2025-06-10, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LordLancaster
Jag har ju aldrig haft någon riktig relation trots att jag är medelålders. Men nu har jag äntligen fått kontakt med en tjej på en sån där dejtingsajt. Jag är väldigt nervös inför att träffa henne.

Vi båda bor ute på landsbygden och jag brukar alltid ta cykeln när jag ska någonstans. Jag har ju aldrig tagit körkort eftersom jag har bilskräck. Jag tycker bilar går för fort.

Men jag vågar inte komma till hennes hus på cykel, så nu har jag köp en mopedbil bara för att imponera på henne. Jag har köpt en Microcar Highland. Se bild:

https://files.klaravikcdn.com/uploads/productimages/e1/1f/665562/extrabilder11130303_large.jpg

Nu vill jag gärna styla den lite också. Är det till Biltema man åker då eller? Kan man köpa fräcka fälgar där? Finns det något mer ni tycker att jag bör köpa till min mopedbil för att imponera på dejten?

Glöm sportbilar och motorcyklar! För en kvinna finns det inget mer förföriskt än när en medelålders man som är livrädd för minsta lilla fartvind rullar upp på första dejten i en pimpad fucking mopedbil. Hon behöver inte bara tamponger för att hålla trosorna torra av upphetsning förfan hon behöver nog också ett par hörselkåpor för att överleva den vilda färden i... ja, vad är topphastigheten, 45 km/h? Förbered dig på att sladda in i hennes hjärta kompis!
Citera
2025-06-10, 23:26
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Feta fälgar gör varenda kvinna knäsvag! Vet inte hur mycket man får plats med på den där skorven men ptja 17 tums kanske med lågprofildäck. Hade sett riktigt fräckt ut.

En rejäl ramp med xtraljus hade med livat upp, lite som att med helljus i mörkret så kan man tro man möter en långtradare.
Citera
2025-06-11, 00:42
Medlem
Om du är seriös kanske det är bättre att släppa fruntimret och kanske börja fundera på boende åt dig själv.
Citera
2025-06-11, 05:36
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ja men nu börjar det likna något. Jag kom nästan på andra tankar när alla var så negativa, men du förstod var jag kom ifrån. Min mopedbil har dock ingen kassettspelare.

En snabb fråga bara. Menar du att motorn låter fräckare om man borrar några hål i avgasröret?
Lite borrhål i röret sprider ljudet mer.
Skaffa lite oldschool-prylar som kassettspelare.
Montera in lite röda lampor som sprider erotisk stämning.
Krossad plysch på instrumentbrädan och i taket.
Släng in lite verktyg i skuffen som du kan låtsas briljera med.

Du är på rätt väg tror jag. Styla på som faan.
Desto mer desto bättre!

Nu blev jag inspirerad, ska nog gå ut och skruva dit en limpasadel på min mountinbike nu.
Och foliera ekrarna, så man kanske får ett ragg utanför kondiset.

Posta gärna en bild när du känner dig färdig.
Eller lägg upp lite under arbetets gång.
Jag kommer gärna med mer input, om du behöver.
Citera
2025-06-11, 07:59
Medlem
Vid den första anblicken tror hon kanske att det är en vanlig bil. Så du bör nog förvarna henne om att du kommer i en mopedbil. Annars så blir hon kanske besviken när ni stuffar iväg i 30 km. Som kvinna tycker jag att du ska låta den vara som den är, allt beror ju på om hon har rätt humor för en stylad mopedbil. Har hon inte det så kan hon uppleva det som enbart pinsamt. Men det är kanske bättre om ni sedan tillsammans fixar till den? Berätta gärna hur det gick, håller tummarna för dig!
Senast redigerad av Newton555 2025-06-11 kl. 08:07.
Citera
2025-06-11, 08:28
Moderator
Arne.Ankas avatar
Övriga fordon --> Motorcyklar och mopeder
/Moderator
Citera
2025-06-11, 09:34
Medlem
Jag tycker inte du ska pimpa den alls. Däremot så kan du ha den ren både in och utvändigt och utan doftgran.
Tror du har bäst framgång då hos tjejen/ kvinnan.
Citera
2025-06-11, 09:52
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Kanske skulle du säga av taket så det blir en cabriolet.

Alla kvinnor gillar att åka i öppen bil med fartvinden som blåser genom håret.
Citera
2025-06-11, 11:11
Medlem
Tidigare nämnda tips angående styling är klockrena men skulle även rekommendera en stadig jävla spoiler för att ge sken av att bilen uppnår ljusets hastighet bara du touchar gasen. Tuta som spelar en melodi är också en stor hit bland kvinnorna.
Citera
2025-06-11, 12:50
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aningencynisk
Tidigare nämnda tips angående styling är klockrena men skulle även rekommendera en stadig jävla spoiler för att ge sken av att bilen uppnår ljusets hastighet bara du touchar gasen. Tuta som spelar en melodi är också en stor hit bland kvinnorna.

Bron över floden kwai är poppis...

Hos de som kör 28 meters långtradare.
Citera
2025-06-11, 13:02
Medlem
Fräckaste å drygaste är ju när kiddrn får pappas BMW 320 kombi å bygger om, finns flera här i byn.
Citera
2025-06-11, 13:47
Medlem
Citat:
Jag har ju aldrig haft någon riktig relation trots att jag är medelålders. Men nu har jag äntligen fått kontakt med en tjej på en sån där dejtingsajt. Jag är väldigt nervös inför att träffa henne.

Vi båda bor ute på landsbygden och jag brukar alltid ta cykeln när jag ska någonstans. Jag har ju aldrig tagit körkort eftersom jag har bilskräck. Jag tycker bilar går för fort.

Men jag vågar inte komma till hennes hus på cykel, så nu har jag köp en mopedbil bara för att imponera på henne. Jag har köpt en Microcar Highland. Se bild:

https://files.klaravikcdn.com/uploads/productimages/e1/1f/665562/extrabilder11130303_large.jpg

Nu vill jag gärna styla den lite också. Är det till Biltema man åker då eller? Kan man köpa fräcka fälgar där? Finns det något mer ni tycker att jag bör köpa till min mopedbil för att imponera på dejten?

Absolut! Testa en dildoskog på instrumentpanelen? Lite olika fina färger och form. Se till att köpa med sugpropp så kommer dom svaja superfint! Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in