2025-06-14, 21:28
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Jag tror du och andra judar misstar er om det Persiska folket. Iran/Persien är en 2000+ år gammal
nation. Där startade den Ariska civilisationen.
Ni kan bomba dem hur mycket ni vill, Iran är mycket större och mycket mer än det nuvarande styret
och kommer hålla ut till Världens ände.

Jag har inget mot Iranier, jag gillar dem. Jag har dock inget för islam eller den iraniska regeringen som är en de facto dödskult. Det råder inga som helst tvivel om det: https://youtu.be/aLbAZ7mHt6I?t=410
Citera
2025-06-14, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutVodka12

Innan FN/Storbritannien 1948 bestämde att Palestina skulle tillhöra judarna så var det Palestinas mark.

Nej, det var ett brittiskt mandat. Dessförinnan Ottomanernas rike..Området har aldrig någonsin varit palestiniernas mark.
Citera
2025-06-14, 21:29
Medlem
Jag och min fru kommer sitta uppe hela natten. Vi har bag-in-box, pizza och ostbågar så det räcker i flera dygn.

Frugan hejar på Israel och jag hejar på Iran.
Citera
2025-06-14, 21:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Jag tror du och andra judar misstar er om det Persiska folket. Iran/Persien är en 2000+ år gammal
nation. Där startade den Ariska civilisationen.
Ni kan bomba dem hur mycket ni vill, Iran är mycket större och mycket mer än det nuvarande styret
och kommer hålla ut till Världens ände.

Mullorna, Ayatollan och regimen är inte perser. De säger ju sig själva vara ättlingar till Mohammed (arab).

Iran och det persiska folket är tillfångataget utav dessa sataniska vilddjur.
Citera
2025-06-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
På civil ja.
Evakuerat.
Bekräftat från Israel själva.

Var får du din information ifrån?

Tre piloter har tillfångatagits.
En är en kvinna.
Bara för att någon har postat en bild på en chilensk kvinna, betyder det då att en annan pilot inte har tillfångatagits?

Vem är det som ljuger? Israel kom ut för 6 timmar sedan och sa att man tagit över Iranskt luftrum och rensat bort all flygdefensiv.
Trots det får vi livebilder från hela Iran i detta nu på missiler och drönare som skjuts ner av luftförsvar.
Du faller för propagande för lätt min vän.

Ok, till vilket land skickades dessa runt 10 miljoner israeler menar du? Hur gick det till?

Skicka gärna bevis som bekräftar att 3 israeliska piloter är gripna. Det finns rätt många iranska påståenden som bevisats osanna. Uppgifterna verkar komma ifrån den innersta kretsen och regimtrogna som kan använda hjärna verkar avfärda i princip allt.
En del av dom villa att den Iranska presidenten ska lynchas på öppen gata osv.

Vad är det för missiler Iran skjuter ned med sitt obefintliga luftvärn just nu menar du?
Citera
2025-06-14, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Elon-Fiske
Nej det har inte rapporterats och Israel har inte evakuerat hela sin befolkning vilket alla med en fungerande hjärna förstår.
Har Aftonbladet, Expressen, svt, svd och omni öppet har inte sett något om det.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Det är ni fårskallar som är helt ifrån vettet som tror på varje x-inlägg ni läser utan att kolla upp det först.
Jag betvivlade detta men du hänger inte med.
Citera
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Iranier är inte en religion.

Nej men dom är muslimer va?
Alltså islam, samma religion som ISIS tyr sig till? Samma religion som bin laden och al shabab?

Med könsstympningar och tvångsgiftemål??

Vi måste stå upp för israel.

Är du blatte så förstår jag varför du tar försvar
Men är du svensk så skäms jag.
Citera
2025-06-14, 21:32
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
"TEHRAN WILL BURN"

https://www.youtube.com/watch?v=IJ4eZYBq_ZU

För i helvete Maj-Lis! Hämta popcorn!
En större och starkare svärm är snart på ingång mot Israel: "Let's get this party started" som din idol Brenton sa. = )
Citera
2025-06-14, 21:33
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hur länge kan Iran stå emot Israels attacker, det är det som är det STORA FRÅGAN!
Vad pratar du om? Iran står inte emot attackerna i detta nu. Det är fritt fram för det israeliska stridsflyget as we speak. Noll luftförsvar, luftvärnet tillintetgjort. Som att stjäla godis av småbarn.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mary99
Jag betvivlade detta men du hänger inte med.

Ditt inlägg indikerade att du betvivlade Netanyahus vett utifrån ett uppenbart falskt inlägg om honom. Inte att du betvivlade inläggets sanningshalt. Läs om det du skrev igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Mary99
Pakistan är ju sedan gammalt allierad med USA?
Är gubbjäveln helt från vettet?

Inte konstigt att sådana som du har så skeva åsikter om allt när ni totalt saknar förmåga till källkritik.
Citera
Avstängd
BRICS-NEWS veriferar det jag skrev för 20 minuter sedan:

JUST IN: 🇮🇱🇺🇸 Israel formally requests the United States to join its fight against Iran.

https://x.com/BRICSinfo/status/1933970518392406408

Israelerna är desperata..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in