Det är sisådär med liberariansk organisation i Sverige, men åtminstone sett till antal finns det egentligen bara två städer att välja mellan, nämligen Stockholm och Göteborg. Min personliga erfarenhet säger att Göteborg huserar flest "hardcore"-libertarianer per capita.
I Göteborg finns även nåt som heter "Debatthuset" som drivs av en libertarian, men jag vet inget mer om det. Det är en lokal som han hyr och arrangerar ett antal evenemang varje vecka, mest samtal om olika aktuella eller stora frågor. Hur stor uppslutning det är på de kvällarna vet jag inte eftersom jag inte bor i närheten och aldrig varit där. Man får googla om man är intresserad. Men det är det närmaste jag kan komma på en "community" som är någorlunda levande idag.
Frihetsfronten finns fortfarande men så vitt jag vet är det bara en gång per år de har nån slags organiserad träff, och jag vet inget om hur aktiva folk är där.
von Mises-institutet tror jag mer eller mindre har dött ut, jag har iaf inte sett mycket från dem på senare år.
De två sistnämnda tror jag var mer Stockholmscentrerade.
Nu lever vi lyckligtvis i en tid då man kan hålla rätt bra kontakt med likasinnade utan att vara fysiskt nära.