Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Börja håll dig informerad, tack.
Incel rörelsen kan du läsa om på google och har existerat i nyhetsflödet säkert ca 10 år vid det här laget.
Japp, är en av de mer aktuella teorierna bakom varför ex svenskar i nutid väljer att avstå barn...
oroliga tider, klimakris, krig OCH div. extremism.
"Incelrörelsen" existerar bara i huvudet på hjärntvättade vänsterfeminister. Likaså "klimatkrisen". Feminism är för övrigt en mental störning och inte en "åsikt", könsrollerna är satta av naturen sedan hundratusentals år och försöker man ändra på detta får man förvirrade självhatande kvinnor som du, som projicerar sitt självhat på män, för att de vet att det "kvinnohatarna"(=realisterna som ser kvinnor som de är i verkligheten) säger är sant. Det har ALDRIG utförts några "terrordåd" specifikt riktade mot kvinnor(nej, vänsterfeministiska källor räknas inte). Vänsterdårar med bland annat feministiska vanföreställningar däremot, har med stor glädje utfört allehanda terrordåd. Senast fetilitetskliniken i kalifornien. Det existerar inget som heter "incel" hela företeelsen är ett vänsterpåhitt för att skapa ett "hot" av ingenting. De ni kallar "incels" är det på grund av sin egen bristande drivkraft och framåtanda. Med tanke på 99% av alla kvinnors usla omdöme, brist på konsekvensanalys och allmänt verklighetsfrånvänt tänkande så är det OMÖJLIGT att inte få "ligga" om man så vill. Säger man vad hon vill höra är man där man vill på 2-3 timmar. Och nej, lilla gumman, jag är inte fantasifostret "incel" jag är hårt arbetande familjefar, 2 barn, ett eget ett adopterat och en hustru från det europeiska land som ön jag bor på tillhör. Hon är högerkonservativ, från en familj med god historia från mitt nya hemlands gamla regim, arbetar välbetalt deltidsjobb och tar hand om barn och hem (och bilar) när jag är borta på arbete. Hon liksom de flesta kvinnor här på ön finner feminism motbjudande, skrattar åt svenska kvinnors hysteriska feminazism och brist på kvinnlighet. Och slutligen: Vill ni svenska kvinnor vara jämställda, då ska ni vare sig ha eller kräva specialbehandling, ni skall behandlas exakt likadant som män, och inte ses annorlunda av lagen. Bort med idioti som kvinnomisshandel och dylika könsspecifika lagar. Ni skall lyda under och dömas under samma lagar utan fördelar för att ni är kvinnor. För det är ju jämlikt ELLER HUR?