2025-06-15, 22:45
Medlem
DenverAirports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Våldtäkt enligt Aftonbladet, mod bör uppdatera rubriken.

Fler personer som drar en tonårsflicka i en bil, MENA-klockan ringer högt.

Ny trend bland berikarna?

(FB) Kvinna drogs in i bil – våldtäktsförsök i Göteborg (2025-06-15)
Citera
2025-06-15, 23:02
Medlem
Det kanske är samma män som försökte i Göteborg.
Citera
2025-06-15, 23:09
Moderator
Parongatans avatar
Ny rubrik med bättre beskrivning av ärendet, samt datum för trådstarten.

/Moderator
Citera
2025-06-15, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Statistiken talar för detta, ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Våldtäkt enligt Aftonbladet, mod bör uppdatera rubriken.

Fler personer som drar en tonårsflicka i en bil, MENA-klockan ringer högt.

Senast läste jag en artikel om 2 svenska män som är med I nordiska motståndsrörelsen. Som misshandlade en kvinna framför hennes 3 åriga dotter.

Kan lika gärna vara svenska rasister som våldtar tjejer med utländskt bakgrund. Bara för att jävlas och samtidigt som dem senaste åren fått mer luft av att SD tagit mer plats i riksdagen. Dessutom att dem har blivit matade med massa hat nyheter mot invandringen. Så nu är dom hetare än någonsin och nu är risken störst för att dem begår såna rasistiska dåd. Som svenska psykfallet som högg ihjäl somaliska kvinnan som var på väg hem från jobbet en natt. Eller som psykopaten i Örebro som hade ihjäl 10 personer i Örebro.
Citera
2025-06-15, 23:19
Medlem
Du har lyckats hitta 2 exempel på brott med svenska GM, dock inga gruppvåldtäkter, där statistiken är väldigt tydlig om vilka som är rejält överrepresenterade.
Citera
2025-06-15, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanZzZ
Det kanske är samma män som försökte i Göteborg.
Det tror inte jag. Det vimlar av potentiella våldsverkare i dagens Sverige. Att dra in unga kvinnor i bilar är det nya. Det kommer mer…
Citera
2025-06-15, 23:26
Medlem
Sjukt hur snabbt sånthär börjar hända så fort sommarvärmen slår till.
Citera
2025-06-15, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Det tror inte jag. Det vimlar av potentiella våldsverkare i dagens Sverige. Att dra in unga kvinnor i bilar är det nya. Det kommer mer…
Hänger nog till viss del samman med årstiden, brukar öka när det blir varmare, ljusare kvällar och lättklädda flickor ute.
Citera
2025-06-15, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faaaaan
https://www.flashback.org/t2864406

[i]Det var under våren 1979 som Stockholmspolisen fick in flera olika våldtäktsanmälningar som tycktes ha samma GM. De första anmälningarna mot "våldtäktsligan" gällde två flickor som uppgav att de dragits in i en "raggarbil" vid Eriksbergsplan. Färden hade gått ut till Djurgården där de båda blivit våldtagna av de män som färdats i raggarbilen[/I]

Om ni undrar vart dom lärde sig detta beteendet
Den händelse som ALLTID tas upp som bevis för att gruppvåldtäkter alltid varit vanligt i Sverige.
Sedan att över 90%% av gruppvåldtäkterna begåtts av män med utomeuropeisk härstammning är skit samma...
När det gäller överfallsvåldtäkter är siffrorna tom värre:
95,6% av överfallsvåldtäkter begås av män med utländsk härkomst.
Siffrorna kommer från den stora undersökningen omfattande över 4000 fällande sexbrottsdomar 2012-2017.
Senast redigerad av Nypan-sr 2025-06-15 kl. 23:49.
Citera
2025-06-15, 23:43
Medlem
Jag sa aldrig att det var vanligt eller vilka som utför det oftast idag.

Påpekade bara att det är inget nytt dock. Läs posten över min.
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Den händelse som ALLTID tas upp som bevis för att gruppvåldtäkter alltid varit vanligt i Sverige.
Sedan att över 90%% av gruppvåldtäkterna begåtts av män med utomeuropeisk härstammning är skit samma...
Citera
2025-06-16, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
Senast läste jag en artikel om 2 svenska män som är med I nordiska motståndsrörelsen. Som misshandlade en kvinna framför hennes 3 åriga dotter.

Kan lika gärna vara svenska rasister som våldtar tjejer med utländskt bakgrund. Bara för att jävlas och samtidigt som dem senaste åren fått mer luft av att SD tagit mer plats i riksdagen. Dessutom att dem har blivit matade med massa hat nyheter mot invandringen. Så nu är dom hetare än någonsin och nu är risken störst för att dem begår såna rasistiska dåd. Som svenska psykfallet som högg ihjäl somaliska kvinnan som var på väg hem från jobbet en natt. Eller som psykopaten i Örebro som hade ihjäl 10 personer i Örebro.
Vet du, du har faktiskt helt rätt, jag tar tillbaka det jag skrev och jag menar det.
Citera
2025-06-16, 04:03
Medlem
Majsmannen2s avatar
Även här läser jag att dom använde sig av bil som tillvägagångssätt, samma som i Göteborg, men denna tycks ha blivit fullbordade våldtäkter från flera olika män.

Sommarlovet kan knappt ha hunnit börja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in