2025-06-30, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja i alla fall på några slutdejter har det hänt, vet att att Julia Franzén berättade att det hade legats. Har för mig att även Sonja berättade samma sak.
När det blir övernattningsdejt så knullas det säkert, men de är sällsynta. Utöver det så finns det inga möjligheter för sånt.
De två sista får varsin övernattningsdejt men under själva säsongen så händer det typ aldrig.
Citera
2025-06-30, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Tycker du Filippa är snygg som blondin?

https://ibb.co/G4nntBqk

https://ibb.co/C5YxrW24
Hon har fortfarande bimbo auran. Många skulle nog tycka att hon är snygg men jag dras inte till henne.
Citera
2025-06-30, 10:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkyStock4764
Hon har fortfarande bimbo auran. Många skulle nog tycka att hon är snygg men jag dras inte till henne.
Varför skulle många tycka det?
Citera
2025-06-30, 10:49
Medlem
Kamila och Sandra stirrade rätt så argt på Julia när hon skulle klippa kjolen . Känns som att de två är lite svartsjuka av sig.

Märks verkligen varför Kamila har hamnat i dåliga relationer förut. Hon vågar inte ta för sig och vågar inte sätta ner foten. Christoffer sårade henne men hon bara förlät honom. Sen när hon säger att hennes tidigare partner varit otrogen FLERA gånger så är det tydligt att hon har svårt att stå upp för sig själv.
Citera
2025-06-30, 15:58
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Tycker du Filippa är snygg som blondin?

https://ibb.co/G4nntBqk

https://ibb.co/C5YxrW24
Hon ser bättre ut med fylligare hår och snygg make-up i den andra bilden än hon gör i verkligheten, oavsett hårfärg. Däremot tycker jag att hon har rätt anonyma drag i ansiktet, ser ganska bra ut på ett icke-minnesvärt sätt. Kan man säga att utseendet varken stör eller berör? Verkar pigg och glad, som den trevliga grannflickan, som vi alla sett någon gång...
Citera
2025-06-30, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Man kan också dra in Toto & Ulf Lundell & hädangångne mördaren & gubbrockspoeten Björn Ausonius från Ola Bandola band i en duett, det är nämligen den trio artister i världshistorien som döpt flest låttitlar till omotiverade
kvinnonamn (inga mansnamn alls)

Så Totos "Anna" i årets Bacelor det är ju doldisen Sandra, som inte sagt ett ord eller varit på någon dejt i bachelor av oklar anledning, ändå genomlever hon varje troscermoni
Toto har bara gjort tre låtar: Africa, Africa och Rosanna. Allt annat är en vandringssägen.

Och Africa går för övrigt på repeat hemma hos mig medan jag sitter och gråtrunkar till minnet av Tess (Jozzan). Så tack så mycket för påminnelsen...
Senast redigerad av GregersWerle 2025-06-30 kl. 17:12.
Citera
2025-06-30, 17:01
Medlem
Btw är det någon som vet ifall programmet är direktsänt eller om det är inspelat i förväg?
Citera
2025-06-30, 17:03
Avslutad
Fattar inte vad tjejerna ser i Christophers personlighet.

Bara massa ordsallad från honom.

Han borde bli politiker.
Citera
2025-06-30, 17:06
Avslutad
Ni som sett veckans avnitt är ni förvånade att
åkte ut?
Citera
2025-06-30, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Btw är det någon som vet ifall programmet är direktsänt eller om det är inspelat i förväg?

Det är inspelat i förväg.
Citera
2025-06-30, 17:11
Medlem
Citat:
Det är inspelat i förväg.
Det var som fan!
Tacka vet jag "Baren". Det var grejor det!
Nå'n som vet vad Tess (Meral) gör nuförtiden?
Citera
2025-06-30, 18:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Finns det någon känd historia av dokusåpor eller vardagsåpor (som Glamour) som varit direktsända?

(Självklart är Bachelor direktsänt)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in