund? Det var en nyhet för mig.
Citera
2025-06-30, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Så det var svenska staten som körde en sovjetisk u-båt på grund? Det var en nyhet för mig.

Det var Nato förmodligen tillsammans med svenska staten som skapade ubåts hysterin kanske fick de idéen från den sovjetiska ubåten som körde på grund.
Citera
2025-06-30, 18:39
Medlem
svampdamps avatar
Kan det inte vara Jesus?
Citera
2025-06-30, 18:39
Medlem
DIEXELs avatar
Det är två röster. Man hör hur den första trycker på/kommer åt en knapp och håller den inne. Den säger "Jag måst...te göra" och sen är nån annan som säger "aha". Sen hör man hur knappen släpps och det återgår till låten.

Det är väl som SR hävdar att det blev en miss mellan de två och det sändes ut oavsiktligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in