Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Ska du också berätta för vuxna att de har fel sovtider?
Du och Bikern.
Det finns så klart bilder på henne tex i minimal bikini då Chrippa gärna lägger ut sånt på Linnéa. Vissa människor lägger märke till detaljer, andra inte.
Vi är olika. Du är inte mallen för hur människor ska tänka och vara.
Om nu Chrippa vill tjäna pengar på deras kroppar. Då är det väl korkat att gå ut och tjata om att det inte är en bild på dom.
Kan du visa mig var Chrippa eller Linnéa har dementerat att det är dom?
För inte kan väl ni som dementerar själva hitta på att det är några andra?
Jag sa inget om när man ska sova.jag sa bara att det inte är normalt att hänga dygnet runt på flashback, sova 2 timmar, och se fortsätta skriva på flashback dygnet runt igen. Och att hålla på så några dagar skulle kunna förklara varför användaren beter sig som en idiot.
Som jag har förstått det sitter födelsemärke till höger på ryggen/höften, och jag har kollat på Linneas bilder på instagram utan att hitta någon bild på den delen av ryggen. Menar du att Linnea raderat dessa bilder, och ni såg bilderna innan dem raderades?
När någon sa "Hej, detta är en nakenbild på Therese/Lisen" så tycker du det är fel att ifrågasätta det, utan man ska fortsätta sprida och säga att det är en bild på Therese/Lisen sålänge inte rask/Anjo säger något annat? Det finns något som kallas att tänka själv, jag föredra att göra det framför att tro på allt som sägs på sociala medier.