2025-06-29, 17:59
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Du påstod att enbart vänstern demonstrerar.

Ja? Sa jag att hela vänstern var där? Eller att alla som röstar vänster går it och demonstrerar? Gick du färdigt mellanstadiematten?
Citera
2025-06-29, 18:01
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Dvs 30000 ca eller? Tro inte så mycket på homofilmedias rapportering.
Var ju fler som demonstrerade för bönderna i Spanien och Kanada för några år sedan och då rapporterade media en galet underdriven siffra. Vissa vänstermedier inte om det alls. Du var väl en sån regnbågsfanatiker som var övertygad om att Kamala skulle vinna också. Sluta köra upp er bögagenda i vanligt folks liv o håll er i era perversa kretsar så vi slipper bli äcklade.

Nja låt snarare yttrandefriheten råda. Är du så patetiskt lättprovocerad för ett vanligt pridetåg så får du flytta till valfritt arabland istället.
Citera
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Knappt en enda riktig ungrare var ute och demonstrerade för förfallet.

Jag tycker du ska fortsätta att intala dig själv den där desperata lögnen ovan. Du kommer att sova bättre. Kanske kan du till och med äntligen hitta bekräftande bevis på att Elvis lever på ett "bra" X-konto.

För alla andra som inte blåljuger desperat för sig själva så var det just riktiga ungrare som var ute och demonstrerade mot avskummet Orbans vanstyre.
Citera
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damnyou
Nä juste, och glöm inte vettet att sula ner dem nerför hustak. Lycka till med ditt sunda "förunt", lill-Shapiro.

Hur fick du "sunt förnuft och familj" till att kastas ner från hustak? Att islamistiska fundementalister gör det är givet, men säger du att alla muslimer är fundamentala? Rasist!
Citera
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Idiotiska vänsterbögar! Samma patrask som vurmar för massinvandring av muslimer/islamister som inget hellre vill än att ta livet av dom. Smart? Samma idiotiska bögar som kommer råka ramla från högsta våningen/taket när regimskiftet inträffar och Sharia drar in över de beslutande organen (pun intended), i Europa...

"Totalt nederlag för Orban..."

Tala om missvisande rubrik!
Citera
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Ja? Sa jag att hela vänstern var där? Eller att alla som röstar vänster går it och demonstrerar? Gick du färdigt mellanstadiematten?

Vad var ditt påstående då? Du verkar förvirrad lilla gumman.
Citera
2025-06-29, 18:02
Medlem
Citat:
Att siffrorna varierar men PS väljer en så hög siffra de kan, inte för att det är mest sannolikt utan för att det går i linje med deras politiska övertygelse.

Jag var inte där och räknade. AP säger tiotusentals, PS tittar runt och hittar en högre siffra och väljer den - varför då, tror du? Finns det en politisk motivering att vilja att det ska framstå som att fler personer deltar i paraden än vad som faktiskt var fallet?
Så de borde valt en lägre siffra eller vadå? Bara baserat på att det finns flera siffror?
Citera
2025-06-29, 18:02
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Jag tycker du ska fortsätta att intala dig själv den där desperata lögnen ovan. Du kommer att sova bättre. Kanske kan du till och med äntligen hitta bekräftande bevis på att Elvis lever på ett "bra" X-konto.

För alla andra som inte blåljuger desperat för sig själva så var det just riktiga ungrare som var ute och demonstrerade mot avskummet Orbans vanstyre.
Jag prövade att vara tolerant mot din sort. Det fungerar inte, ni förstör väst med er dekadens. HBTQ avföringen ska ut ur Europa. Det är Orban som styr i Ungern, inte nån stjärtryttare med regnbågsflagga uppkörd i röven
Citera
2025-06-29, 18:03
Medlem
BlessedPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damnyou
Nä juste, och glöm inte vettet att sula ner dem nerför hustak. Lycka till med ditt sunda "förunt", lill-Shapiro.

Jag stödjer inte mord på flickor eller kvinnor vare sig mördaren är muslim eller SD. Följer heller inte Shapiro. Ni vänsterblivna borde sluta forcera in era LGBTQ värderingar på alla konservativa världen över. Bara för att du tycker det är mysigt med vuxna mäns kroppar i våra flickors omklädningsrum innebär inte det att vi vill ha dig i vårt samhälle.
Citera
2025-06-29, 18:05
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Nja låt snarare yttrandefriheten råda. Är du så patetiskt lättprovocerad för ett vanligt pridetåg så får du flytta till valfritt arabland istället.

Mycket av yttrandefriheten är begränsad. Jag tycker lagen borde ändras för stärkt yttrandefrihet, ex att vara nazist inte ska göra att man får sparken. Dåliga yttranden kontras bäst med bra yttranden.

En del lagar som prideparader och deltagarna däri bryter mot (men det vore politiskt självmord att agera på):

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rargelsev%C3%A4ckande_beteende

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Sexuellt_ofredande
Citera
2025-06-29, 18:07
Medlem
Taokers avatar
Citat:

Yttrandefrihet innebär väl inte att statligt finansierad media ska gravt överdriva en siffra för att stötta en specifik politisk sida. Då handlar det om missinformation och det är definitivt olagligt. Som sagt finns fler medier som påstår så lågt som 10000. Med vetskapen att de som rapporterat stora siffror är homofilmedia finns stor anledning att misstro dem.

Om du menar att visa kuken och håriga rövar är yttrandefrihet hör du hemma på ett psykiatriboende.

Folk får dock gärna demonstrera för vad de tror på. Men jag förstår inte riktigt vad ett pridetåg demonstrerar för? Bögar och lesbiska har samma rättigheter som alla andra. Åtminstone i Europa.
Citera
2025-06-29, 18:07
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Mycket av yttrandefriheten är begränsad. Jag tycker lagen borde ändras för stärkt yttrandefrihet, ex att vara nazist inte ska göra att man får sparken. Dåliga yttranden kontras bäst med bra yttranden.

En del lagar som prideparader och deltagarna däri bryter mot (men det vore politiskt självmord att agera på):

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rargelsev%C3%A4ckande_beteende

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Sexuellt_ofredande

Är du helt jävla efterbliven? På vilket sätt bryter prideparader mot motsvarande lagar? Vilka domar lutar du dig mot när du påstår detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in