2025-06-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Jag tror inte heller att han är elak. Men mot Kerstin blev han oförskämd.

Tror också på att han har blivit misshandlad. Han känns både psykiskt och fysiskt som ett lätt offer.

Jo,jag tror han är elak när någon utmanar hans lantismentalitet lite. Som Kerstin.

Då blev han så rädd att han betedde sig som hon skulle slita honom i stycken..och reagerade med att bete sig vidrigt.

Det förklarar visserligen lite då du berättar hans ex. Men det går så mkt rykten. Hon kanske hade borderline och då är det nog väldigt svårt att leva med en autistisk man. För han verkar autistisk. Och då är man ju tyvärr ett lätt byte

Jag har så svårt att förlåta dem.. fylls av hat när jag ser de här fula människorna Per Arne och mobbarJennyt..Det är sådana här äckliga lantisar som inte klarar av att någon är lite annorlunda.

Tänker att de båda har äktenskapstycke.I sin småfulhet.

Deras inre speglar deras yttre.
En stram snålhet.

Nu passar det att"bjuda på dig själv".

Hur visade den här jävla Jenny det innan?Hon är en mobbare som njuter avattstöta ut andra med sin intolerans.

De förtjänar verkligen varandra. Noll charm. Noll utseende. Noll social förmåga. Två förvuxna barn med ett utseende bara en mot kan älska..USCH.
Senast redigerad av Ericcca 2025-06-25 kl. 22:18.
Citera
2025-06-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Jo,jag tror han är elak när någon utmanar hans lantismentalitet lite. Som Kerstin.

Då blev han så rädd att han betedde sig som hon skulle slita honom i stycken..och reagerade med att bete sig vidrigt.

Det förklarar visserligen lite då du berättar hans ex. Men det går så mkt rykten. Hon kanske hade borderline och då är det nog väldigt svårt att leva med en autistisk man. För han verkar autistisk.

Jag fylls av hat när jag ser de här fula människorna Per Arne och mobbarJennyt..Det är sådana här äckliga lantisar som inte klarar av att någon är lite annorlunda.

Tänker att de båda har äktenskapstycke. Hon ser ut som en ful sliten alk-tant med svullna kinder..

Han ser ut som skinn och ben med motorspågsbett.

Deras inre speglar deras yttre.

Jag kommer gör evigt och passionerat att heta dem.

Nu passar det att"bjuda på dig själv".

Hur visade den här jävla fittJenny det innan?Hon är en mobbare som njuteravattstöta ut andra med sin intolerans.

De förtjänar verkligen varandra. Noll charm. Noll utseende. Noll social förmåga. Två förvuxna barn med ett utseende bara en mot kan älska..USCH.

Mest imponerad av att man kan hata 2 människor så innerligt av att se dem på tvn
Citera
2025-06-25, 22:20
Medlem
Vilka bor ihop idag? Edvin och Ekerö i Vetlanda trakten tror jag? Peter och Sigrid hur går det där?
Citera
2025-06-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lullebullz
Mest imponerad av att man kan hata 2 människor så innerligt av att se dem på tvn

Jag hatar mobbning och den mobbing som Jenny begagnade sig av motKerstin..Hon slår ifrån sig och därför ska hon rullas i tjära och fjädrar. Hon har säkert gjort så förr,på arbetsplatser och dylikt. Sådana avundsjuka snåljåpar som Jenny gör livet till ett helvete för andra. Men det begriper de inte.
Citera
2025-06-25, 22:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Jag tror inte heller att han är elak.
Kan vi får en recension av Edvins gayiga? julskägg han skaffat sig på 100 % Ellinors skarpa inrådan för att pojken ska se lite äldre ut och påminna om Dans skägg! som han inte bottnade i utan
använde för att dölja den flyende hakan, och Edvins haka var ju lite mer än Lucky Luuk, men minnet av Dan finns nu inuti Edvin som i sin tur finns inuti Ellinor ibland

Vi ser honom glatt hoppa ner i snön bland styvbarnen och han ser nu ca 15 år äldre ut, förtryckandet och snöpackandet går bra?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-25 kl. 22:34.
Citera
2025-06-25, 22:52
Medlem
picapicans avatar
Vad är det som hänt med Sigrids familj? Varför ställer hon upp i programmet, när hon säger att hon inte har tid för en relation? Tydligen inte ihop med Peter längre, men flintisen hoppas på kärlek.

https://www.hant.se/noje/triangeldramat-efter-bonde-soker-fru-bada-killarna-traffar-sigrid/10903398
Citera
2025-06-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Någon i tråden skrev att hans f.d. fru tagit livet av sig?!?

Skitsnack, hon bor med en ny stackars sate varannan vecka typ. Gift om sig minst en gång
Citera
2025-06-25, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vad är det som hänt med Sigrids familj? Varför ställer hon upp i programmet, när hon säger att hon inte har tid för en relation? Tydligen inte ihop med Peter längre, men flintisen hoppas på kärlek.

https://www.hant.se/noje/triangeldramat-efter-bonde-soker-fru-bada-killarna-traffar-sigrid/10903398
Det kunde man ju gett sig fan på att det inte skulle hålla!
Citera
2025-06-25, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Du hatar mobbning men ägnar dig åt mobbning.

Nej det gör jag inte, vardå? Jag skriver bara sanningsenligt vad jag tycker och ser. Jag uppmärksammar ett beteende.

Eftersom Jenny sas..kommer undan med detta, vilket de alltid gör eftersom dessa människor är lågbegåvade och "trevlighetskravet" ligger som en våt filt över sanningen, vilket gör att man aldrig får säga åt någon som mobbbar att lägga av, så tvingas hon aldrig be om ursäkt och ta ansvar för vad hon har gjort och gör.

I tidningen Hänt utvecklar Kerstin,öppet och ärligt, hur hon kände det då hon blev utfryst. Det måste ha tagit mycket av hennes energi. Att öppna sig och blotta sig.

Att hon var det stämmer ju,eftersom Jenny sade klart och tydligt i programmet tt den här Kerstin kunde hon inte med.

Jennys svar var då: "Vi är alla olika och tur är väl det".

Hon lägger skulden Hos Kerstin, framställer det som om de bara var "olika'(läs: Kerstin var "kånstog" och hon givetvis fröken "helt normal", när det var hon som frös ut Kerstin och lät sitt ogillande gå utöver Kerstin.

Hon kunde ha varit ärlig och sagt ngt i denna stil: "Jag hade svårt för Kerstin men det var helt mitt problem
Kerstin var trevlig och hon representerar något nytt för mig, åoch ibland så blir det fel. Beklagar om hon kände sig så. Det var inte meninge".

Men den emotionellt störda Jenny fortsätter och lägger skulden på Kerstin. Hon är ju miss perfect och mobbar aldrig
.
Dessutom, tiläggåer hon: "vi hade det jättetrevligt på gården'
.När Kerstin berättat att hon blev ledsen..

Hon tom grät i programmet..Föratt hon kände sig utfryst..

Då saknar man empati, anser jag.

Och som vanligt finns där alltid supporters,som du som tror att det är samma sak att mobba någon som att all our någons perversa beteende.

Jag skyr sådana människor som Jenny ich Sven-Arnr. På ytan är dem lite klämkäcka men det är ett spel
.
De är väldigt skadliga
Senast redigerad av Ericcca 2025-06-25 kl. 23:17.
Citera
2025-06-25, 23:25
Medlem
Citat:
Nej det gör jag inte, vardå? Jag skriver bara sanningsenligt vad jag tycker och ser. Jag uppmärksammar ett beteende.

Eftersom Jenny sas..kommer undan med detta, vilket de alltid gör eftersom dessa människor är lågbegåvade och "trevlighetskravet" ligger som en våt filt över sanningen, vilket gör att man aldrig får säga åt någon som mobbbar att lägga av, så tvingas hon aldrig be om ursäkt och ta ansvar för vad hon har gjort och gör.

I tidningen Hänt utvecklar Kerstin,öppet och ärligt, hur hon kände det då hon blev utfryst. Det måste ha tagit mycket av hennes energi. Att öppna sig och blotta sig.

Att hon var det stämmer ju,eftersom Jenny sade klart och tydligt i programmet tt den här Kerstin kunde hon inte med.

Jennys svar var då: "Vi är alla olika och tur är väl det".

Hon lägger skulden Hos Kerstin, framställer det som om de bara var "olika'(läs: Kerstin var "kånstog" och hon givetvis fröken "helt normal", när det var hon som frös ut Kerstin och lät sitt ogillande gå utöver Kerstin.

Hon kunde ha varit ärlig och sagt ngt i denna stil: "Jag hade svårt för Kerstin men det var helt mitt problem
Kerstin var trevlig och hon representerar något nytt för mig, åoch ibland så blir det fel. Beklagar om hon kände sig så. Det var inte meninge".

Men den emotionellt störda Jenny fortsätter och lägger skulden på Kerstin. Hon är ju miss perfect och mobbar aldrig
.
Dessutom, tiläggåer hon: "vi hade det jättetrevligt på gården'
.När Kerstin berättat att hon blev ledsen..

Hon tom grät i programmet..Föratt hon kände sig utfryst..

Då saknar man empati, anser jag.

Och som vanligt finns där alltid supporters,som du som tror att det är samma sak att mobba någon som att all our någons perversa beteende.

Jag skyr sådana människor som Jenny ich Sven-Arnr. På ytan är dem lite klämkäcka men det är ett spel
.
De är väldigt skadliga

Men hur kan du sitta och kritisera någon annans beteende när du inte är ett dugg bättre själv?

Du blir nog också provocerad av snälla män som Sven-Arne.
Citera
2025-06-25, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Men hur kan du sitta och kritisera någon annans beteende när du inte är ett dugg bättre själv?

Du blir nog också provocerad av snälla män som Sven-Arne.
Men läs vad jag skriver för helvete.

Det finns ingen allmän regel att jag inte får säga exakt vad jag tycker, med besked,i en tråd som handlar om bönderna och dem.

Det är ju knappast så att jag skulle uttrycka detta right up front då det nog skulle upplevas hotfullt.

Men här får man uttrycka sig. Det är yttrandefrihet.

Jag har ingen som helst skyldighet att tänka på hennes känslor eller något slags allmänt axiom om att "jag inte ska bete mig som hon" i en tråd som handlar om dem..

Så du erkänner i alla fall att hon är en mobbarjävel. Alltid något.

Och att reagera med vrede på monbares beteende är viktigt.

Det är inte "att mobba".

Att mobba är att vara flera mot en,som Jenny och den andra tjejerna och Per Arne som samtliga betedde sig fientligt mot henne.

Att mobba kan ske subtilt genom att tystna när någon kommer in i rummet, snacka skit och sucka när vederbörande pratar etc

Precis så som de betedde sig mot Kerstin.Det var dessutom på riktigt och de gjorde henne uppriktigt ledsen. Hon var där och lämnade ut sig, hyste förhoppningar om kärlek, och så får hon vara kyla och elakhet tillbaka.

Att du skiter i det och hoppar på mig, en deltagare i en tråd på Flashback, säger allt. Vo pratar inte om mitt beteende, utan om deras i denna tråd. Vi diskuterar liksom dem..
Citera
2025-06-26, 04:23
Medlem
Citat:
Men läs vad jag skriver för helvete.

Det finns ingen allmän regel att jag inte får säga exakt vad jag tycker, med besked,i en tråd som handlar om bönderna och dem.

Det är ju knappast så att jag skulle uttrycka detta right up front då det nog skulle upplevas hotfullt.

Men här får man uttrycka sig. Det är yttrandefrihet.

Jag har ingen som helst skyldighet att tänka på hennes känslor eller något slags allmänt axiom om att "jag inte ska bete mig som hon" i en tråd som handlar om dem..

Så du erkänner i alla fall att hon är en mobbarjävel. Alltid något.

Och att reagera med vrede på monbares beteende är viktigt.

Det är inte "att mobba".

Att mobba är att vara flera mot en,som Jenny och den andra tjejerna och Per Arne som samtliga betedde sig fientligt mot henne.

Att mobba kan ske subtilt genom att tystna när någon kommer in i rummet, snacka skit och sucka när vederbörande pratar etc

Precis så som de betedde sig mot Kerstin.Det var dessutom på riktigt och de gjorde henne uppriktigt ledsen. Hon var där och lämnade ut sig, hyste förhoppningar om kärlek, och så får hon vara kyla och elakhet tillbaka.

Att du skiter i det och hoppar på mig, en deltagare i en tråd på Flashback, säger allt. Vo pratar inte om mitt beteende, utan om deras i denna tråd. Vi diskuterar liksom dem..

Ja men näthat är ett stort problem och det är personer som du som står för det. Tänk på att deltagarna kan sitta och läsa det du skriver om dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in