2025-06-18, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Det finns inte en enda blatte i den där byn. Låter påhittat och finns nog mer kontext.

Det finns det ju absolut, dessutom skedde detta precis vid pendlarparkeringen. Är inte omöjligt att dessa tre herrar hade stannat med bilen och stod och fördrev tiden som ju dessa gör. Alltså på väg till/från något annat ställe.

Polisen lär väl se rätt omgående vilka skador hon har och säkra spår.
Citera
2025-06-18, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det går inte att utesluta att det aktuella fallet rör sig om rent påhitt, det låter rätt osannolikt att hon först råkar ut för en olycka med en sparkcykel för att sen helt plötsligt bli våldtagen av 3 män när hon ber om hjälp.

Här har vi en artikel på temat okända gärningsmän.

"De flesta anmälda våldtäkter där gärningsmannen är okänd är uppdiktade.

Det hävdar poliser GT talat med.

- Det är ett jätteproblem och vi är erbarmligt trötta på det, säger en av dem"

https://www.expressen.se/gt/poliser-havdar-de-flesta-anmalda-valdtakterna-ar-uppdiktade/

Det går såklart inte att utesluta men att utgå från att det är påhittat är rätt illa.

Män/babbar har tagit till vara på betydligt mer utsatta tjejer, har rapporterats om diverse skadade/däckade kvinnor/män som random folk stött på och tagit chansen att utnyttja sexuellt.

Var väl ett fall i England för inte så länge sedan då en neger våldtog en berusad tjej på en bänk till döds om jag inte missminner mig.
Citera
2025-06-18, 05:24
Medlem
Fy fan va hemskt, man blir så förbannad och ledsen hur detta landet utvecklat sig. Nu kan man inte ens be om hjälp oavsett tid på dygnet. Och vad de är för klientel de rör sig om är de ingen tvekan om. Och de skriver jag inte på grund av hat, utan på grund av fakta och statistik.

Nu kan inte jag något om el sparkcyklar, men när batteriet dör blir de tvär stopp då?
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2025-06-18 kl. 05:27.
Citera
2025-06-18, 05:35
Avslutad
Förjävligt, fram med namn o bild på GM ... Undra vilket landskap dessa vildar kommer ifrån.

Tonårsflickan ramlade med sin elsparkcykel, ska ha frågat några förbipasserande män om hjälp.
De ska sedan ha våldtagit henne i ett skogsområde.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/EyPkoj/vallentuna-misstankt-valdtakt-mot-tonarsflicka
Citera
2025-06-18, 05:40
Medlem
Vad står det i den lokala FB-gruppen.

Det brukar snabbt framgå mer eftersom folk känner varandra när du kommer någon mil utanför Stockholm.
Citera
2025-06-18, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Det finns inte en enda blatte i den där byn. Låter påhittat och finns nog mer kontext.
Finns inte en enda blattefri ort i Sverige längre.
Citera
2025-06-18, 06:04
Medlem
cerns avatar
Citat:
Det går inte att utesluta att det aktuella fallet rör sig om rent påhitt, det låter rätt osannolikt att hon först råkar ut för en olycka med en sparkcykel för att sen helt plötsligt bli våldtagen av 3 män när hon ber om hjälp.

https://www.expressen.se/gt/poliser-havdar-de-flesta-anmalda-valdtakterna-ar-uppdiktade/
Påhittade fall brukar ju mest vara tjej på fest som slutar upp med tveksamt sex och ånger.

Det låter ju rätt osannolikt med sparkcykel-cenariot men nästan ännu mera osannolikt att BO skulle hitta på ett sådant här specifik fall.
Citera
2025-06-18, 06:22
Medlem
Så jävla tragiskt. Stackars tjej. Nu kommer sommaren och med det lättklädda unga svenska tjejer. Kommer nya berikare varje år, detta blir för mycket för dem samt alla övriga mena. Dem har inte det minsta respekt för kvinnliga könet, utan sin egna mor. Resten är deras ägodom..
Citera
2025-06-18, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nu kan inte jag något om el sparkcyklar, men när batteriet dör blir de tvär stopp då?
Japp om batteriet dör så blir det stopp, inte stopp att däcken låser sig utan att den bara inte startar. Så man kan fortfarande rulla den men det är jobbigt. Jag vet dock inte om vissa sparkcyklar låser däcken men dom el sparkcyklar jag använt låser sig inte så utgår från det
Citera
2025-06-18, 07:03
Medlem
RobertoSavianos avatar
Bedömer det som väldigt låg chans att detta klaras upp.

Som många skriver är det GMs troligtvis på genomresa och där vid ICA finns inga kameror eller dylikt.

Känner flickan inte igen männen eller om någon av dem har ett väldigt tydligt signalement, så är nog chanserna lika med noll att dem hittas.

Man ska aldrig klandra offret och det är förjävligt det som hänt. Hände inte nåt liknande ganska nyligen där en tjej blev våldtagen 2 gånger av olika gärningsmän? Vad om hjälp efter första våldtäkten och blev då våldtagen av en annan igen.

Har för mig att det var somalier.
Citera
2025-06-18, 07:10
Medlem
halaltarzans avatar

Nu tror jag väl inte att våldtäkt är det första brottet du begår direkt. Har inte polisen DNA sparat från kriminella?
Citera
2025-06-18, 07:10
Medlem
Citat:

Varför skulle man hitta på en sån historia? Inte så jag skulle bli förvånad, människan verkar bli mer och mer sjuk i huvudet, men vad skulle en kvinna vinna på att säga att 3 okända män skulle ha våldtagit henne? Polisen lär aldrig hitta dom ändå. Så något skadestånd lär det inte bli! Så om det är en påhittad historia vad skulle hon vinna på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in