2025-06-22, 12:02
Medlem
SpOeNdis avatar
Iran's IRGC Navy: Strait of Hormuz to be closed 'within hours'.
Citera
2025-06-22, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maestroo20
Folk hejar på israel😅😅 heja på USA också. Ni vet inte vad de har startat. Terrordåden kommer öka, Kina kommer skicka vapen till iran, israel kommer att bli lika Gaza och det börjar ske nu

O vad händer med iran då lilla du?
Kina kommer skicka vapen till iran?
Usa kommer skicka vapen till Israel.
Citera
2025-06-22, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Yesterday's evacuation process from the Fordow nuclear facility, captured on satellites.

Apparently, Iran understood that US strikes were only a matter of time and tried in every way to minimize future damage.

The question is what they managed to take out and what impact it will have.

https://t.me/pilotblog/21821?single

Nothing
Citera
2025-06-22, 12:21
Avstängd
Tanachs avatar
Det vore lämpligt för Iran att nu attackera Dimona-reaktorn

Citat:
Iran destroyed the top-secret biological weapons center in Ness Ziona, 20 km from Tel Aviv

What is this center?

• It is a highly classified military facility involved in biological and chemical weapons, as well as military research.

• The institute is linked to biological warfare and even plots involving assassinations using toxic substances in Iran & elsewhere.

• According to some unofficial reports, this institute is considered part of Israel’s hidden arsenal of unconventional weapons.

https://t.me/Middle_East_Spectator/20731?single

https://t.me/Middle_East_Spectator/20729?single
Citera
2025-06-22, 12:23
Avstängd
Tanachs avatar
Bad move by the US to attack without evidence
Citat:
Iran's IRGC Navy: Strait of Hormuz to be closed 'within hours'.
Citera
2025-06-22, 12:30
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Bad move by the US to attack without evidence

Hormuzsundet kan ej stängas. Iran lever på oljeexporten.
Det är bara med tomt prat från Mullorna.
Citera
2025-06-22, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Var du där?

Ja. Var Du där?
Citera
2025-06-22, 12:49
Avstängd
Tanachs avatar
Nej, inga tomma ord från Iran.

Hormuzsundet kan stoppas när tiden är inne. De som talar tomma ord är Trump, hans administration och Benjamin Millekisvsky, anklagad för krigsförbrytelser.

Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Hormuzsundet kan ej stängas. Iran lever på oljeexporten.
Det är bara med tomt prat från Mullorna.
Citera
2025-06-22, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Nej, inga tomma ord från Iran.

Hormuzsundet kan stoppas när tiden är inne. De som talar tomma ord är Trump, hans administration och Benjamin Millekisvsky, anklagad för krigsförbrytelser.

Visst. Tillfälligt. Sen sänks inom loppet av några timmar hela den iranska flottan. Därefter slås eventuella iranska landbaserade sjömålsrobotar ut. Sen skickas minsvepare in i sundet och strax därefter är allt som vanligt igen, för världen, inte Iran.
Citera
2025-06-22, 12:59
Medlem
Att usa skulle bomba trodde jag faktiskt inte..detta kommer reta upp många och det kommer accelerera..iran skicka väl ganska många missiler efteråt?
Oavsett om israel starkare leksaker så uppnås ingen fred .. det kommer väl skjutas några raketer per natt nu i flera månader...hur står sig israel vid en markoffensiv?
Citera
2025-06-22, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2025-06-05
Fittan USA lär väl attackera iran imorrn gissar jag, eller nästa helg.

Jag skrev detta den 19'de och idag har vi vaknat till att USA gjort precis som jag trodde.

Ni som snackade skit som att judarna inte skulle attackera Iran osv kan suga min kuk.

Jag har rätt.
Citera
2025-06-22, 13:13
Medlem
Undrar hur det blir med flyktingar nu. Jag har sett att en del Israeler har gett sig av till Cypern bland annat för att söka asyl. Det borde väl inte vara omöjligt med tanke på situationen i deras land.

Men det kan säkert komma miljoner från Iran. Det är dags att USA öppnar upp för asylinvandring. Om man skapar flyktingströmmar får man ju vara beredd att ta emot flyktingar.
Även Ryssland och Kina borde ställa upp den här gången. Ryssland behöver folk och Putin gillar muslimer så det borde inte vara något problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in