2025-06-16, 18:44
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Man är bra dum om man går in och läser här innan man sett programmet.
Det må hända men regler är regler!
Citera
2025-06-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Det är inga syftningsfel i de meningar du ger exempel på.
Vad säger du om den här meningen då som han sa till grabbarna när de ses igen för samtal med terapeuten: ”Det kändes inte bra att åka på en sån situation tillsammans där och då”
Nytt språk
Citera
2025-06-16, 19:17
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja, Jannika är så befriande.😍 Och så god. Han måste verkligen vara rädd om den guldklimpen. Han får inte slarva bort det.
Men hon sa "jag har aldrig varit så säker på något sånthär, i hela mitt liv". Det bådar gott.

De klär verkligen varandra. Färgstarkt par, som lyst genom programmet.

Ja Jannica är verkligen en tjej i mitt tycke! Dennis kan skratta sig lycklig! Tycker dom är det mest genuina paret genom tiderna. Så enkla och okomplicerade.
Senast redigerad av Tervull 2025-06-16 kl. 19:27.
Citera
2025-06-16, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Ebba borde söka in på scenskolan.

Det var inte mycket till inlevelse eller känsla i det snyftandet. Hon skulle nog nekas inträde
Senast redigerad av jandals 2025-06-16 kl. 19:33.
Citera
2025-06-16, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Det var inte mycket till inlevelse eller känsla i det snyftandet. Hon skulle nog nekas inträde
Jäkla tur Pontus hade ändå, han hade ju kunnat bli helt nedbruten om han stannat hos den märkliga människan
Citera
2025-06-16, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Förstår inte riktigt varför Amanda ens var med i programmet då det verkar som att hon var ute efter en personlig assistent istället för en partner.

Är nästa avsnitt ett "Hur gick det sen?" eller?

Tycker Amanda verkar vara en riktigt bra tjej. Har det som så många saknar.

Förmåga till disciplin och göra det man borde göra. Hade passat mycket bättre med Sam även om jag tror att han kräver en ännu sötare tjej.
Citera
2025-06-16, 19:53
Medlem
Tsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braddock
Usch vad fult att experten frågar Pontus först trots att han sa att han vill helst inte bli satt i den sitsen.

Hade jag vart i Pontus hade jag krävt att hon skulle få säga först.
Citera
2025-06-16, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Pontus är en sån fin kille och ville så mycket.
Tyvärr fick han en tjej som inte är stabil och otroligt omogen i mycket.
Jag trodde han skulle säga nej. Att leva i ett förhållande med att tassa på tårna och med en berg och dalbana hade brutit mer honom.
Det var väldigt toxiskt stundtals.

Den där bruden är ett riktigt svin. Vilken nolla! Sanslöst elakt gjort det hon gjorde! Minst 10 gånger värre än Sams kommentarer.
Senast redigerad av Keus 2025-06-16 kl. 19:57.
Citera
2025-06-16, 20:02
Medlem
Den där jävla Ebba är en jävla bitch och jag hatar henne hon förtjänar en smäll på käften av mig. (Är kvinna själv ) Ser jag henne så vet man inte vad som sker. Uscj
Citera
2025-06-16, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Tycker Amanda verkar vara en riktigt bra tjej. Har det som så många saknar.

Förmåga till disciplin och göra det man borde göra. Hade passat mycket bättre med Sam även om jag tror att han kräver en ännu sötare tjej.

Synd att hon inte var redo för en relation då. Än mindre ett äktenskap..
Citera
2025-06-16, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakadofski
Jäkla tur Pontus hade ändå, han hade ju kunnat bli helt nedbruten om han stannat hos den märkliga människan

Den största rädslan hos Pontus var att bli bortvald. Jag tror och hoppas för hans skull att han inte kände så pass mycket för Ebba, utan att han var kär i kärleken. Ebba hade kunnat vara vilken annan tjej som helst. Han är så kärlekstörstande.
Citera
2025-06-16, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakadofski
Vad säger du om den här meningen då som han sa till grabbarna när de ses igen för samtal med terapeuten: ”Det kändes inte bra att åka på en sån situation tillsammans där och då”
Nytt språk

Eller: "Bilderna ser ut som att vi känner varann, vilket vi inte gjorde överhuvudtaget, på nått sätt och vis" och "Också en elefant som saknades i rummet"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in