2025-06-13, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Ja, men FUP brukar vara dåligt maskade, rätt som det är så är man med på någon swish-lista även fast man faktiskt köpte en soffa för 200 kr kl 03 en fredagkväll

På Christophers transaktioner är det nog mkt knark och gott o blandat 🙂 Ska bli oerhört intressant när namn dyker upp. Jag misstänker några väldigt starkt. Kommer dessa namn fram blir det väldigt intressant. För jag är rätt säker att han köpt tjänster av vissa människor. Det är nog på lite olika håll och kanter, allt från gängkriminella till vanliga privatpersoner.
Citera
2025-06-13, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Bra exempel. Verkligen. Tack.

Jag frågade rika. Inte nyrika.
Är nyrika inte rika? Anser du att chrippa är rik?
Citera
2025-06-13, 16:31
Medlem
Citat:
Jocke hade äkta saker ja, men även Jocke klädde sej som en kartong. Jocke insåg iaf 2024 hur töntigt det är med märkeskläder. Se när Christofer vaknar.

Jag tror aldrig att han vaknar, han kanske står där och dansar på TikTok när han 70 bast och såklart med fejk klocka 🤭
Citera
2025-06-13, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Jocke hade fake också har han själv varit öppen med, och finns bevis när han köper en fake klocka. Chrippa har ändå en anledning att bära fake för att kronofogden tar kläderna annars.

Hade det inte varit bättre att betala sina skulder istället för att köpa fejk kläder?
Citera
2025-06-13, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hon var blåslagen efter misshandeln i Stockholm, och hon visade sig blåslagen i en TT-lajv efter ett av deras bråk. Dessutom har Cluee beskrivit hur han sett henne mörbultad efter ett bråk i Spanien.

Att han misshandlar henne kan knappast anses kontroversiellt.

Linnea har även filmat när hon gråter efter deras bråk och visat massa blåmärken. Att familjen då inte hämtar hem henne... Hade det vart min dotter hade jag åkt 40 mil för att hämta hem henne.
Citera
2025-06-13, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Nä, risk att det kommer en undersökande Youtubejournalist eller horungepoddare och drar förhastade slutsatser om folk bara för att de förbarmat sig över en fattig jävel som höll på att bli vräkt samtidigt som den höll på med diverse skit.

Personligen skiter jag i om jag blir utpekad för penningtvätt, men om någon insinuerar att jag skulle kunna tänka mig att röra tjack eller annat så blir jag rosenrasande nuförtiden och så har det varit länge.

Känns nästan garanterat att Chrippas omgivning kommer få skit av detta gäng förresten om de inte rensat FUPen på irrelevanta uppgifter om ekonomiska transaktioner.

Det kan nog komma fram både det ena och det andra och har han snackat för mycket så kan det gå riktigt åt skogen.
Citera
2025-06-13, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Det finns ju tyvärr en uppsjö smaklösa och nyrika negrer i USA som klär sig som kräket. Det finns några "svenska", kriminella sandapor som lajvar förmögna med samma klädstil med dessa förebilder. I övrigt kommer jag att tänka den nyrika och djupt smaklösa Erling Haaland:
https://www.thesun.co.uk/sport/22433597/haaland-isabel-pyjamas-man-city-wags/

Precis bara nyrika 🙂
Citera
2025-06-13, 16:39
Medlem
Citat:
På Christophers transaktioner är det nog mkt knark och gott o blandat 🙂 Ska bli oerhört intressant när namn dyker upp. Jag misstänker några väldigt starkt. Kommer dessa namn fram blir det väldigt intressant. För jag är rätt säker att han köpt tjänster av vissa människor. Det är nog på lite olika håll och kanter, allt från gängkriminella till vanliga privatpersoner.

Jag tror också på att han köper tjänster, sen tror jag att han har lurat in folk i detta, kommer ihåg klippet med Linnea där hon säger till Chrippa att honom kan vi använda, det klippet lär ju eko ha tagit del av.
Citera
2025-06-13, 16:41
Medlem
Citat:
Jocke hade fake också har han själv varit öppen med, och finns bevis när han köper en fake klocka. Chrippa har ändå en anledning att bära fake för att kronofogden tar kläderna annars.

Jocke hade fake pga rån risk. Men visst han hade säkert lite fake också. Iaf oerhört töntigt.
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-13 kl. 16:45.
Citera
2025-06-13, 16:43
Medlem
Citat:
Är nyrika inte rika? Anser du att chrippa är rik?

Nej nyrika och rika är 2 olika. Handlar inte direkt om plånboken.

Jag anser att Christopher är fattig och patstetisk som leker rik men luktar i bästa fall nyrik.
Citera
2025-06-13, 16:50
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Nej även andra bör känna sej nervösa över sitt samröre med honom.

På vilket vis då?
Citera
2025-06-13, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
På vilket vis då?

Du hade inte tyckt det vore märkligt om vissa tex fått en och samma summa varje månad av honom? Hm har vi nåt bra ord för vad sådant kallas. Just det. Lön. Christopher bedriver inga näringsverksamhet för det och dessa personer bör ha deklarerat lönen. Så det är väldigt intresserat. Dessutom när dessa personer förnekat samröre med honom när de konfronteras blir det ju svårt att 500 kr kommit in varje månad från honom till dem. Tror FK och andra myndigheter kan vara intresserad av detta. Tror inte du? När FHUP har kommit är nog det bara början. För du håller med att regler och lagar ska följas? Har man gjort fel bör det rättas till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in