Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-06-09, 22:26
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Ja, oral administrering av kokain är betydligt sämre än nasal (snortning) ur biotillgänglighetssynpunkt.

Inte riktigt så det står i källorna jag hänvisar till, men kanske en smaksak.
Citera
2025-06-10, 02:29
Medlem
Det är i sådana trådar man vill visa sina PENGAR.
Citera
2025-06-15, 19:06
Medlem
Brukar kokain i pulverform vara lite typ oljigt/klibbigt av sig? Ej testat koks innan så är helt ny på denna substans, löste lite häromdagen och märkte då att pulvret typ va lite oljigt av sig, när man försökte hacka upp de me kreditkort tenderade det typ att klumpa sig lite grann o fasna på kortet. De funkade dock som de skulle.

Köpte en till påse hos annan försäljare idag och detta verkar vara typ likadant som förra, dock lite mer potent, lite oljigt o klumpar sig lite när man försöker hacka de till pulver. Jag provade o lägga de på alu folie i ugnen på 70 grader i 10 min för o se om det skulle göra någon skillnad, blev minimalt bättre typ men ingen stor skillnad - kanske behöver sätta in de lite längre i ugnen?
Senast redigerad av NZT1337 2025-06-15 kl. 20:04.
Citera
2025-06-16, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NZT1337
Brukar kokain i pulverform vara lite typ oljigt/klibbigt av sig? Ej testat koks innan så är helt ny på denna substans, löste lite häromdagen och märkte då att pulvret typ va lite oljigt av sig, när man försökte hacka upp de me kreditkort tenderade det typ att klumpa sig lite grann o fasna på kortet. De funkade dock som de skulle.

Köpte en till påse hos annan försäljare idag och detta verkar vara typ likadant som förra, dock lite mer potent, lite oljigt o klumpar sig lite när man försöker hacka de till pulver. Jag provade o lägga de på alu folie i ugnen på 70 grader i 10 min för o se om det skulle göra någon skillnad, blev minimalt bättre typ men ingen stor skillnad - kanske behöver sätta in de lite längre i ugnen?

Japp de behövde mer tid i ugnen! Förvärmde först ugnen ordentligt o la sen in det på 60C i 30 min. Hjälpte även o hacka upp det med en kniv istället för me kort, då fick man bort en hel del av tendensen att klumpa sig. Men viss oljighet/klumpighet återstod dock, betedde sig inte alls som typ ketamin som blir finfint pulver bara av att man mosar det med en sked/ett kort så har man finfint pulver på nolltid. Aja oavsett, det gjorde sitt jobb!
Citera
2025-06-24, 05:32
Medlem
marklyft100s avatar
Jag testade en rövpanna. Tänkte mig en 0,3 men blev nog 0,6 med mina Parkinsons fingrar

Blandade 2ml vatten med denna dos, satte mig på alla fyra som en bög och pressade in lösningen rektalt. Känner bättre effekt än när jag drog det i näsan. Näsan blev dessutom kass som fan, fick skölja med saltlösning pga smärtan. Hoppas man kan ha sex nu.

Tagit kokain kanske fyra gånger. Jag förstår nischen med det, även om de flesta kan hålla med om att det är rätt överpriset. Stabil, full kontroll och bra självförtroende med ganska enkelt come down, förutsatt att man inte missbrukar det.

Däremot kan jag inte garantera att jag kommer köra rektalt bland mina vänner. Där går nog gränsen.

Glömde lägga till att jag la en liten tuss toalettpapper över fisringen och en dubbel virkning son lite "skydd" så det inte ska läcka. Hur effektivt det är vet jag ej. Pumpen var på 2ml och jag förde in hela. Ja, ni hör ju hur jag pladdrar på. Så om ni vågar köra bögmetoden likt mig så kan jag faktiskt rekommendera den. Har hört att halveringstiden är längre samt att biotillgängligheten är bättre med.

Nu ska jag försöka knulla. Har inget testo i kroppen men speedad av kolat.

Tänk på att ta hand om er och drick vatten mina vänner.
Senast redigerad av marklyft100 2025-06-24 kl. 05:36.
Citera
2025-06-24, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NZT1337
Japp de behövde mer tid i ugnen! Förvärmde först ugnen ordentligt o la sen in det på 60C i 30 min. Hjälpte även o hacka upp det med en kniv istället för me kort, då fick man bort en hel del av tendensen att klumpa sig. Men viss oljighet/klumpighet återstod dock, betedde sig inte alls som typ ketamin som blir finfint pulver bara av att man mosar det med en sked/ett kort så har man finfint pulver på nolltid. Aja oavsett, det gjorde sitt jobb!

Värm tallrik i mikron till den blir varm men inte för varmt men typ 50-60 grader. Ta ut, häll på produkt, lägg sedel eller kort över, pressa ner o runt i små cirklar. Borde bli fluffigt o fint. Suger dock åt sig av fukten i luften.
Citera
2025-06-24, 11:34
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Värm tallrik i mikron till den blir varm men inte för varmt men typ 50-60 grader. Ta ut, häll på produkt, lägg sedel eller kort över, pressa ner o runt i små cirklar. Borde bli fluffigt o fint. Suger dock åt sig av fukten i luften.
Hotplate är det bästa sättet att få sitt ladd till ett fint pulver. Detta var min metod alltid om laddet skulle intas nasal.

Fan vad jag saknar ladd, La ner det för typ 4 månader sedan.
Citera
2025-06-26, 10:35
Medlem
Har märkt att jag blir rätt täppt i näsan efter jag suttit typ en helkväll/natt och sniffat koks. Tillslut kan det bli nästäppa till sådan grad att de knappt går o suga i sig pulvret mera hehe.

Va tror ni om att ta sig lite avsvällande nässpray för att lösa detta problem? När jag sökt runt på div sidor och forum får man en rätt delad bild, vissa påstår att nässprayen gör så man får väldigt mkt sämre effekt om man fortsätter snorta efter nässprayen medan andra hävdar att det inte alls är någon jättestor skillnad. Så vette fan vem man ska lita på här?

Har för mig att jag någon gång läst att vid behandling med medicinsk ketamin-nässpray rekommenderas det inte att använda avsvällande nässpray inom 1.5 timme före man använder ketamin-nässprayen så det ligger ju nåt i att man får sämre absorption en stund efter avsvällande nässpray. Lösningen är kanske o ta en light dos nässpray, typ en halv pump per näsborre, och vänta 1.5 tim till nästa lina?
Citera
2025-06-27, 15:54
Medlem
cosmic_dancers avatar
Hamnade på en efterfest i onsdags där det drogs kokain. Fick mig att fundera lite. Är det vanligt med kokain nu förtiden på hemmafester och hur mycket kostar det? Har själv aldrig varit i närheten av det och således heller aldrig sett några ta
Citera
2025-06-28, 23:01
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marklyft100
Jag testade en rövpanna. Tänkte mig en 0,3 men blev nog 0,6 med mina Parkinsons fingrar

Blandade 2ml vatten med denna dos, satte mig på alla fyra som en bög och pressade in lösningen rektalt. Känner bättre effekt än när jag drog det i näsan. Näsan blev dessutom kass som fan, fick skölja med saltlösning pga smärtan. Hoppas man kan ha sex nu.

Tagit kokain kanske fyra gånger. Jag förstår nischen med det, även om de flesta kan hålla med om att det är rätt överpriset. Stabil, full kontroll och bra självförtroende med ganska enkelt come down, förutsatt att man inte missbrukar det.

Däremot kan jag inte garantera att jag kommer köra rektalt bland mina vänner. Där går nog gränsen.

Glömde lägga till att jag la en liten tuss toalettpapper över fisringen och en dubbel virkning son lite "skydd" så det inte ska läcka. Hur effektivt det är vet jag ej. Pumpen var på 2ml och jag förde in hela. Ja, ni hör ju hur jag pladdrar på. Så om ni vågar köra bögmetoden likt mig så kan jag faktiskt rekommendera den. Har hört att halveringstiden är längre samt att biotillgängligheten är bättre med.

Nu ska jag försöka knulla. Har inget testo i kroppen men speedad av kolat.

Tänk på att ta hand om er och drick vatten mina vänner.
Gjort en liknande manöver ett par gånger, kört upp pump med 1ml vatten ca ihop med runt 0.5 ladd i pumpen, kört upp pipen i stolgången när man stått som en nysketen hund på huk och spänt rövhålet efter the shot! Fick mig senast en sån satans runda så fick lägga mig på soffan och det bara sköt på och svetten lacka som om jag besökte duschen. Varade ändå ganska länge men blev för bra den gången. Men rekommenderar ändå alla som säger att de är grymma på att dra feta streck, prova denna variant
Citera
2025-06-29, 00:17
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smashngrabsthlm
Gjort en liknande manöver ett par gånger, kört upp pump med 1ml vatten ca ihop med runt 0.5 ladd i pumpen, kört upp pipen i stolgången när man stått som en nysketen hund på huk och spänt rövhålet efter the shot! Fick mig senast en sån satans runda så fick lägga mig på soffan och det bara sköt på och svetten lacka som om jag besökte duschen. Varade ändå ganska länge men blev för bra den gången. Men rekommenderar ändå alla som säger att de är grymma på att dra feta streck, prova denna variant
Och ni som är bra på att dra feta rövapnnor, prova kokain IV och kom tillbaka sen.

Nej självklart inte det eller jag uppmuntrar det inte så att säga.
Citera
2025-06-29, 01:14
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Och ni som är bra på att dra feta rövapnnor, prova kokain IV och kom tillbaka sen.

Nej självklart inte det eller jag uppmuntrar det inte så att säga.
Att sätta IV är att tappa respekten för sin egen kropp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in