2025-05-26, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Sure. Länka till en sån bild.

Den enkla förklaringen kan vara att billigost är skelögd
Citera
2025-05-26, 18:22
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Den enkla förklaringen kan vara att billigost är skelögd
Nej han har supersyn. Han kan se 8 cm böjning på 1 km på 5 km avstånd.
Citera
2025-05-26, 18:24
Medlem
Citat:
Nej han har supersyn. Han kan se 8 cm böjning på 1 km på 5 km avstånd

Plattjesus gav honom väl förmågan
Citera
2025-05-26, 18:35
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vad bra att du avslöjar att du bara ljuger.

Vill du att jag länkar till en bild sen som bevisar att en horisont även uppstår på ett bord, och som förklarar principen vad som även gäller vid platt yta i övrigt?

Du kan väl visa bilder från ditt lilla ljugexperiment från 30-metershallen.

Naturligtvis kommer du aldrig visa nåt. Clown.
Citera
2025-05-26, 18:43
Avslutad
Citat:
Sure. Länka till en sån bild.

Citat:
Ursprungligen postat av matteusnorge
Det här är något av det dummaste jag hörer. Det finns förstås ingen horisont på ett helt plant bord som är två meter långt. Det är påståenden som dessa som gör det omöjligt att ta dig på allvar. Jag har sett demonstrationer som den du förmodligen kommer att ge nu, men antingen är bordet inte helt platt eller så kommer du att använda den vanligaste fuskmetoden, nämligen att ha kameran lite för lågt. Phuket Word är den ledande exponenten för den typen av magiska trick och bedrägerier, och hela församlingen jublar.

Bild kommer senare som bevis på era lögner, eller oförstånd, jag har svårt att välja vilket.
Citera
2025-05-26, 18:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Majoriteten av Jordens befolkning tror inte på platt Jord. Det är ett helt befängt påstående att majoriteten skulle tro på platt Jord.

Och det har du såklart bevis på?
Citera
2025-05-26, 18:49
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Och det har du såklart bevis på?
Ja att Jorden är rund har varit känt i tusentals år och man kan t.o.m. resa Jorden runt.
Citera
2025-05-26, 18:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Nu ljuger du igen, Dave McKeegan Visade mycket längre klipp och från flera kameror, bevittnat av alla som var med inklusive några plattjordare.

Du måste sluta ljuga.

Citat:
De två klipp om ca tio timmar vardera som skulle bevisa 24h sol i Antarktis, visar att solen knappt rör sig förbi ett berg på 20 timmar, och det bevisar snarare att klippen är totalt missvisande och troligtvis fake.

Men du kan ju länka till de klipp du påstår bevisar 24h från TFE, jag inväntar med spänning så vi alla kan se sen vad du är så övertygad om.

Hur går det med att länka till klippen som skulle bevisa 24h sol i Antarktis? Blev det för pinsamt när du insåg vilka löjliga klipp det handlade om?
Citera
2025-05-26, 18:51
Avslutad
Citat:
Majoriteten av Jordens befolkning tror inte på platt Jord. Det är ett helt befängt påstående att majoriteten skulle tro på platt Jord.

Citat:
Ja att Jorden är rund har varit känt i tusentals år och man kan t.o.m. resa Jorden runt.

Jag syftade såklart på det du skrev enligt ovan, nå var har du bevisen som styrker det du påstår?
Citera
2025-05-26, 18:55
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Hur går det med att länka till klippen som skulle bevisa 24h sol i Antarktis? Blev det för pinsamt när du insåg vilka löjliga klipp det handlade om?

Hur går det själv med länkandet din lille fjant?
Citera
2025-05-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Plattjesus gav honom väl förmågan
Ross, Ironhorse, från Australien? Ja, de är likna galna.
Citera
2025-05-26, 19:07
Medlem
Citat:
Är det inte pinsamt att du ljuger hela tiden? Dave McKeegan, McToon och alla de andra filmade. Till och med idioten Austin Whitsit. Vad i din lilla hjärna hindrar dig från att ta emot fakta? Luktar lite Keith "Fkatzoid" över din retorik. Eller som vi andra säger; Nuh uh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in