Citat:
Ursprungligen postat av
gscoIkljyikdvkhfdI
Du hatar mobbning men ägnar dig åt mobbning.
Nej det gör jag inte, vardå? Jag skriver bara sanningsenligt vad jag tycker och ser. Jag uppmärksammar ett beteende.
Eftersom Jenny sas..kommer undan med detta, vilket de alltid gör eftersom dessa människor är lågbegåvade och "trevlighetskravet" ligger som en våt filt över sanningen, vilket gör att man aldrig får säga åt någon som mobbbar att lägga av, så tvingas hon aldrig be om ursäkt och ta ansvar för vad hon har gjort och gör.
I tidningen Hänt utvecklar Kerstin,öppet och ärligt, hur hon kände det då hon blev utfryst. Det måste ha tagit mycket av hennes energi. Att öppna sig och blotta sig.
Att hon var det stämmer ju,eftersom Jenny sade klart och tydligt i programmet tt den här Kerstin kunde hon inte med.
Jennys svar var då: "Vi är alla olika och tur är väl det".
Hon lägger skulden Hos Kerstin, framställer det som om de bara var "olika'(läs: Kerstin var "kånstog" och hon givetvis fröken "helt normal", när det var hon som frös ut Kerstin och lät sitt ogillande gå utöver Kerstin.
Hon kunde ha varit ärlig och sagt ngt i denna stil: "Jag hade svårt för Kerstin men det var helt mitt problem
Kerstin var trevlig och hon representerar något nytt för mig, åoch ibland så blir det fel. Beklagar om hon kände sig så. Det var inte meninge".
Men den emotionellt störda Jenny fortsätter och lägger skulden på Kerstin. Hon är ju miss perfect och mobbar aldrig
.
Dessutom, tiläggåer hon: "vi hade det jättetrevligt på gården'
.När Kerstin berättat att hon blev ledsen..
Hon tom grät i programmet..Föratt hon kände sig utfryst..
Då saknar man empati, anser jag.
Och som vanligt finns där alltid supporters,som du som tror att det är samma sak att mobba någon som att all our någons perversa beteende.
Jag skyr sådana människor som Jenny ich Sven-Arnr. På ytan är dem lite klämkäcka men det är ett spel
.
De är väldigt skadliga