2025-06-08, 10:51
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Bra då är vi överens.

2024 har varit mest pissupplevelser. Fortfarande upplevelser ja.

Varken du, jag eller någon annan kan uttala oss om hur Chrippa har upplevt 2024.

Vi kan bara gissa och inte utgå från oss själva.
Citera
2025-06-08, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är äkta Chripparetorik. Öhh öhh men Julia då!!
Det tyder på en människa som är helt oförmögen att ta sitt ansvar.
Till och med när han säger att han har ljugit kan han inte berätta vad han ljög om eller när han ljög eller varför.

Jag hoppas att han helt och hållet är sanningsenlig till sin advokat så han får möjlighet att göra ett bra jobb åt Chrippa.

Han får väl ha elhalsband på Chrippa när han ska tala i rätten. Varje gång Chrippa är på väg åt fel håll blir det ett litet tryck.

Kommer bli elbrist i Sverige då så ingen bra ide.
Citera
2025-06-08, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Varken du, jag eller någon annan kan uttala oss om hur Chrippa har upplevt 2024.

Bra 2024 var bra och Jocke Anjo och Rask förstörde inte deras liv som var allt de pratade om 2024.
Citera
2025-06-08, 11:03
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det är väldigt stor skillnad på att inneha något och att bruka något, fattar inte du det?

Du får ju förfan läsa det du svarar på idiot. Det var ju precis det som var poängen att Chrippa inte fatta det när han satt i rätten.
Citera
2025-06-08, 11:06
Medlem
Citat:

Ok. Ja häktet och ungens utdragna tänder gjorde honom nog upphettsad 🙂
Citera
2025-06-08, 11:36
Medlem
Citat:

Du och ett par andra sitter ju bara och ljuger. Lyssna på vad idioten själv sagt och gjort kanske? Så slipper du och ett par andra gissa.
Citera
2025-06-08, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
På vilket sätt utnyttjat?

Dom utnyttjade honom för att förstöra för Anjo & Jocke.
Citera
2025-06-08, 11:41
Medlem
Bara gosedjur och mat på IG story. Ingen Nocco. Är Christopher sjuk?

Visar självklart upp ungen också.
Citera
2025-06-08, 11:44
Medlem
Antar att alla är är eniga om att enda anledningen till att Chrippa är i den sits han just nu befinner sig i är pga en person, nämligen han själv.

Visst kan man skylla på andra i hans närhet men allt faller ju ner på han själv som byggt ett luftslott av något han inte haft ekonomi till. Hans brist på intelligens blev ju total när han på allvar tror man kan leva som han gjort utan att de till slut uppmärksammas av myndigheter.

Nu får jag haters på mig som säkert kommer skylla på Jocke,
Är de Jocke som står åtalad? Nej precis…
Citera
2025-06-08, 11:46
Medlem
Storanglarens avatar
Skulle inte han komma ut på sin Youtube-kanal och berätta om hans senaste häktning och hur felaktig den var? "Ni får allt på Youtube inom kort" skrev han ju på sin IG-story. Tydligen ännu en lögn från honom.
Citera
2025-06-08, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Antar att alla är är eniga om att enda anledningen till att Chrippa är i den sits han just nu befinner sig i är pga en person, nämligen han själv.

Visst kan man skylla på andra i hans närhet men allt faller ju ner på han själv som byggt ett luftslott av något han inte haft ekonomi till. Hans brist på intelligens blev ju total när han på allvar tror man kan leva som han gjort utan att de till slut uppmärksammas av myndigheter.

Nu får jag haters på mig som säkert kommer skylla på Jocke,
Är de Jocke som står åtalad? Nej precis…

Håller med dig han har endast sig själv att skylla och kan inte lägga det på någon annan.
Och nu gör han bort sig ännu mer när han lägger upp bilder på fejk armband & klockor, det blir så patetiskt och pinsamt.
Citera
2025-06-08, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Skulle inte han komma ut på sin Youtube-kanal och berätta om hans senaste häktning och hur felaktig den var? "Ni får allt på Youtube inom kort" skrev han ju på sin IG-story. Tydligen ännu en lögn från honom.

Allt han inte kan svara på ska svaras på "i rätt tid" men "i rätt tid" kommer aldrig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in