2025-06-16, 07:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
70% av dom döda i gaza är hamas terrorister inte civila
https://www.timesofisrael.com/hamas-fatality-figures-for-gaza-war-are-clear-disinformation-according-to-new-study/

Och enligt andra Israeliska kanaler så har det stundtals hetat att det finns inga civila i Gaza alls.
Citera
2025-06-16, 07:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
3 döda och 67 skadade på sjukhus, efter Irans bombningar av civila mål i senaste attacken.

Som vanligt siktar Iran in sig på civila. 4 robotar totalt slog ner. Två lägenhetshus ska ha träffats.
Det måste ju vara för att Israel använder sin befolkning som human shields och gömmer militär infrastruktur under dom civila byggnaderna.
Citera
2025-06-16, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Det måste ju vara för att Israel använder sin befolkning som human shields och gömmer militär infrastruktur under dom civila byggnaderna.

Ja, vår högerregering sa något i den stilen. Vet inte om de var gällande zionister eller islamister. Same same.
Citera
2025-06-16, 07:22
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFourthTurning
Då är det barra ca 49000 kvar tills det är linje med antal civila dödsoffer i Gaza.

Säg mig, blir det inte varmt och svettigt i den där offerkoftan?

Menar du att Hamas inte hade kunnat göra mer för att skydda civilbefolkningen i Gaza eller? :P
Citera
2025-06-16, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Och alla dödsoffer i Israel är militärer så då var det klart

Du får komma med lite bättre källor än en judisk bögblaska

Glöm inte att Israelernas bild av palestinierna är att de föds terrorister.

Sjuk offerkofta. Hur många Israeler har dött senaste 30 åren på grund av omgivande länder respektive hur många civila i dessa länder har strukit med när Israel terroriserar.

Det blir liksom självuppfyllande att det finns väpnat motstånd som avskyr Israel när alla har släktingar som blivit oskyldigt drabbade av denna av väst glorifierade dödsmaskin. Men det är klart, det är en demokrati, det är väl carte blanche för allt.
Citera
2025-06-16, 07:32
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagomjante
Glöm inte att Israelernas bild av palestinierna är att de föds terrorister.

Sjuk offerkofta. Hur många Israeler har dött senaste 30 åren på grund av omgivande länder respektive hur många civila i dessa länder har strukit med när Israel terroriserar.

Vilka länder? Det är Libanon och Syrien som fortfarande befinner sig i krig med Israel både de jure och de facto sen 1948 och Iran sen 1979. Eller insinuerar du att Israel bombat länder som skrivit fredsavtal med Israel?
Citera
2025-06-16, 07:33
Medlem
jugbandbluess avatar
netanyahu räknar kallt med att AIPAC kommer säkra amerikanskt ingripande inom några dagar. wag the dog.
Citera
2025-06-16, 07:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Menar du att Hamas inte hade kunnat göra mer för att skydda civilbefolkningen i Gaza eller? :P

Menar du att du är en självgod hycklare som håller dig kvar i en sekt präglad av offermentalitet och grav paranoia? För det är hela den judiska identiteten. Har inte ett skit med de av er som råkat bidra till vetenskap och sånt. Det är trots att de råkade vara brännmärkta med denna sjuka identitet. Och ja du är fortfarande en sektmedlem även om du anser dig själv vara sekulär. Du brännmärker fortfarande dig själv med denna identitet. Ni håller alla varandra i ett mentalt järngrepp på samma sätt Jehovas Vittnen utpressar varandra.

Du tror på allvar att jag hatar er? Nej. Det kan jag inte bringa mig själv till att göra. Jag tycker bara uppriktigt sagt synd om er. Men inte på det sätt ni själva kräver att jag ska göra. Jag tycker synd om er för vad ni gör mot er själva och varandra.
Citera
2025-06-16, 07:38
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlusterBSverige
Menar du att du är en självgod hycklare som håller dig kvar i en sekt präglad av offermentalitet och grav paranoia?

Du kunde inte ens försöka svara på frågan eller hur? Hade Hamas inte kunnat göra mer för att skydda civilbefolkningen i Gaza, ja eller nej?
Citera
2025-06-16, 07:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Du kunde inte ens försöka svara på frågan eller hur? Hade Hamas inte kunnat göra mer för att skydda civilbefolkningen i Gaza, ja eller nej?

Ja det hade dem. Men det är inte en ursäkt ni själva kan ha eller tro att ni ständigt kan komma undan med.

Det finns ju inga civila i Gaza enligt vissa av er.

Och jag noterar även att du inte vill bemöta resten av inlägget du bara klippte ut inledningen utav. För att det sved för mycket för dig. För att det är sanningen du inte tål eller vill kännas vid.
Senast redigerad av KlusterBSverige 2025-06-16 kl. 07:43.
Citera
2025-06-16, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Troligtvis ammunitionsförråd som sprängdes.

Ja, det verkar så iaf.

Citat:
Rerum Novarum have geolocated the large fire in the Qom's countryside, Iran. Initially it was believed that the Fordow Nuclear Facility was struck. However, the actual target was a large missile base, northwest of Qom.

The footage (second video) was taken along the Persian-Gulf Freeway, driving northwards. If Fordow had been hit, the fire would have been on the driver's right hand side, and much closer.

Coordinates: 34.8865291, 50.8053665.

https://t.me/rnintel/37949
Citera
2025-06-16, 07:42
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlusterBSverige

Trump och Putin har kommit överens om att Putin inte hjälper Iran i utbyte mot att Trump inte hjälper Ukraina.

Haha vilket kvalificerat skitsnack.
Var har du fått detta ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in