2025-06-06, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Chrippa avslöjar lite om vad SvD jobbar med angående honom:
https://imgur.com/a/pfvxKRQ

Han bör absolut inte ställa upp på några intervjuer innan han har ett domslut som vunnit laga kraft, det är för stora risker med det, så det är bra det åtminstone.
Han är på Rasmussons kändisnivå alltså. Vilken megatönt.

Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vem är stackarn som Linnea pratar med och som får sitt nummer uthängt, nu när SvD fått sina fiskar varma...?
https://ibb.co/LD4Nnmcz

Rättvänd:
https://ibb.co/N2PM9gNG

"Vi är så lyckliga, vi ska gifta oss!"
Kan man fråga sig. Hon ser helt ihålig ut, droger är inte bra.
Citera
2025-06-06, 00:27
Avstängd
Vilket Nocco märke får vi se på IG story imorgon?

Vilken mat får vi se?

Hur vinklar han klockan denna dag?

Blir det gym vid 9 eller 10?

Blir det rygg eller ben?

Så många frågor så få svar ännu 😴
Citera
2025-06-06, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vilket Nocco märke får vi se på IG story imorgon?

Vilken mat får vi se?

Hur vinklar han klockan denna dag?

Blir det gym vid 9 eller 10?

Blir det rygg eller ben?

Så många frågor så få svar ännu 😴
Blir otroligt intressant att följa. Nocco Cassis Summer, torr kyckling, fakeklockan har nog gått sönder. Tror på ben, det är ändå nationaldag!
Citera
2025-06-06, 00:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ja, det drar ut på tiden, de första anmälningarna inkom ju redan i april 2024 (från Skatteverket). Utredningen var nog hyggligt prioriterad efter razzian i oktober och p g a rymningen i december, men nu är det nog inte så många resurser som tilldelas.

Tittar man på vad Eko utreder så är ju detta småpotatis. Varken nån åklagare eller utredare på Eko kommer göra karriär på det här ärendet.

Kan det bero på att Chrippadaslutpåhjärnceller fortsatt att begå brott hela tiden, så de måste utöka utredningen konstant...? Kan han sitta still på gymbänken så alla kan få ett avslut? Har inte tid med det här "ijengkligen".
Citera
2025-06-06, 00:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
'
Då tolkar hon det rätt eftersom man inte behöver deklarera om man saknar inkomst.

Men hon har ju en inkomst?
Det har uttalats från både Linneadablåstbimbo och Chrippadaduskabarastädaochhållakäften, samt har ju dokumenterats från en live. Finns många konton som delat det på Youtube.
Hon tjänar 5000 kronor i veckan som hon får från ChrippadaArbetsgivare.
Sen har hon väl haft nåt samarbete där hon promotade en skitful jacka.

Chrippadaskatteplanerare behöver bara rapportera till Skatteverket varje månad och betala in skatt och arbetsgivaravgifter. Sen kan Linneadainfluencerwannabee deklarera.
Det klarar väl Chrippa, han är ju jättesmart.
Citera
2025-06-06, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Kan det bero på att Chrippadaslutpåhjärnceller fortsatt att begå brott hela tiden, så de måste utöka utredningen konstant...? Kan han sitta still på gymbänken så alla kan få ett avslut? Har inte tid med det här "ijengkligen".
Börjar bli drygt att vänta på förhudsundersökningen.
Citera
2025-06-06, 01:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Börjar bli drygt att vänta på förhudsundersökningen.

Vad jag hört ryktas om måste den vara väldigt liten....
Citera
2025-06-06, 05:22
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag vill bara se Christofer skita på sej.
Bra att du är ärlig med att du inte bryr sig om sanningen och rättvis dom, utan att du enbart vill att saker ska gå dåligt och vara jobbigt för Chrippa.
Citera
2025-06-06, 05:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Du skämtar, det förstår jag. Du är skojig. Det som kommit ut ur den munnen i otaliga lives är inte att leka med. Dock kanske de inte finns sparade eller ute på nån vlogg, där är man sockersöt och "spelar skenhelig" ;-)

BTW, det heter de. Inte dem.
Repetera. De. Inte dem......
Blandar du ihop chrippa med Linneas lives nu?
Jag har inte kollat på Chrippas lives, men dem korta videos jag sett har chrippa snackar om Anjo, Jocke och rask, men inget jag skulle kalla förtal. Men som sagt har jag inget intresse av att kolla flera timmars långa lives med Chrippa, så jag kan ha missat något.
Citera
2025-06-06, 08:34
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Läs vad jag svarade på kanske?
Användaren skrev "Obehagligt hur folk kan börja hata någon bara genom lite YouTube videos"
Och det är ju exakt det du och denna användare gjort, kollat på vloggande och baserat eran åsikt på Chrippa på det. Vilket denna användare verkar tycka är fel.

Kan du svara på frågan?

Kan du vara snäll och visa vad jag skrivit som uttrycker hat?
Citera
2025-06-06, 08:54
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Citat:
Kan du svara på frågan?

Eftersom du är så desperat efter min uppmärksamhet så ska jag svara dig.

Prova läsa mitt inlägg igen, jag skrev
Citat:
Men du kritiserar ju chrippa baserat på det Anjo säger i sina videos. Vad säger det om dig rent psykologisk?
Vart ser du ordet hat?

Och det inlägget ifrån mig var ju svar på ditt inlägg nedan
Citat:
Obehagligt hur folk kan börja hata någon bara genom lite YouTube videos. Men rätt intressant rent psykologiskt, man undrar ju vad som gått fel i ditt/era liv.
Senast redigerad av Dopy 2025-06-06 kl. 08:57.
Citera
2025-06-06, 10:07
Medlem
Det var privat, precis som chrippas för vad jag vet har han inget företag.
Dessutom ser rätten hårdare på det ifall man har företag och skattefuskar än om man gör det som privatperson så även det är en förmildrande omständighet för chrippa.

Jag hoppas också att han ska straffas hårt men väljer att se på det hela realistiskt och med statistik som stöd, och då är tyvärr sanningen att han kommer få ett väldigt kort straff om ens något, och en stor skatteskuld som skrivs av efter ~5 år.

Citat:
1. Regeln är princip 1 miljon = 1 år. Vid 5 år går fängelsestraffet knappt upp nåt. Så ska du fifla så ska det fiflas rejält som Nationslteatern (?) sjöng.

2. Var din skatteskuld från företag eller privat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in