2025-06-14, 04:08
Medlem
JoakimBalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsKalsonQuisling
Jävla dumt av Israel att börja bomba andra länder om de är så dåligt beskyddade.

Jag tyckte om Israel även efter de mördat drygt 100k barn i Palestina/gaza, men detta är inte bra. USA är Israels hundar, vilka slynor! I någon annan tråd sa jag att Indier var vidriga människor, men Israeler tar nog det priset. De är vidriga! (dock inte alla judar bara sionisterna!)
Citera
2025-06-14, 04:11
Medlem
JustTrollings avatar
Ny omgång från Iran.

Iranierna ger sig inte.

Missile sirens sound across north as IDF says new barrage launched from Iran

Sirens warning of incoming rockets sound in dozens of northern communities.

The IDF says it identified rockets being fired from Iran.
https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/sirens-warn-of-incoming-rockets-in-north/

@IDF
Israelis are currently running for shelter in northern Israel as sirens sound due to another missile launch from Iran
https://x.com/IDF/status/1933701229592654168
Senast redigerad av JustTrolling 2025-06-14 kl. 04:15.
Citera
2025-06-14, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicero
Lätt för Israel att starta krig överallt när man får allt gratis från Usa. Behöver inte bekosta något själv. De får till och med hjälp från Usa Irondome att skjuta ner allt från medelhavet. Då är det lätt att kriga och hota alla länder. Hade de fått bekosta allt själv även tillverkning i landet hade det varit andra bullar.

Netanjuie borde skickas till Haag och dömmas som krigsförbrytare och hängas direkt efter verkställande dom. Synd att Hitler inte fick 1-2år till på 40-talet för då hade vi inte haft några judar idag. Även här västvärldens fel vilket de ångrar så här 80år senare

Hellre judar är extrema islamister 😂
Citera
2025-06-14, 04:41
Medlem
argaangelicas avatar
Tankarna går till barnen och kvinnorna som dödats i Iran. Nu kräver FN deeskalering äntligen. Iran har rätt att försvara sig. Nu måste Israel backa och besinna sig! Benjamin N beter ju sig som en krigsförbrytare som borde sitta inlåst i Haag! 🏳️‍🌈
Citera
2025-06-14, 04:49
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Ny omgång från Iran.

Iranierna ger sig inte.

Missile sirens sound across north as IDF says new barrage launched from Iran

Sirens warning of incoming rockets sound in dozens of northern communities.

The IDF says it identified rockets being fired from Iran.
https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/sirens-warn-of-incoming-rockets-in-north/

@IDF
Israelis are currently running for shelter in northern Israel as sirens sound due to another missile launch from Iran
https://x.com/IDF/status/1933701229592654168
Dom kommer naturligtvis inte nöja sig med 150 raketer efter vad Israel gjorde. Frågan är om det faktiskt kommer komma ett naturligt slut på detta eller om det är ytterligare ett regelrätt krig.
Citera
2025-06-14, 05:03
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Dom kommer naturligtvis inte nöja sig med 150 raketer efter vad Israel gjorde. Frågan är om det faktiskt kommer komma ett naturligt slut på detta eller om det är ytterligare ett regelrätt krig.
Jag kallar det ett krig som det utspelar sig nu. Iran kommer att fortsätta så länge de kan. Likaså är jag övertygad om att Israel inte kommer att sluta den närmsta tiden.
En fråga: Vad menar du med "ett naturligt slut på detta"?
Citera
2025-06-14, 05:07
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Jag kallar det ett krig som det utspelar sig nu. Iran kommer att fortsätta så länge de kan. Likaså är jag övertygad om att Israel inte kommer att sluta den närmsta tiden.
En fråga: Vad menar du med "ett naturligt slut på detta"?
Kanske ett dåligt ordval, men man har tidigare kört tit-for-tat och nöjt sig med att begränsa sina angrepp och respons till kortare tidsperioder. Det är väl ingen som tror att Israel eller Iran kommer marschera mot varandras gränser, men jag tror inte heller att man vill tömma sina respektive arsenaler. Detta är ju typiskt en sån sak som både länderna förlorar något enormt på, och båda länder har ansträngda ekonomier redan innan konflikten började.
Citera
2025-06-14, 05:12
Medlem
Elon-Fiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
60 skadade israeler hittills. Det kommer att kosta Iran säkert 60000 dödade iranier.
Irans ballistiska robotar verkar liksom sist inte göra nån större skada. Hur många har de fått iväg nu?
Citera
2025-06-14, 05:13
Medlem
Tavastehuss avatar
Ali Esbati (V) skrev för kanske 20 år sen på sin blogg om den judiska minoriteten i Iran som enligt honom levde gott där.

Hur står det till med dem nuförtiden och i synnerhet i dessa dagar?
Citera
2025-06-14, 05:16
Medlem
JustTrollings avatar
1 död och 19 skadade, varav 3 med allvarliga skador. I Irans senaste attack.

Två ska också vara fast i en byggnad.

MDA spokesperson says one killed, 19 hurt in direct Iran missile impact

A Magen David Adom spokesperson tells Channel 12 news that one person was killed and 19 others hurt in a direct missile impact on a building in central Israel this morning.

Three of those injured are in a serious condition...
https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/mda-spokesperson-says-one-killed-19-hurt-in-direct-iran-missile-impact/
Citera
2025-06-14, 05:19
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elon-Fiske
60 skadade israeler hittills. Det kommer att kosta Iran säkert 60000 dödade iranier.
Irans ballistiska robotar verkar liksom sist inte göra nån större skada. Hur många har de fått iväg nu?
Jag vet inte, men jag tror man ska räkna skadan Iran gör i monetära termer. Att Israel klarar av att skjuta ner det mesta som skickas är ganska givet, men det kostar ju multum för dom att rensa luften från skrotet Iran skickar.
Citera
2025-06-14, 05:23
Medlem
Läste att 2st F 35 stridsplan blev skjutna och en av piloterna tillfångatagen.

Mycket censureras dock av sionisterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in