Citat:
Ursprungligen postat av
vattenhyacinten
Juden slår till igen. Man får inte skriva negativt om judar i disclaimern oavför men om man inte diskuterar roten till allt ont så kommer denna värld aldrig att få fred. Hitler hade rätt!
Judar ligga bakom all denna kaos och jag hoppas Iran gör allt för att förgöra israel och alla judar en gång för alla. En terroriststat.
Iran är knappast något moraliskt föredöme och älskar att skapa död, skräck, terrorism och krig.
Det iranska ledarskiktet är också omåttligt förtjust i tortyr, som pågår 24/7. Och i motsats till israelerna, är iranierna extremt våldsamma mot sin egen befolkning. Det är förtryck på högsta nivå.
On topic verkar DT:s enda (eller nästan enda) vettiga åtgärd som president vara lyckad. Liksom Israel flög jänkarna in i Iran under lugna former och inget av planen jagades bort eller sköts ner. Så nu har både Israel och USA visat världen vilken papperstiger Iran är. Regimen kan inte försvara sitt land, punkt.
Jag har följt denna äckliga regim till och från sedan jag var en liten snorunge och började läsa nyheterna. I fler decennier har jag läst artiklar och sett nyhetsinslag om barbari och förtryck.
Oavett vad som händer imorgon, är det härligt att se regimen få pisk