2025-06-01, 17:26
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Om hon varit tyst några dagar så kan det väl egentligen bero på vad som helst. Det kanske beror på något normalt som att hon kanske har kärleksproblem, brutit foten eller tappat rösten

Med Palm vet man aldrig vad hon kokar ihop.

Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Apropå folk som har svårt för att organisera sig. LM och PM verkar inte helt med i matchen så att de svävar ut med en massa organisatoriska idéer förvånar mig inte. GM verkar hålla sig mer för sig själv och inte beblanda sig med övriga sosshatare. Har även hört henne vid flera tillfällen ta vissa socialtjänstmedarbetare i försvar med hänvisan till att hon själv träffat sådana som är bra. Både GM och Palm sticker ut på lite olika sätt.

Förut hade jag hållit med dig, men i dagsläget är Palm den enda ”vettiga” i gänget. GM är en manipulatör utan dess like, hon kränker sin son dagligen.
När hon talar väl om socialtjänsten tror jag enbart att det är fjäsk för att få lite medhåll från skeptiker. GM är enl mig en riktigt vidrig människa.
2025-06-01, 18:28
Medlem
GM i live och hon fortsätter baktala pappan och hans släkt.
2025-06-01, 18:46
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
GM i live och hon fortsätter baktala pappan och hans släkt.

Det är det enda hon kan. Snacka skit om allt och alla.

Hon ställde in kalaset häromdagen, fullt med ballonger bakom henne. Otroligt.
2025-06-01, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Det är det enda hon kan. Snacka skit om allt och alla.

Hon ställde in kalaset häromdagen, fullt med ballonger bakom henne. Otroligt.

Hon verkar vara otroligt avundsjuk på att pappan har råd åka till "paradis ön" med sin son.
2025-06-01, 19:37
Avslutad
Citat:
Med Palm vet man aldrig vad hon kokar ihop.

Hon är påhittig

Citat:
Förut hade jag hållit med dig, men i dagsläget är Palm den enda ”vettiga” i gänget. GM är en manipulatör utan dess like, hon kränker sin son dagligen. När hon talar väl om socialtjänsten tror jag enbart att det är fjäsk för att få lite medhåll från skeptiker. GM är enl mig en riktigt vidrig människa

Jag säger inte emot dig, de sticker ut på olika sätt. Jag refererar vad GM sagt och det är att hon i mångt och mycket försvarat socialtjänsten och jag tror att skälet till att hon håller sig för sig själv är för att hon ryker ihop med dårarna. GM är för mig precis som Palm, two-faced, det finns fullkomligt "normala" sidor och tydlig intelligens, men så finns där också rätt märkliga inslag av med psykiatrisk karaktär. GM verkar, dagligen, sitta i flera timmar och hålla monolog runt exakt samma ämne och innehåll. Bara det är väldigt speciellt.
2025-06-01, 19:58
Medlem
F är inte uppe hos CF i hennes live vilket hon inte brukar missa så hon kanske är i Spanien igen
2025-06-01, 20:05
Medlem
Mrsmupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
F är inte uppe hos CF i hennes live vilket hon inte brukar missa så hon kanske är i Spanien igen

Det vore något om hon dragit till Spanien.
Kanske startar där ny karriär som Nurse E.
Ingen av fängelsebrudarna CF eller GM vet varför F är plötsligt privat.
2025-06-01, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsmupp
Det vore något om hon dragit till Spanien.
Kanske startar där ny karriär som Nurse E.
Ingen av fängelsebrudarna CF eller GM vet varför F är plötsligt privat.
Lite konstigt att ingen av dem vet något , är fler som frågat i andra lives .
2025-06-01, 20:40
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina

Att Fia är i Spanien? När har hon varit där tidigare. Eller menar su CF?
2025-06-01, 20:52
Medlem
Saknar hennes lives, undrar vad som hänt. Kanske är så att nåt av barnen personligen bett henne sluta.
2025-06-01, 21:00
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Saknar hennes lives, undrar vad som hänt. Kanske är så att nåt av barnen personligen bett henne sluta.

Redan hänt. Hon sket helt i det.
2025-06-01, 21:02
Medlem
Citat:
Att Fia är i Spanien? När har hon varit där tidigare. Eller menar su CF?
Hon var där för några månader sedan , pensionärer har ju nästan alltid ställen i Spanien enligt F så det har väl mamma och styvpappa också eftersom de var där tillsammans

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in