Citat:
Det är en så sjuk idioti och jag blir frustrerad över mänsklighetens dumhet/ointelligens. Hur i hela fridens kan vi låta oss bli så oerhört duperade av dessa återkommande lögner (se bara narrativ en som drivits de senaste åren och nu detta) som dessa ledare/globalister försöker dra över oss med?
Inte för att jag egentligen fattar varför man ska bry sig om sådant man ändå inte kan påverka. Det tar bara upp onödig tid och stjäl energi. Vi har liksom fullt upp att städa upp i det egna landet och det börjar likna Libanon-stil mest överallt i Sverige.
Att Usa gillar att bomba överallt är väl ett välkänt faktum och det drar dessutom in en massa pengar och skapar nya arbetstillfällen som en senator sa. Tack vare samma bombkampanjer fick vi dessutom öppna våra hjärtan.
Vad gäller just Iran kommer jag tänka på rättfärdigandet av invasionen av Irak 2003, när inte ens Hans Blix kunde finna några som helst tecken på "massförstörelsevapen". Även fast Colin Powell satt med en liten tub med vitt pulver i och skrämde folket till lydnad:
"Absence of evidence is not evidence of absence"
och
"Reports that say that something hasn't happened are always interesting to me, because as we know, there are known knowns; there are things we know we know. We also know there are known unknowns; that is to say we know there are some things we do not know. But there are also unknown unknowns - the ones we don't know we don't know".
-Donald Rumsfeld
Att Usa gillar att bomba överallt är väl ett välkänt faktum och det drar dessutom in en massa pengar och skapar nya arbetstillfällen som en senator sa. Tack vare samma bombkampanjer fick vi dessutom öppna våra hjärtan.
Vad gäller just Iran kommer jag tänka på rättfärdigandet av invasionen av Irak 2003, när inte ens Hans Blix kunde finna några som helst tecken på "massförstörelsevapen". Även fast Colin Powell satt med en liten tub med vitt pulver i och skrämde folket till lydnad:
"Absence of evidence is not evidence of absence"
och
"Reports that say that something hasn't happened are always interesting to me, because as we know, there are known knowns; there are things we know we know. We also know there are known unknowns; that is to say we know there are some things we do not know. But there are also unknown unknowns - the ones we don't know we don't know".
-Donald Rumsfeld
Snacka om att människan bara blir dummare och dummare.
Men du har rätt i en sak, varför skall jag bry mig om saker jag inte kan påverka. Jag kanske får försöka starta en opinion här hemma i ett försök att stoppa krigen i värden. Jag får kanske gå med i Svenska Freds eller något.