2025-05-28, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oelback
Länka gärna.
Hittar inte till sidan igen tyvärr.
Citera
2025-05-28, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu är ett värddjur borta. A*ders K*llerman sitter i finkan för bedrägeri och hans fd tidning AI Magazine är borta från nätet. Runkar brukade skriva sina sommarlovsuppsatser där. Iblend i eget namn, ibland under pseudonymen Josef. Det var A som ägde yachten parasiten Runkar fick vara ombord på i somras. För övrigt håller kronofogden på att sälja hans hus. Antar de tagit båten redan?

Så Runkar får fortsätta publicera sina texter på sina sociala medier. Några tusenlappar kanske han kan tigga till sig via swish varje månad? På Instagram verkar det som att mamma är på besök. Om det nu inte är några gamla bilder? Mamma och minstingen är på restaurang och mamma bjuder? Mamma har även synpunkter på att snart 60 år gamla Runkar köpt nya jeans med lappar på. Det tycker Runkar är pinsamt, av helt fel anledning.

Ska vi tolka det som att Runkar får träffa sin ena son om han har förkläde med sig? Eller vill inte den andre sonen träffa pappa längre? Och varför ses aldrig Runkar med pappa Frank längre? Vill han inte kännas vid sin son mer? Mamma kom nog till Stockholm med ett checkhäfte i bagaget. Farsan har för länge sedan fattat att sonen är direkt oförmögen till arbete och en idiot. Mamma vet nog också men kan inte låta bli att skänka honom en slant. Kan de inte bara ta med honom hem?

Köpt nya jeans Skulle inte tro det!!! Dessa fula jeans har pastorn burit sedan frigivningen från fängelset Han lär nog kliva in igen med dem
Citera
2025-05-28, 23:36
Medlem
Jag behöver respektera Runar som värvat en 10-poängare som är i tjugofem års åldern. Speciellt när det gäller hans förutsättningar.
1.Saknar arbete, fast bostad och reducerat umgänge med sina ex och barnen på ett friskt, självständigt leverne.
2. Minst 6 MILJONER i skulder hos kronofogden och saknar ekonomiska möjligheter till att frigöra sig ifrån dessa skulder.
3. Både beteende, klädsel och utstrålning(långhårig som en överårig hippie utan trovärdig framställning )
som gubbsjuk individ utan laglydig försörjning, egen bostad som arbete.

Själv skulle jag i bästa fall få någon kvinna som Gudrun Schyman, Anna Book och liknande att bli intresserad. Trots egen försörjning, bostad och vårdat utseende för min ålder.

Men Runar, trots dessa prövningar kan värva och få en vacker kvinna som är hälften av hans ålder.
Borde inte denne skriva en bok om hur han beter sig att värva, förföra och få yngre kvinnor att falla för honom?
Poängtera att skulle jag i min ålder försöka locka till en sådan kvinna med Runars förutsättningar, hade jag nog blivit kallad för snuskhummer? Samt blivit hånad och t.o.m. anmäld för kvinnoförakt och utskrattad av mina vänner? För att inte glömma bort ens egna barn och deras reaktioner?

Fast det har väl Runar lyckats med utan trovärdiga reaktioner ifrån sina barn och vänner?
Tala om att vara framgångsrik charmör där vackra kvinnor som är i hälften av hans ålder faller pladask för honom. Bra arbetat.
Bara undrar hur man kan lyckas med det?
Citera
2025-05-29, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Jag behöver respektera Runar som värvat en 10-poängare som är i tjugofem års åldern. Speciellt när det gäller hans förutsättningar.
1.Saknar arbete, fast bostad och reducerat umgänge med sina ex och barnen på ett friskt, självständigt leverne.
2. Minst 6 MILJONER i skulder hos kronofogden och saknar ekonomiska möjligheter till att frigöra sig ifrån dessa skulder.
3. Både beteende, klädsel och utstrålning(långhårig som en överårig hippie utan trovärdig framställning )
som gubbsjuk individ utan laglydig försörjning, egen bostad som arbete.

Själv skulle jag i bästa fall få någon kvinna som Gudrun Schyman, Anna Book och liknande att bli intresserad. Trots egen försörjning, bostad och vårdat utseende för min ålder.

Men Runar, trots dessa prövningar kan värva och få en vacker kvinna som är hälften av hans ålder.
Borde inte denne skriva en bok om hur han beter sig att värva, förföra och få yngre kvinnor att falla för honom?
Poängtera att skulle jag i min ålder försöka locka till en sådan kvinna med Runars förutsättningar, hade jag nog blivit kallad för snuskhummer? Samt blivit hånad och t.o.m. anmäld för kvinnoförakt och utskrattad av mina vänner? För att inte glömma bort ens egna barn och deras reaktioner?

Fast det har väl Runar lyckats med utan trovärdiga reaktioner ifrån sina barn och vänner?
Tala om att vara framgångsrik charmör där vackra kvinnor som är i hälften av hans ålder faller pladask för honom. Bra arbetat.
Bara undrar hur man kan lyckas med det?

Ja det är fantastiskt vad Fulnar kan locka unga fruntimmer. Så tråååkigt bara att han ALDRIG kommer att kunna visa sig med henne IRL). Det har han ju själv beklagat i intervju. Aldrig kommer de kunna gå tillsammans och hålla handen.
Citera
2025-05-29, 10:35
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ja det är fantastiskt vad Fulnar kan locka unga fruntimmer. Så tråååkigt bara att han ALDRIG kommer att kunna visa sig med henne IRL). Det har han ju själv beklagat i intervju. Aldrig kommer de kunna gå tillsammans och hålla handen.
Utvecklingen går framåt. Om inte allt för avlägsen framtid kanske hans AI-brud kan gestaltas av ett hologram som Rune håller ihanden
Citera
2025-05-29, 11:18
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Utvecklingen går framåt. Om inte allt för avlägsen framtid kanske hans AI-brud kan gestaltas av ett hologram som Rune håller ihanden

Det märkliga är ju att hon enligt Runar har skyddad identitet, ändå har lille Runar klistrat in sin "stora kärlek" både här och där dit hon kan spåras. Runar är ju bortom räddning, så oerhört skämmigt att ha en sån stolle till pappa.
Citera
2025-05-29, 18:16
Medlem
Amors avatar
Nu har Runar ändrat på ai-Lenas profil igen, ett nytt profilfoto där hon ser lite skum ut. Sen har hon tagit ett kort på ett random gatuhörn med lite blommor i förgrunden. Vilken sån ung snygging lägger ut en okommenterad bild på ett gatuhörn på sina sociala medier?

Runar får jobba på lite mer med sin fantasifigur, var mer underhållande när han byggde ett litet persongalleri runt henne.
Citera
2025-05-30, 13:52
Medlem
osnutens avatar
En utmaning:

Jag har inte lika bra minne som ni andra.
När jag tänker tillbaks på Runes bravader minns jag bara hans korkade misstag.

Han sköt Carolas katt.
Han sköt ett rådjur från fönstret, som stod på grannens tomt.
Han sålde en båt som var leasad.
Han påstod sig vara nån slags coach för Sting.
Han betalade aldrig nån skatt.
Han lyckades inte särskilt bra i fängelset.
Han tvättade pengar från pensionärsbedrägeri.
.
.
Det bara fortsätter.
Har han någonsin gjort någonting bra/vettigt?
Edit: Och nej, jag är inte någon slags Runeapologet. Bara nyfiken, för själv kommer jag inte på nåt
Senast redigerad av osnuten 2025-05-30 kl. 14:05.
Citera
2025-05-30, 14:35
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
En utmaning:

Jag har inte lika bra minne som ni andra.
När jag tänker tillbaks på Runes bravader minns jag bara hans korkade misstag.

Han sköt Carolas katt.
Han sköt ett rådjur från fönstret, som stod på grannens tomt.
Han sålde en båt som var leasad.
Han påstod sig vara nån slags coach för Sting.
Han betalade aldrig nån skatt.
Han lyckades inte särskilt bra i fängelset.
Han tvättade pengar från pensionärsbedrägeri.
.
.
Det bara fortsätter.
Har han någonsin gjort någonting bra/vettigt?
Edit: Och nej, jag är inte någon slags Runeapologet. Bara nyfiken, för själv kommer jag inte på nåt
Runar topp 60, brorsan som ramlade in i Sverige som en nytvättad Volvo och pratade om Jesus. Men det fanns bara kvitton, konton och katastrofer. Han startade bolag som rök. Krasch. Redovisning?

Fängelse för bokföringsbrott, sen skattebrott, lekte fri livestreamade med fotboja. Försökt överklaga i hovrätten – ingen nappade. Högsta domstolen?

Runar kung av kassaböcker, kallade han Muhammed peddo, Jesus för loser och Buddha för flummare i samma tal.

Hoten rasade in, Guillou skrev att han var galen, islamister svor blodshämnd, Runar log i TV. Sen skulle Runar rädda barn med autism genom nån stiftelse – fast pengarna hamnade visst inte där. Han troode Gud ville att han plockade i skafferiet.

Blandade välsignelser med fakturor, predikade och sålde coachingpaket. Manipulerade och överdrev meriter, tusenlappar för personlig utveckling. Ljög ihop CV som om Gud skrivit det.

Hans coaching var kopierad från andra. Folk klagade, Runar duckade, drog vidare.

Gift med Carola, det sprack, Runar var i press, TV, hela köret. Runar använde sonen Amadeus som mediaaccessoar.

Gifte om sig, fler barn, fortsatte använda familj och Gud som PR.

Snackade privatliv offentligt, bråkade, och skrev om Carola.

Bråkade med taxichaffisar, båtkunder, kompisar, klienter, medfångar, journalister. Slogs om småpengar, skällde ut folk på stan, startade projekt, stämningar från USA, och sa han att han var förföljd. Mediahat ena dagen, reality-TV nästa.

99% show, duckade frågor, attackerade journalister, gjorde presskonferenser till säljtillfällen för sina böcker och "Gud i dig"-program. Körde på som influencer – la ut bibelord bredvid reklam för kosttillskott.

Trafikbrott, våldsam, anmälningar, slagsmål och mordhot. Sket i alla restriktioner under pandemin, spred hälsoråd som Jesusdoktor, pushade konspirationsteorier om systemet som tystade honom.

På hotell försvann antika möbler som han bara "lånat".

Så nu sitter han hemma och klipper och klistrar, snart med fotboja, gamla skulder, "fans" som fiskar information. Men han är Guds utvalde jämfört med dom som stalkar honom.
Senast redigerad av becko 2025-05-30 kl. 15:16.
Citera
2025-05-30, 14:48
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
AI-Lena har uppdaterat sig igen... Nu går hon bananas mot flera manliga användare som tydligen följer en stackars strippa på Facebook. Ganska oskyldig sida egentligen. Hon gör mest reklam för sig själv när hon ska uppträda på olika erotikfestivaler. Inget porrigt. Men "Lena" säger att hon nu avföljt alla de män som följer strippan. Hur hon nu kan veta det? Hon/Runkar måste ju själv gått in på sidan för att se.

Hon visar upp en bild som föreställer äppelblomster. Vilket i så fall skulle innebära att hon bor i en villa. Eller om det möjligen är morsans trädgård. Men varför visar hon inte morsan längre i så fall? En ensamstående sjuksköterska har inte råd att bo i en villa, åka på semester en gång i månaden samt ha en häst. I synnerhet inte med en skyddad identitet. Runkar är en idiot. Dessutom står det att hon saknar en relation...

Fortfarande finns ingen ny information om samarbetet med "Blatten", eller någon Youtube-kanal. Kanske fick han inte så mycket pengar av mamsingen som han hoppats på? Däremot räckte pengarna till ett nytt gymkort. Men inte ett ljud heller om "olyckan" som fick honom inlagd. Han håller rätt låg profil överlag. Man kan fundera över vad hans nästa steg i "karriären" blir. För något måste ju hända snart så han får lite uppmärksamhet igen. Om inte annat lär han väl ljuga ihop något nytt.
Amadeus bröllop är bara dagar bort. Så snart dyker hans nylle upp i all slaskpress igen. Kanske han får tillfälle att berätta om alla fantastiska projekt han har på g?
Citera
2025-05-30, 15:15
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Amadeus bröllop är bara dagar bort. Så snart dyker hans nylle upp i all slaskpress igen. Kanske han får tillfälle att berätta om alla fantastiska projekt han har på g?
Ah, det blir en fest att se fram emot. Det är väl snart speluppehåll i allsvenskan så Amadeus har några veckor på sig att åka på bröllopsresa. Carola har lovat att sjunga och man får anta att den norska sidan av släkten komma hållas inhägnad. Ska vi gissa att Carola kommer ha livvakt med sig? Runkar kommer hålla ett för långt och extremt pinsamt tal. Sedan kommer han skriva om att han var festens medelpunkt och att Carola bad och bönade att ta honom tillbaka. Förhoppningsvis kommer många gäster att fråga varför inte AI-Lena dök upp. Men hur ska Runkar ha råd med ny kostym? Blir det Dressman?
Citera
2025-05-30, 15:46
Medlem
Vi undrar alla hur R har råd att leva. Ingen inkomst, inga betalda räkningar, ingen ny kostym osv. Men det slog mig att han ju är dömd för ekonomisk brottslighet. Är det helt otänkbart att hans usp är att förmera sig ekonomiskt? Han är en dålig företagare, men kanske en bra svindlare också så tillvida att han lyckas gömma undan ett rov. Trots allt har han ju hanterat tämligen stora belopp. Kanske har han kvar en del som han lever på nu? Nummerkonto i Schweiz?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in