2025-05-26, 12:27
Medlem
Måste gå sämre än sämst nu. Nu säljer Christofer sina kläder som Linnea först skulle lämna in till Myrorna. Vem vill köpa hans skrynkliga skjorta från Casablanca o andra fejk märken?! Men som sagt var det går bra nu 🫢
Citera
2025-05-26, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Märkligt, då verkar det ju som om han klarar sig undan straff. Undra isåfall hur han finansierat sina resor som han uppenbarligen varit på. Då verkar det ju som att anjo's teori om hur han tvättade pengar bara var rena fantasier. Ändå förvånad över hur Anjo med sitt ringa intellekt lyckas fantisera ihop något sådant. Chrippa kanske inte är fullt så dum i huvudet som alla framställer honom som. Eller vad säger ni andra?

Alla åtalspunkter är kvar det handlar bara om att åtal ska väckas, nog tror jag han får ett par år iaf.
Jag tror Anjo har rätt i en del men inte allt.
Citera
2025-05-26, 12:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Alla åtalspunkter är kvar det handlar bara om att åtal ska väckas, nog tror jag han får ett par år iaf.
Jag tror Anjo har rätt i en del men inte allt.

Låt oss hoppas det. Hoppas han får ett kännbart straff. Men det känns ju som att det tar en jävla tid och samtidigt är han släppt. Det är ju obligatorisk häktning om brottet ger mer än 2 års fängelse om jag inte är ute och cyklar....
Citera
2025-05-26, 12:43
Medlem
Vilsenturists avatar
Hur har han råd att käka ute typ varje dag och besöka spa? Eller tar han allt på kreditkortet?
Citera
2025-05-26, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsenturist
Hur har han råd att käka ute typ varje dag och besöka spa? Eller tar han allt på kreditkortet?

Han har inget kreditkort..
Men han lever kanske på Linnea eller sin pappa.
Citera
2025-05-26, 13:06
Medlem
Vilsenturists avatar
Fattar inte varför Linnea vill ha honom😅
Citera
2025-05-26, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Låt oss hoppas det. Hoppas han får ett kännbart straff. Men det känns ju som att det tar en jävla tid och samtidigt är han släppt. Det är ju obligatorisk häktning om brottet ger mer än 2 års fängelse om jag inte är ute och cyklar....

Ja han skulle behöva ett kännbart straff.
Just dessa brott kan ta tid att utreda, men har för mig att åklagaren har fått uppgifter från andra länder nu så det ska sammanställas och det ska vara slutförhör.

Jag vet inte vad som gäller ang obligatorisk häktning.
Citera
2025-05-26, 14:04
Avslutad
Citat:

Jag tror knappast att han har ett kreditkort. Vilket kreditinstitut skulle vara dum ge honom ett kreditkort? Han är ju redan skyldig ett par miljoner och det kommer han aldrig kunna betala tillbaka. Skuldsanering blir svårt eftersom han har inte gjort annat än att dodge'a betalningsansvar och dessutom skrutit högt och brett om hur han skiter i sina skulder.

Då har vi inte ens börjat räkna på skadeståndet han ska betala till staten. skatteskulder osv.
Citera
2025-05-26, 14:20
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2013.
Hur jävla svårt ska det vara att hosta upp 50 spänn bara för att se om ryktena stämmer? Snåla

Finns väl ingen som helt enkelt är intresserad av det.
Citera
2025-05-26, 14:52
Avslutad
Citat:
Fattar inte varför Linnea vill ha honom😅

”Kändisskapet”?
Citera
2025-05-26, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
”Kändisskapet”?

Ja det kan stämma och se vilken kändis hon fångade 😂. Värsta Ö-kändisen.
Citera
2025-05-26, 15:31
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Ja det kan stämma och se vilken kändis hon fångade 😂. Värsta Ö-kändisen.

Och med ett barn i släptåg också.
Det var sådant min Morsa varna mig för.
Jaja .. Skvaller-känd e han ju!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in