Jag testade en rövpanna. Tänkte mig en 0,3 men blev nog 0,6 med mina Parkinsons fingrar
Blandade 2ml vatten med denna dos, satte mig på alla fyra som en bög och pressade in lösningen rektalt. Känner bättre effekt än när jag drog det i näsan. Näsan blev dessutom kass som fan, fick skölja med saltlösning pga smärtan. Hoppas man kan ha sex nu.
Tagit kokain kanske fyra gånger. Jag förstår nischen med det, även om de flesta kan hålla med om att det är rätt överpriset. Stabil, full kontroll och bra självförtroende med ganska enkelt come down, förutsatt att man inte missbrukar det.
Däremot kan jag inte garantera att jag kommer köra rektalt bland mina vänner. Där går nog gränsen.
Glömde lägga till att jag la en liten tuss toalettpapper över fisringen och en dubbel virkning son lite "skydd" så det inte ska läcka. Hur effektivt det är vet jag ej. Pumpen var på 2ml och jag förde in hela. Ja, ni hör ju hur jag pladdrar på. Så om ni vågar köra bögmetoden likt mig så kan jag faktiskt rekommendera den. Har hört att halveringstiden är längre samt att biotillgängligheten är bättre med.
Nu ska jag försöka knulla. Har inget testo i kroppen men speedad av kolat.
Tänk på att ta hand om er och drick vatten mina vänner.