Citat:
Ursprungligen postat av
SnilleFix
Det är en smart taktik av Israel att attackera i liten skala, i olika faser över tid, och nöta ner motståndet lite i taget. Iran måste ta i med hårdhandskarna och skicka en MYCKET större svärm av missiler eller robotar mot Israel – för att visa att det inte är värt för Israel att fortsätta attackera Iran.
Ja, de är inte dumma Israelerna - även om en kan tycka att de är onda.
I och med denna "stora" attacken som troligtvis fått stor påverkan på Irans atomenergiprogram och framförallt i det militära ledarskiktet som jag förstår det så har de orsakat stor skada hos Iran. Samtidigt så har de USA i ryggen som de tillsammans med hotar Iran med att inte slå tillbaka för då kommer de bomba dem tillbaka till stenåldern och utplåna landet.
Sjuk värld vi lever i må jag säga.
Den store och starke som ger sig på den svagare och mindre utvecklade säger till den lille att om du svarar på detta kommer jag ge dig än mer stryk och jag kommer ha ihjäl dig och dina kära.
Jag vet inget om detta men jag tror Iran har väldigt lite att sätta emot Israel.
globalistsionisterna gnider sina händer nöjt nu - undra allt vad de har för storslagna planer framöver.