2025-06-26, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
"Frihet" med någon annans pengar. Vilken framgång.

7 miljoner att röra sig med är långt ifrån att vara pank.
Citera
2025-06-26, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
📌Tjoho 2025 kommer bli fantastisk ♥️

” Jag älskar dig Linnea, jag sa till dig att 2025 är vårat år. Tack för allt du ger mig❤️”
Citera
2025-06-26, 21:55
Medlem
Exakt som jag misstänkte, mycket stora belopp. Skall bli lite intressant att få reda på vilka han jobbat med/åt ifall han tjallar. Nej allt detta är inte ifrån hans egna YouTube och andra sociala medier vågar jag säga säkert.

Även att han är totalt körd livet ut ekonomiskt, blir en helvetes skuld och stora böter på det där. Ja jag vågar säga så än en gång fast han inte är dömd, han är totalt game over med allt som heter vitekonomi. Fängelse med mera blir det milda i detta.

Nu kanske det inte blir alls så som jag tror, men oavsett så tror jag detta.

Det som stör mig mest just nu är folk som slår sig för bröstet och säger titta vad kriminell han är, fast dom var hans bästa kompis och bror med mera under nästan hela den kriminella tiden. Dubbelmoral. För han har omöjligt kommit upp i dom där summorna på några få år.
Citera
2025-06-26, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Fas 9 eller vad är det idioten brukar skriva. Vilket jäkla lågmärke.

Han ser upp till fas 10 (som han brukar säga). Han själv är fas 14. Enda logiska förklaring.
Citera
2025-06-26, 21:57
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364

Men det har ju för i helvete inte varit hans pengar! Baaaaaanal som Linnea brukar säga, såååå banalt.

Tacka fan det brinner i röven på dem med att gifta sig det blir lång tid utan att få träffa scammaren annars.

Sry Banal kunde inte låta bli.

Fattar du inte att han kommer få betala skattetillägg, böter och skadestånd på det beloppet?? Förutom fängelset han är en riktig kyrkråtta!
Citera
2025-06-26, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364

Frihet och pank är väl för fan inte samma sak.
Citera
2025-06-26, 22:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Mina damer och herrar. Ta fram popcornen och sitt ner.

Idag så slutdelgavs Christofer, Linnea, Julia och pappan. Åtal väcks troligen runt den 21/8, då det är sista dagen för advokaterna att göra invändningar. Det handlar om ca 7 miljoner i oskattade inkomster och det har vart systematiskt. Christopher har även varit inblandad i bedrägerier där han blåst folk via länk, nåt som kallas Api Scam och han är nån medveten Money mule. Fupen kommer vara ca 10 000 sidor. Fupen innehåller också beslag av dopning. Allt i hans mobil har säkrats. Linnea, Tomas och Julia är alla misstänka för grov näringspenningsbrott. Christopher för alla tidigare kända brott + grovt folkbokföringsbrott och bedrägerier.

7 miljoner!!! Och vissa har sagt att han är bara en liten busig pojke.
Citera
2025-06-26, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Mina damer och herrar. Ta fram popcornen och sitt ner.

Idag så slutdelgavs Christofer, Linnea, Julia och pappan. Åtal väcks troligen runt den 21/8, då det är sista dagen för advokaterna att göra invändningar. Det handlar om ca 7 miljoner i oskattade inkomster och det har vart systematiskt. Christopher har även varit inblandad i bedrägerier där han blåst folk via länk, nåt som kallas Api Scam och han är nån medveten Money mule. Fupen kommer vara ca 10 000 sidor. Fupen innehåller också beslag av dopning. Allt i hans mobil har säkrats. Linnea, Tomas och Julia är alla misstänka för grov näringspenningsbrott. Christopher för alla tidigare kända brott + grovt folkbokföringsbrott och bedrägerier.

Och ändå inte haft råd att göra upp med KF, och nu ska han flasha med dyrt bröllop och kläder…. Hoppas de gör tillslag dagen innan och han för gifta sig i linne och mjukisbyxor
Citera
2025-06-26, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
7 miljoner!!! Och vissa har sagt att han är bara en liten busig pojke.

Lägg på bedrägerier då också!

Vi får reda på vid Åtal vad åklagaren yrkar på men jag killgissar på 6 år.
Citera
2025-06-26, 22:05
Medlem
knark-kungens avatar
16 mille visningar senaste månaden på instagram, hur mycket para gör han där? Måste väl bli ett par hundra lax I månaden, det är förstås bara walkaround money för en kille som honom.
Citera
2025-06-26, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
16 mille visningar senaste månaden på instagram, hur mycket para gör han där? Måste väl bli ett par hundra lax I månaden, det är förstås bara walkaround money för en kille som honom.

Jag vet inte men som jag förstått det ger IG och TT visningar inga pengar eller väldigt lite, utan pengarna ligger vid samarbeten?
Citera
2025-06-26, 22:08
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Och ändå inte haft råd att göra upp med KF, och nu ska han flasha med dyrt bröllop och kläder…. Hoppas de gör tillslag dagen innan och han för gifta sig i linne och mjukisbyxor

Dom får tatuera sina ringar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in