2025-06-01, 21:37
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Ni har inte mött Mjällby, och tydligen inte Hammarby heller på bortaplan, så nej, ni har haft lättare schema än båda dom.
Alla lag har ju olika nemesislag. Knullafton blev avblåst x2 för oss i år både på Hisingen och nere i Kalifatet. Upplever det som att vi har det förhållandevis enkelt mot er. Är tack och lov väldigt få plastmatcher kvar för oss på spelschemat.
Senast redigerad av Teu 2025-06-01 kl. 21:39.
Citera
2025-06-01, 21:42
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Alla lag har ju olika nemesislag. Knullafton blev avblåst x2 för oss i år både på Hisingen och nere i Kalifatet. Upplever det som att vi har det förhållandevis enkelt mot er. Är tack och lov väldigt få plastmatcher kvar för oss på spelschemat.
Ni har alltså 1:an, 2:an och 4:an i allsvenskan kvar på bortaplan. Nej, det är nog dags att sluta knarka om du tycker att alla svåra bortamatcher är avklarade..
Citera
2025-06-01, 21:45
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Japp extremt dålig faktisk, finns inte en bra domare längre. Kolla bara på hur Halmstad får mål mot Dif, får en frispark för ingenting och gör mål, fan hål i huvudet på domarna.

Dom är blinda och hänger inte med. Dömer Ojämnt.

VAR skulle hjälpa dom med all skit dom missar....

Varför är alla emot VAR, när resten av Europa har det?
Man är mot det då det dödar flowet och tar bort den mänskliga faktorn i sporten, men om domarna ska vara så här usla så är VAR bättre.
Citera
2025-06-01, 21:45
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Ni har alltså 1:an, 2:an och 4:an i allsvenskan kvar på bortaplan. Nej, det är nog dags att sluta knarka om du tycker att alla svåra bortamatcher är avklarade..
Vi kommer ha er vid bästa tänkbara tillfälle efter ni sålt av era topplirare. Dessutom på fint gräs. Det där är en match jag tar alla dagar i veckan över Häcken borta oavsett tabellplacering.
Citera
2025-06-01, 21:46
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Dags att vakna upp ur Solna-bubblan.

Ni har överprestarat brutalt hela våren. Nu ska ni dubbla och sälja spelare för 50M. Det kommer gå åt helvete för er.
Citera
2025-06-01, 21:57
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Ni har överprestarat brutalt hela våren. Nu ska ni dubbla och sälja spelare för 50M. Det kommer gå åt helvete för er.
Apan pratar bara Solna, eller vad är det du brukar säga?
Citera
2025-06-01, 22:00
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Kvalificerar vi oss för Europaspel ser jag säsongen som lyckad oavsett slutlig tabellplacering. Likaså ser jag det som en lyckad säsong om vi lyckas landa på en tredjeplats. Allt över det är bara ett plus för oss. Utöver detta kommer vi alltså med allra största sannolikhet slå vårt eget publikrekord och lyfta statusen på hela ligan ytterligare ett snäpp utifrån ett supporterperspektiv.

Men nog om oss, hur går det för er? Nia i ligan, 11 poäng bakom Storebror, inget Europakval, nästan lite genanta publiksiffror, en tränare som är på väg bort, en sportchef som är på väg bort, och en ungdomsansvarig (eller vad fan Kissen nu var..) som redan lämnat. Inte undra på att vraken är arga på er när ni kissat på er i våningssängen. Kan fan inte kännas bra att vara difender just nu.

Men, men, jag höjer ett glas åt alla riktiga supportrar som fortfarande släpar sig till matcherna för att se eländet. Det var inte länge sedan vi själva var i samma läge med skillnaden att vi sluter upp runt vårt lag när det går skit när ni väljer att stanna hemma.

Skål
Citera
2025-06-01, 22:03
Medlem
Citat:
Vi kommer ha er vid bästa tänkbara tillfälle efter ni sålt av era topplirare. Dessutom på fint gräs. Det där är en match jag tar alla dagar i veckan över Häcken borta oavsett tabellplacering.
Nej, bäst för er hade varit att möta oss nu på onsdag med en seger i ryggen och bra spel mot Häcken samtidigt som vi har kört på tomgång i de fyra senaste matcherna. Uppehållet kommer vid bästa möjliga tillfälle för oss. Vi kommer ha ett par veckor att förbereda oss för Malmö inför ett utsålt Strandvallen med utvilade spelare och ingen Otto Rosengren på andra sidan.
Citera
2025-06-01, 22:11
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Nej, bäst för er hade varit att möta oss nu på onsdag med en seger i ryggen och bra spel mot Häcken samtidigt som vi har kört på tomgång i de fyra senaste matcherna. Uppehållet kommer vid bästa möjliga tillfälle för oss. Vi kommer ha ett par veckor att förbereda oss för Malmö inför ett utsålt Strandvallen med utvilade spelare och ingen Otto Rosengren på andra sidan.
Jag kanske kommer få fel, men jag tror som sagt att ni kommer bli sönderköpta i transferfönstret. Ni kommer garanterat få bra betalt men jag förväntar mig att ni kommer gå ut ur fönstret som det lag som blivit mest försvagat.
Citera
2025-06-01, 22:12
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Men söder om Slussen väntar ytterligare en knullafton..
Citera
2025-06-01, 22:13
Medlem
Citat:
Jag kanske kommer få fel, men jag tror som sagt att ni kommer bli sönderköpta i transferfönstret. Ni kommer garanterat få bra betalt men jag förväntar mig att ni kommer gå ut ur fönstret som det lag som blivit mest försvagat.
Jag tror inte dessa affärer du pratar om är klara och påskrivna redan den 30 juni.
Citera
2025-06-01, 22:22
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Men söder om Slussen väntar ytterligare en knullafton..
Jag har min rape whistle redo för just den matchen, men det är absolut inte otänkbart att vi lyckas spela till oss både ett kryss och en seger.
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Jag tror inte dessa affärer du pratar om är klara och påskrivna redan den 30 juni.
Det gör nog dessvärre jag. Jag ser framför mig flera klubbar som står redo och bara väntar på att affären ska öppna och jag tror inte det kommer bli några komplicerade förhandlingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in