2025-06-29, 10:18
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Fast man kan ju undra om det verkligen var befolkningen i Budapest som var ute och tågade runt för bögarnas rättighet att visa kuken i det offentliga.
Det brukar vara så att HBTQP-maffian reser världen runt o deltar i alla dessa spektakel, för att få mer inflytande.
Man borde ta sig en titt på flyghistoriken till Ungern. Hur många och vilka har tagit sig dit under denna period?

Det är dessutom inte olagligt att vara bög i Ungern. Däremot är det olagligt att försöka locka in barn i det hela.
Barn skall slippa bög och pedofil-propaganda.
Jag ser att du gläds åt att bögpedofilerna försöker infiltrera Ungern.
Själv tycker jag det är tragiskt.

Det finns på ett ungefär lika mycket bögar och lesbiska i Ungern som någon annanstans, så de hade likaväl som andra länder fått ihop en hel del som ville demonstrera. Även om det blev fler nu är din idé om att populariteten beror på utlänningar idiotisk och värdig en polisstat och översittarbeundrare som du tydligen är.

Strålande att paraden blev en framgång och ett långfinger åt sådant.
Citera
2025-06-29, 10:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Viktor Orban åkte på ett rungande nederlag igår.

200000 människor tågade i Pride - och mot Orbans genomkorrupta vanstyre som gjort ungerska folket urfattigt.

Orban är svag.

Det går riktigt utför för Orban och hans regim som förbjöd arrangemanget - 200,000 trotsade Orban och tågade i största Pride i Ungern någonsin.

Polisen grep 1 person - en motdemonstrant. Haha.

Är det slutet vi ser på Orbans 15-åriga auktoritära vanstyre?

Bonusfråga att diskutera: Kommer anti-svenska ryssmedier som samnytt, fria tider och swebb-tv att våga rapportera om ursvage Orbans rungande nederlag?

Det är väl 199 000k fjollor och politiker från hela Europa. Det visar att Europa har misslyckats inte Urban.
Citera
2025-06-29, 10:29
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Man borde ta sig en titt på flyghistoriken till Ungern. Hur många och vilka har tagit sig dit under denna period?

Du är helt tappad, käre ryssrunkare.

Kör du efterblivna ryska desperatdyngan om "utländska agenter"?

Arrangemanget sammanföll med firandet av 40-års dagen då ryssdjurens ockupation upphörde genom att sista ryska apdjuret lämnade Ungern.

Dessa vidriga ryssdjur som genomkorrupte Orban och hans korrupta pack gör business med.

Den överväldigande majoriteten var ungrare som fått nog av genomkorrupta avskummet Orban.

Citat:
Tibor, med dottern Lusia på axlarna, beskriver sitt deltagande som en bredare protest mot Ungerns konservativa regering.

– Vi vill se våra barn växa upp i en liberal demokrati, inte i en autokrati.
Citera
2025-06-29, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det finns på ett ungefär lika mycket bögar och lesbiska i Ungern som någon annanstans, så de hade likaväl som andra länder fått ihop en hel del som ville demonstrera. Även om det blev fler nu är din idé om att populariteten beror på utlänningar idiotisk och värdig en polisstat och översittarbeundrare som du tydligen är.

Strålande att paraden blev en framgång och ett långfinger åt sådant.

Ja, det kan kanske vara så att det finns lika mycket avarter i Ungern som i övriga världen, eller så kanske de har flyttat. Ingen vet eftersom man inte undersöker sådana saker.

I Sverige så är det samma människor som åker runt till de olika HBTQP-protesterna. Det är därför de aldrig ligger på samma dag över hela landet utan de har olika datum. Skulle man köra allt på samma dag så skulle det vara väldigt få som kan deltaga i de enskilda manifestationerna.

På vilket sätt är Ungern en polisstat? Är det för att man vill skydda barn från pedofilpropaganda som du anser detta?

Anledningen till att så många deltog är för att det kom folk från utlandet och hela övriga Ungern.
Att du anser att det jag skriver är idiotiskt är i mitt tycke, märkligt.
Det är väl känt att denna propagandarörelse reser runt för att få mer inflytande.
Varför försöker du förneka detta?

Man får vara glad att de behöll sina kläder på vid denna demonstration.
I Sverige så tycks det vara okej att visa ballen i det offentliga under denna dag.
Citera
2025-06-29, 10:35
Medlem
Åh nej nu är det kört för Ungern, ännu ett bögparadis. Oroar mig för barnen som kommer bli uppfostrade till att gilla analsex.

Samhällets totala förfall bara det totala avskaffandet av demokrati kan rädda dem nu
Citera
2025-06-29, 10:43
Medlem
Yoweris avatar
Orban lär casha in på böterna som kommer utdelas mot deltagarna som säkert identifieras i detta nu.
Pride i Ungern kanske blir en kassako som båda vinner på. De får gå i tåg, Orban får stålar.
Citera
2025-06-29, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Så bögar och bögmaffian har obegränsat med tid och kan åka till ungern och demonstrera?

De har alltså inget arbete att sköta och det skall ses som en framgång?

Ja fantastiskt. Vi har en klass av människor som är betalda aktivister.

Kul för alla inom tex vården som går på knäna och får finansiera detta vansinne. Sist jag besökte ett sjukhus blev jag förvånad att det fanns fortfarande människor i detta land som arbetade (de hade fått jobba över 3 timmar dagen före på grund av patienttrycket).
Det kanske kommer som en nyhet för dig men det är semestertider och många som jobbar är dessutom lediga på lördagar. De behöver inte heller lägga mer tid på detta än vad du själv gör när du sitter här på forumet och sprider dina virtuella skitkorvar.
Citera
2025-06-29, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Viktor Orban åkte på ett rungande nederlag igår.

200000 människor tågade i Pride - och mot Orbans genomkorrupta vanstyre som gjort ungerska folket urfattigt.

Orban är svag.

Det går riktigt utför för Orban och hans regim som förbjöd arrangemanget - 200,000 trotsade Orban och tågade i största Pride i Ungern någonsin.

Polisen grep 1 person - en motdemonstrant. Haha.

Är det slutet vi ser på Orbans 15-åriga auktoritära vanstyre?

Bonusfråga att diskutera: Kommer anti-svenska ryssmedier som samnytt, fria tider och swebb-tv att våga rapportera om ursvage Orbans rungande nederlag?
Det var närmare 100.000 som demonstrerade, inte 200.000 som du skriver. Även om du vill framhäva HBTQ måste du hålla dej till sanningen.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.sverigesradio.se/artikel/4888409&ved=2ahUKEwiJvsCGoJaOAxXlKRAIHY3_ObwQFnoEC BsQAQ&usg=AOvVaw3uRGaHJOhu1YN0TEzSVegq
Citera
2025-06-29, 10:54
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Varför? Där jag bor finns inget pride. Dekadansen finns bara i våra storstäder. Det är enda stället sjuka människor kan hitta andra sjuka människor.

Snarare du som är sjuk, lilla gubben. Live and let live för fan.
Citera
2025-06-29, 10:54
Avstängd
Fick/får några bögar i paraden på näbben?
Citera
2025-06-29, 10:55
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quickhatch
Fira en tillfällig seger assfucker. Om 25 år kommer Sveriges islamiska majoritet att förbjuda alla bögparader och skicka er bögar till Kiruna till Gulag.

Nej det kommer inte hända, lilla extremistjävel. Puss och Kram😘
Citera
2025-06-29, 10:57
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Fast man kan ju undra om det verkligen var befolkningen i Budapest som var ute och tågade runt för bögarnas rättighet att visa kuken i det offentliga.
Det brukar vara så att HBTQP-maffian reser världen runt o deltar i alla dessa spektakel, för att få mer inflytande.

Det är dessutom inte olagligt att vara bög i Ungern. Däremot är det olagligt att försöka locka in barn i det hela.
Barn skall slippa bög och pedofil-propaganda.
Jag ser att du gläds åt att bögpedofilerna försöker infiltrera Ungern.
Själv tycker jag det är tragiskt.

Att du och din sort blir ledsna gör mig mycket glad 🙂 Flytta till Ryssland om du inte trivs med yttrandefrihet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in