2025-06-17, 15:22
  #76897
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Är du helt efter? Utan testo i kropparna på alla män så skull mänskligheten dött ut för länge sedan.

Att tro att det är på grund av Testo som folk begår hemska saker är som att skylla på att gevär är orsaken till krig.

Nu kan man ju ha olika mängd testo i kroppen. Disskussionen är inte testo eller inte. Alla har testo.
Citera
2025-06-17, 15:22
  #76898
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Märkligt att när Chrippa ångrar sig och tar tillbaka är det helt ok. När Jocke gör det blir det ett himla liv.
Varför tycker du det är okej när Jocke ångrar sig och tar tillbaka.
Men när Chrippa gör det blir det ett himla liv?
Du är själv individen du precis anklagade andra för att vara.
Citera
2025-06-17, 15:25
  #76899
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Så du menar att Chrippa har börjat kura igen?

Jag visste inte att han slutat.
Han har ju ljugit om det förr dvs påstått att han är ren vid drogtest men sedan visade det sig att det inte var sant.
Citera
2025-06-17, 15:26
  #76900
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Om Chrippa är så ointressant att man inte kan vara ärlig och göra bra journalistik, utan måste vinkla saker. Då är det ju totalt onödigt att nyhetssidor ens gör dokumentärer och poddar om honom.

Och SvD sa ju att han var Sveriges mest omtalade youtuber, det går ju emot att han är så ointressant som du påstår, ljög SvD?

Du beter dig ju som om du vet ju allt annat Jocke sagt, så då borde du ju vet det också. Men du kanske faktiskt enbart vet det Jocke säger direkt till dig?

Du missförsstår "vinkla saker". Det handlar om att vinkla innehållet till ett visst ämne.

Nej han var en av Sveriges mest omtalade YT. Sluta ljug.

Han är ointressant som person ja. Inte som badinfluenser.

Nej jag lyssnar på hans podd, kollar hans YT och läser hans intervjuer i media ibland. Jocke och jag har pratat väldigt lite om Jacke, om Jacke och barnen inget alls faktiskt. Så sluta gråt över det.
Citera
2025-06-17, 15:27
  #76901
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Är man under brottsutredning så är det osmart att ställa upp i en dokumentär där frågor som rör utredningen kommer att ställas.

Det var säkert så 😄
Då borde han väl även avhålla sig från att yttra sig om det på internet.
Eller gäller det endast vid en dokumentär?
Citera
2025-06-17, 15:28
  #76902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Folk säger ju ibland tick tack, klockan tickar, vänta så får du snart se, eller liknande, i denna tråd gällande att saker snart kommer hända chrippa, är det också ett hot enligt dig?

Jag vet vad chrippa sagt.
Men nu var det faktiskt du som uttryckt dig som om det vore något negativt med muslimska män, och därför frågar jag dig. Varför ens skriva muslimska män? Varför inte enbart skriva män? Varför var det viktigt att ha med ordet muslimska?

Dessa "Tick tack" handlar mer om att eko och åtal väntar, det är inget hot.

Läs på om Chrippas syn på muslimer innan du tar denna diskussion.
Citera
2025-06-17, 15:36
  #76903
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
En fråga till de som har koll. De substanserna som Chrippa tar. Tänker mest på testo. Visst är det så att den drogen ställer till det i hjärnan?
Det finns ju människor som begår de mest fasansfulla brott med det i kroppen.
Vet inte hur det tar på hjärnan, men nog stärker det hans personlighetsdrag. Förutom att gå från Clark Kent till superman, så blir han än mer än vad han naturligt är. Typ självgod, mycket mer självgod osv. Så absolut kan det trigga igång.
Citera
2025-06-17, 15:42
  #76904
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Vet inte hur det tar på hjärnan, men nog stärker det hans personlighetsdrag. Förutom att gå från Clark Kent till superman, så blir han än mer än vad han naturligt är. Typ självgod, mycket mer självgod osv. Så absolut kan det trigga igång.

Det är så jag tänker. Han uppvisar ett beteende nu som verkar vara någon form av ilska som ser farlig ut.
Citera
2025-06-17, 16:16
  #76905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är så jag tänker. Han uppvisar ett beteende nu som verkar vara någon form av ilska som ser farlig ut.
Jag har inte jättebra koll, men han är väl ganska begränsad i livet just nu. Det är väl reseförbud, och annat han har. Kan väl vara sånt, men inget han förmodligen kommer att erkänna.
Citera
2025-06-17, 16:20
  #76906
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Fattigdomen bestod till mars, sen fick han ca sex månader med bra inkomster innan allt tog slut igen.
Du tror alltså att han har blivit oskyldigt anklagad för grova ekobrott och givetvis alla andra brott offerkoftan försökt framea honom för?

Du måste välja.

Vilka perioder var böi ansvarig för löneutbetalningarna från Chrippas kanal?
__________________
Senast redigerad av Pallal 2025-06-17 kl. 16:24.
Citera
2025-06-17, 16:49
  #76907
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det var säkert så 😄
Då borde han väl även avhålla sig från att yttra sig om det på internet.
Eller gäller det endast vid en dokumentär?

Det var ett konstaterande och det har alltid varit så och kommer alltid att vara så.

Det gäller alla.

Det är väl en jävla skillnad på att rent allmänt finnas på sociala medier och att ställa upp på att få frågor från journalister om en pågående utredning.
Citera
2025-06-17, 16:54
  #76908
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du tror alltså att han har blivit oskyldigt anklagad för grova ekobrott och givetvis alla andra brott offerkoftan försökt framea honom för?

Du måste välja.

Vilka perioder var böi ansvarig för löneutbetalningarna från Chrippas kanal?

Haha, du menar rådgivaren Boi som försökte få Chrippa att flytta till Dubai för att komma undan EBM?

Ja han som borde åtalas för medhjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in