2025-06-29, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
En efterbliven iakttagelse. Jämför i stället hur många som brukar delta i Prideparader i andra länder. 200.000 är väldigt många deltagare i ett land som Ungern.

Ja. Väldigt många. Nästan som om en stor andel av deltagarna var importer, och paraden var en planerad påverkanskampanj från globalisterna.

Förresten, vem vann senaste valet i Ungern? Om vi pratar politiskt stöd, menar jag.
Citera
2025-06-29, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Det är du som är förvirrad. Pride står för förnuftiga och empatiska värden.

Jag kan försäkra dig om att barnen inte blir förvirrade utan tvärtom förstår värdet i att människor inte tvingas anpassa sig efter gamla utdaterade normer.

Normer ska skyddas gamla traditioner är fint… ett barn ska inte växa upp med två mammor eller pappor.
Citera
2025-06-29, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxarn
"-- Pride står för förnuftiga och empatiska värden" Hahaha---Hoppa in på en jobbinterjuv iklädd bara ipenisfodral och prideflagga skrikandes "allas-lika-värde...
Hoppa in på en jobbintervju och nämn att du är emot Pride så får du se hur det går.
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Normer ska skyddas gamla traditioner är fint… ett barn ska inte växa upp med två mammor eller pappor.
Det är din subjektiva åsikt. Eftersom det inte är negativt på något sätt för ett barn att växa upp med två mammor eller två pappor så finns det ingen som helst anledning för samhället eller andra människor att anpassa sig efter den åsikten.
Citera
2025-06-29, 13:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Viktor Orban åkte på ett rungande nederlag igår.

200000 människor tågade i Pride - och mot Orbans genomkorrupta vanstyre som gjort ungerska folket urfattigt.

Orban är svag.

Det går riktigt utför för Orban och hans regim som förbjöd arrangemanget - 200,000 trotsade Orban och tågade i största Pride i Ungern någonsin.

Polisen grep 1 person - en motdemonstrant. Haha.

Är det slutet vi ser på Orbans 15-åriga auktoritära vanstyre?

Bonusfråga att diskutera: Kommer anti-svenska ryssmedier som samnytt, fria tider och swebb-tv att våga rapportera om ursvage Orbans rungande nederlag?

Härlig manifestation av europeisk styrka! Världen vill ha frihet och upplysning, inte bakåtsträveri och nazism.

Definitivt ett slag mot Orban.

Citera
2025-06-29, 13:44
Avslutad
Citat:
Det är du som är förvirrad. Pride står för förnuftiga och empatiska värden.

Jag kan försäkra dig om att barnen inte blir förvirrade utan tvärtom förstår värdet i att människor inte tvingas anpassa sig efter gamla utdaterade normer.

https://europeanconservative.com/wp-content/uploads/2025/03/Pride-Parade-Cape-Town.jpg
Citera
2025-06-29, 13:48
Medlem
Brajias avatar
En seger för demokratin
Citera
2025-06-29, 13:52
Medlem
Citat:
Hoppa in på en jobbintervju och nämn att du är emot Pride så får du se hur det går.

Det är din subjektiva åsikt. Eftersom det inte är negativt på något sätt för ett barn att växa upp med två mammor eller två pappor så finns det ingen som helst anledning för samhället eller andra människor att anpassa sig efter den åsikten.

Hade jag växt upp så då hade en del av mig varit trasigt.. hade letat efter min biologiska mamma eller pappa. Känt mig annorlunda. Kan garantera att många barn känner så…
Citera
2025-06-29, 13:52
Medlem
Kommunisterna i den odemokratiska PRIDE-maffian grejar nog ytterligara framgångar för Orban. Folk är trötta på dessa dårar Transaktivisterna grejade segern för Trump. Dessa dårar skämmer ut sig.

Sjukt att det finns så många dårar som viftar med dessa flaggor. De verkar vara många när de samlas på samma ställe men de är inte så många. De är extremister. Högljudda extremister.

De kan åka till Palestina och demonstrera. Där blir de inte långlivade.
Citera
2025-06-29, 13:53
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alternativtkonto11
Ja. Väldigt många. Nästan som om en stor andel av deltagarna var importer, och paraden var en planerad påverkanskampanj från globalisterna.

Förresten, vem vann senaste valet i Ungern? Om vi pratar politiskt stöd, menar jag.

Om du menar att många deltagare deltog som del i en politisk protest mot att Orban förbjudit paraden så har du givetvis rätt. Är det nån som sagt nåt annat?
Citera
2025-06-29, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
En seger för demokratin

Pride är motsatsen till demokrati. Dessa dårar är extremister
Citera
2025-06-29, 13:55
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ser hans agerande som en magnifik viktoria. Istället för att spela de perversa i händerna genom att slå till hårt så lät han spektaklet bli så lite uppmärksammat det bara kunde bli och till stor besvikelse för de som önskat konfrontation med värsta videos från slagsmål mellan polis, perversa och protestanter.

Istället för att straffa de förförda kollektivt så ställer han de ansvariga topparna till svars.

Alldeles förträffligt agerat - hedrar honom stort.

"Starke" ledaren Orban "låtsades" bara att han var ursvag när han skämde ut sig inför omvärlden och inför alla andra "starka" ledare, diktatorer, skurkar etc.

Herregud, vilken hjärndöd analys som bara kan komma från en hjärndöd putinrunkare.

Alltså, vad är det som gör att ni har så avvikande låg intelligens i ryssrunkargänget?
Citera
2025-06-29, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Om du menar att många deltagare deltog som del i en politisk protest mot att Orban förbjudit paraden så har du givetvis rätt. Är det nån som sagt nåt annat?

Det var väldigt många extrema idioter men vad bevisar det. Hittler hade väldigt många som hurrade för nazismen. Nu har vi fått andra dårar istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in