2025-06-25, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp18
Jimmie själv var med dom.
(Ljug, Jimmie satt ej i toppen.)

En lärares åsikter om att han hamnat i dåligt sällskap kan vara extremt subjektivt
beroende på lärarens egna politiska tillhörighet, t.ex. vänstern.
Satt ej i toppen? Vad snackar du om? Jimmie själv har medgett, när kartläggande medier konfronterat honom, att hans sociala umgänge var konspiratoriskt lagda höger-extrema jämnåriga i samhällets utkanter och skumkvarter. Han kommer ur den bakgrunden, och därför gick han med i liknande partier, som SD. Han var 16 år gammal då, så inte fan satt han "i toppen" då? Var fick du det ifrån, o vad har det med något att göra?

Jimmie själv var exempelvis väl känd som den som tog initiativet till t.ex. fackeltågen till Karl XII minne i Lund (svenska nazisternas idol), i klassisk tysk anda. Där gick även Björn Söder och Jomshof med.

Vore kul att höra dig säga vad som är ljug? och varför du tror det?
Citat:
Ditt sista stycke är nån slags konstig cope mental breakdown för du fattar inte att du kan bli överbevisad i precis vad du än säger.
Då tycker jag att du tar och överbevisar mig i allt du säger, eller ger mig rätt genom din tystnad och osäkerhet
Citera
2025-06-25, 13:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Jag gillar också korv och tror att jag följer dig och steker upp några stycken.
Sen kan du besvara min fråga.

håll käft ingen kan bevara den, skriv till SD om hur de förhåller sig i frågan för svar

Du behöver inte göra dig till mer dingskalle än vad du redan är
Citera
2025-06-25, 13:55
Medlem
Som vanligt så går han från klarhet till klarhet. Palestina, araber, muslimer, osv osv.... terrorister. Idag måste man välja sida, annars gör någon annan det åt en utan att man hinner påpeka gråskalan.
Citera
2025-06-25, 13:56
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
håll käft ingen kan bevara den, skriv till SD om hur de förhåller sig i frågan för svar

Du behöver inte göra dig till mer dingskalle än vad du redan är
Fast SD kan väl inte besvara på hur du ser på saken?
Borde SD be om ursäkt för att det finns muslimer som tycker att SD varit hotfulla och skrämmande mot dem, nu när de bett judar om ursäkt för samma sak.
Citera
2025-06-25, 13:59
Avslutad
Citat:
Fast SD kan väl inte besvara på hur du ser på saken?
Borde SD be om ursäkt för att det finns muslimer som tycker att SD varit hotfulla och skrämmande mot dem, nu när de bett judar om ursäkt för samma sak.

Du, dom där korvarna dom var väldigt goda, jag brukar ha ost, rostad lök, ketschup, senap och bostongurka på. Hela köret. Idag blir det en kall öl med. Fantastiskt gott.

Jag har precis hur SD håller sig i frågan bredvid mig här, det är bara det att jag inte väljer att skriva det. Egentligen bara för att jag vill.

Du får helt enkelt hålla till godo och använda din respekt som du har för andra människor och acceptera att de inte tänker svara.

Ha en bra dag!
Senast redigerad av Mupp18 2025-06-25 kl. 14:02.
Citera
2025-06-25, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
Åkesson: Jag ber om ursäkt till judar i Sverige

"Alla" 20.000 är säkert jätte tacksamma.
Citera
2025-06-25, 14:04
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Du, dom där korvarna dom var väldigt goda, jag brukar ha ost, rostad lök, ketschup, senap och bostongurka på. Hela köret. Idag blir det en kall öl med. Fantastiskt gott.

Jag har precis hur SD håller sig i frågan bredvid mig här, det är bara det att jag inte väljer att skriva det. Egentligen bara för att jag vill.

Du får helt enkelt hålla till godo och använda din respekt som du har för andra människor och acceptera att de inte tänker svara.

Ha en bra dag!
Jag förstår, du duckar för frågan efter att tidigare ha låtsas att du inte förstod den för att du egentligen inte ville svara på den. Ja, jag får acceptera din brist på mod.

Den här konversationen — är över.
Citera
2025-06-25, 14:06
Avslutad
Citat:
Jag förstår, du duckar för frågan efter att tidigare ha låtsas att du inte förstod den för att du egentligen inte ville svara på den. Ja, jag får acceptera din brist på mod.

Den här konversationen — är över.

Vad än för lögn som får dig genom dagen.
Citera
2025-06-25, 14:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Det är jättebra att du bekräftar att ni sverigedemokrater kommer att fortsätta med den ohämmade rasismen mot muslimer, du gör hela min poäng åt mig.

Muslimer är inte en ras, det är en ideologi.. en politik.. faktiskt mer politik är religion.

Som att säga att du en rasse för att du är emot SD.
Citera
2025-06-25, 14:27
Medlem
quggels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegPanda
Nja, mer sannolikt är att han ser ett framtida samarbete med judar i Sverige och i Israel som en möjlighet.

Exakt. Israel mot Palestina är semiter mot araber och SD gillar inte araber. Alltså ställer de sig på Israels sida... eller snarare försöker göra det för innerst inne hatar de även judar och inte enbart muslimer och araber. SD hatar ju det mesta.
Citera
2025-06-25, 14:30
Medlem
MasterTJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Islamism är ingen ras.

Raser existerar inte.
Citera
2025-06-25, 14:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Som vanligt så går han från klarhet till klarhet. Palestina, araber, muslimer, osv osv.... terrorister. Idag måste man välja sida, annars gör någon annan det åt en utan att man hinner påpeka gråskalan.

SD begår ett misstag tror jag. Den yngre generationen västerlänningar under 30 ser Israel som ett stort problem och stödjer inte vad som görs mot Palestina och är anti-krig i övrigt. Det gäller både killar och tjejer från vänster till höger i politiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in