2007-12-08, 14:09
Medlem
Detta verkar vara något som väldigt många killar gillar och vill göra, det verkar också vara något som rätt många killar får göra med sina flickvänner. Jag är Väldigt intresserad hur ni som gör detta tänker kring handlingen som sådan och situationen till din partner.

Vad är det som är upphetsande med att se flickvännen stå på knä med din
sperma i ansikte och hår? Vilka tankar flyger i huvudet. Ska hon vara din porrstjärna, ska se billig/slampig ut? Ska hon sända ut några andra signaler eller tänder du på känslan av övertag och typ "besudlande"

Pratade med tjejen om det, hon hade ett ex som verkligen ville spruta henne i
ansiktet och fortsatte tjata om detta för det var något han verkligen ville göra, ofta. Men tjejen vägrade för att det skulle vara förnedrande.

Jag har också verkligen problem med tanken på detta, för mig är det verkligen ormiligt att ha min tjej stående på knä med ansiktet redo att bli nedsprutat med sperma. Även om det var något hon skulle tända på och ville att jag skulle göra så skulle det känns väldigt kontigt och obehagligt att utföra handlingen. Ligger i närheten av hur svårt det skulle vara att stå och pissa henne i ansiktet även om hon ville det.

Jag har inget emot att se min tjej om hon skulle råka få sperma i ansiktet via en avsugning t.ex eller om hon sög mig i ett läge där jag inte ser hennes ansikte och sen på hennes initiativ tar hon sprutet i ansiktet istället för i munnen, för att hon går igång på det. Utan det är just det där att hon ska ligga eller stå på knäna och vänta villigt och undergivet på att man ska spruta och kladda ner hennes ansikte, det är att det ska vara ansiktet och just hennes undergivna position som ger en avsmak inför hela saken.

Den jag älskar och är tillsammans med är min gemlike, en medmänniska som vars tankar,känslor och välbefinnande är oerhört viktigt för mig. En människa jag känner respekt för. Faller inte ihop med att jag ska se henne som ett objekt, undergiven, billig, och tittar med sina ögon på mig och väntar på
att jag ska smutsa ner hennes ansikte. Jag skulle må dåligt och ha ångest om jag i min tysthet eller öppenhet skulle ne ner på min tjej som billig eller tända på hennes förnedring, ett känslomässigt övergrepp på henne när jag säger att jag älskar henne.

Därför vill jag verkligen veta hur ni tänker och reflekterar i ert nuvarande eller tidigare förhållande där ni gjort just detta, inte bara hur killarna känner inför sin tjej utan också vad ni tjejer känner, jag kanske bara har ett eget sätt att tolka vilka känslor och vart upphetsningen ligger. Kanske bara jag som ser det som billigt,undergivet och förnedrande med mannens roll som väldigt överlägsen

MVH Bjidi
Citera
2007-12-08, 14:11
Bannlyst
Varför spruta på ansiktet när man kan spruta i munnen vilket dessutom är grymt skönt. Det är väl en dominansgrej, vi är ju djur som sagt.
Citera
2007-12-08, 14:12
Bannlyst
Tjejjer skall man inte spruta i ansiktet utan i munnen.
Citera
2007-12-08, 14:19
Medlem
jamesbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius
Tjejjer skall man inte spruta i ansiktet utan i munnen.

Förklara att hon får optimal hy av denna proteindrink.
Citera
2007-12-08, 14:28
Medlem
MickMocks avatar
De gånger jag gjort det på tjejer så har det nästan alltid varit dom som velat det, en del av dom var helt klart porrskadade dock och trodde kanske att jag skulle tända på det. Dock är det ju en dominerande handling och i vissa situationer känns det ju förnedrande så killar (eller tjejer) som tänder på det gillar det ju såklart. Vet inte om det automatiskt behöver vara förnedrande dock bara för man kommer i tjejens ansikte. De gånger jag gjort det så har jag dock nästan aldrig kännt att "wow, det här är skithäftigt" utan mest sett till att inte få nåt på sängen (iallafall inte om vi vart hemma hos mig eftersom jag är så lat med att tvätta sängkläder) eller i tjejens hår (för hennes men också mycket för min skull eftersom jag blir typ äcklad av sperma ingeggad i hår).
Citera
2007-12-08, 14:31
Medlem
FetFulElaks avatar
Det är ju bara upphetsande innan s.a.s.. efter känns det bara pinsamt.
Citera
2007-12-08, 14:32
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi

Den jag älskar och är tillsammans med är min gemlike, en medmänniska som vars tankar,känslor och välbefinnande är oerhört viktigt för mig. En människa jag känner respekt för.

Det där skriver jag under på och tillägger att jag älskar att spruta ner henne, även ge henne smisk, kalla henne slyna och ibland när jag är på riktigt gott humör kan jag bjuda på en örfil under sexakten.
Citera
2007-12-08, 14:36
Medlem
jandis avatar
men du svarar ju på frågan själv. är det i en situation där det är meningen att hon ska vara eller verka underlägsen så är det väl just det som är tändande. speciellt i och med att du säger att det är okej att hon får i ansiktet om hon gör det på eget initiativ eller för att hon suger dig.

och nu säger du ju det här, men jag vill ändå poängtera att det måste inte vara en dominansgrej eftersom man kan göra det utan att "hon ligger och väntar" som du beskriver det. det kan vara en "sexig grej" precis som att satsa brösten, magen eller vad man nu gillar.
Citera
2007-12-08, 14:37
Medlem
Garfield.coms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grischka
Varför spruta på ansiktet när man kan spruta i munnen vilket dessutom är grymt skönt. Det är väl en dominansgrej, vi är ju djur som sagt.
Nej man sprutar i hallongrottan
Citera
2007-12-08, 14:44
Medlem
Thetawaves avatar
Är tjej, bara för att klargöra.

Jag tycker det är ganska upphetsande. Inte om det händer varje gång man har sex, men som en exta krydda ibland.
För mig är det definitivt förknippat med undergivenhet. Jag ser inte detta som nåt direkt problem, då jag vet att in pojkvän älskar och respekterar mig även om han dominerar mig i sängen.

Däremot kan det vara ganska drygt om man precis har duschat eller så, för det är inte helt lätt att få ur erat kladd ur håret utan att duscha igen.
Citera
2007-12-08, 14:48
Medlem
DenLedes avatar
Det är upphetsande att hon tar min orgasm rakt i ansiktet. På samma sätt som att jag gärna hade tagit hennes sprutorgasm.

För mig har det inget med något undertryckt behov av att förnedra någon.
Citera
2007-12-08, 14:54
Medlem
Ad Astras avatar
En småkinky lösning på pinsamheten efteråt är ju att som kille slicka bort det. Krävs ett visst mått av vidsynthet för att det ska kännas bra dock... Vet dock att det uppskattas av somliga kvinnliga partners.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in