2025-06-29, 14:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Smittorisk
Han menar att Flugsvamp systematiskt under flera år har haft problem med att insättningar "försvinner" oavsett vilken länk man använder. Det brukar inte vara så mycket till support när man får dessa problem.

Det finns hundratals varningar här på Flashback men ändå fortsätter folk gröna Flugsvamp.

FS har aldrig varit 100% gröna. Precis som med alla illegala sidor finns där inget "Kunden har alltid rätt", för i slutändan kan du inte direkt anmäla det eller kontakta polisen över att du blivit scammad på dina pengar. Admins vet mycket väl vad dom gör med sin selektiva scam, precis som flertal säljare. Och oavsett hur arg och upprörd det gör en återvänder du alltid ändå; för drogerna är ditt liv.
Citera
2025-06-29, 17:19
Medlem
Citat:
Han menar att Flugsvamp systematiskt under flera år har haft problem med att insättningar "försvinner" oavsett vilken länk man använder. Det brukar inte vara så mycket till support när man får dessa problem.

Det finns hundratals varningar här på Flashback men ändå fortsätter folk gröna Flugsvamp.

Jag gjorde en helt ny användare, köpte btc denna gång och var jättenoga med allt. Då gick det bra. Det är så konstigt bara att jag hamnade på en phishinglänk via wtf adressen... skumt som fan
Citera
2025-06-29, 17:22
Medlem
Smittorisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasper376
FS har aldrig varit 100% gröna. Precis som med alla illegala sidor finns där inget "Kunden har alltid rätt", för i slutändan kan du inte direkt anmäla det eller kontakta polisen över att du blivit scammad på dina pengar. Admins vet mycket väl vad dom gör med sin selektiva scam, precis som flertal säljare. Och oavsett hur arg och upprörd det gör en återvänder du alltid ändå; för drogerna är ditt liv.

Du har helt rätt.

Jag själv använder inte FS. Känns inte lika roligt när det ska vara jackpot ifall man får in pengarna.
Handen på hjärtat så hade jag aldrig det problemet på AT, inte ett endaste problem med sidan och dess mods/admin.
Citera
2025-06-29, 17:24
Medlem
Smittorisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holy.julie
Jag gjorde en helt ny användare, köpte btc denna gång och var jättenoga med allt. Då gick det bra. Det är så konstigt bara att jag hamnade på en phishinglänk via wtf adressen... skumt som fan

Hur vet du att det var en phishinglänk och inte en girig admin som hade en dålig dag?
Citera
2025-06-29, 23:52
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Du har helt rätt.

Jag själv använder inte FS. Känns inte lika roligt när det ska vara jackpot ifall man får in pengarna.
Handen på hjärtat så hade jag aldrig det problemet på AT, inte ett endaste problem med sidan och dess mods/admin.

Gick fint för mig att sätta in en summa XMR idag, tog ca en halvtimme från cake till fs adressen. Aldrig använt FS innan men en bra DD vendor från Arch jag litar på dök upp där så gjorde ett försök, allt gick bra och kunde hämta min order för någon timme sen. Får se om jag bara hade tur som lyckades få in pengarna denna gång eller ej.

Dock försvann ca 1/10 av cashen i avgifter etc när de väl landat vilket är mycket mer än vad jag brukade förlora under insättningar på Arch. Verkar som fs tar en egen avgift vid insättningar vilket jag inte vet om Arch gjorde?
Citera
2025-06-30, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farsaTacklarn
Ny-reggat konto som promotar samma BS phishing länk som den andra snubben.

Nytt konto yes. Promotar inget. Säger dock bara vad jag hört av folket etc. Kan väl säga att jag var rätt aktiv på forumet på AT så hängde du där ba hojta så torde du sett mitt namn iaf nån gång.

Är väl 3 sidor folket pratar om, lite olika ranking från olika personer etc men DarkMatter, DrugHub och ovan nämnda som det talas om mest. Och av dessa ju ovan nämnda den med forum. Några av de större säljarna jag pratar med har till större del denna söm nr1. Dock inte alla.
Citera
2025-06-30, 11:47
Medlem
Archetyp har blivit stängd av myndigheterna.
Vart fan ska man handla nu? Kommer aldrig lita på FS4. Fan va synd (
Citera
2025-06-30, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorJoker

Catharsis! Verkar som en lovande market som växer allt mer ser man! Tips!
Citera
2025-06-30, 11:54
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorJoker

Abacus verkar ha problem med insättningar just nu. Inte 100% men det är många som säger att de inte fått igenom några insättningar efter 50 verifikationer.

Superlistan är liten just nu, bara Abacus, Dark Matter och Drug Hub.
Citera
2025-06-30, 12:59
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obixx
Catharsis! Verkar som en lovande market som växer allt mer ser man! Tips!

Ja faktiskt, ser fler och fler välbekanta svenska vendors från Arch dyka upp. Också rätt coolt att man kan betala med litecoin om man vill det.
Citera
2025-06-30, 14:22
Medlem
trainriders avatar
Fler som inte kommer in på flugsvamp? Får bara upp något gick del
Citera
2025-06-30, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Ja faktiskt, ser fler och fler välbekanta svenska vendors från Arch dyka upp. Också rätt coolt att man kan betala med litecoin om man vill det.
Kan du hjälpa mig med länken till sidan? Jag e ny på fs också. Kan man skicka meddelanden till varandra osv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in