Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-05-24, 10:58
Medlem
TheRockss avatar
Skönt att säsongen är över.

Jag trodde Racingräven skulle vinna.
Senast redigerad av TheRocks 2025-05-24 kl. 11:01.
Citera
2025-05-24, 10:58
Medlem
Gv1875s avatar
Kan det vinna nån som inte har musikkoppling? 2 tidigare Idol-deltagare och original Fröken Snusk. Ett masked singer utan artister lär väl inte ske.
Citera
2025-05-24, 11:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dvx123
först av alla med att avslöja att Racingräven = Jöback.
Citat:
Detta var skälet till att jag var först ( yey!) med att skriva Jöback,
Citat:
det är exakt så Peter Jöback låter. Jag var först av alla med att säga det i avsnitt 1
Citat:
Detta var bara en av sakerna som fick mig att gissa rätt på första framträdandet
Citat:
det var första framträdandet som jag tog det enbart på rösten
Citat:
Jag var först med att nämna Jöback som racingräven efter bara 10 sekunder av det allra första framträdandet ^^' .

Ingen behöver fundera på vem det var som var först med att säga Peter Jöback, för dvx är snäll nog att påminna oss om det var och varannan dag.
Citera
2025-05-24, 11:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Verkligen inte. Har ledtrådarna någonsin varit mer tydliga?
Har inte uppmärksamhet att lyssna på ledtråds skit, lyssnar bara på rösten, så min svårighetsgrad är betydligt större, men så har jag å andra sidan inte gissat rätt en enda gång.

Jöbacks röst hade dom förvrängt i omgångar, annars hade jag tagit det, samt om jag suttit still under tiden jag kollade på skiten, mitt undermedvetna tog honom iaf!, eftersom ja sa att rävens dräkt såg fjollig ut
Citera
2025-05-24, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Kan det vinna nån som inte har musikkoppling? 2 tidigare Idol-deltagare och original Fröken Snusk. Ett masked singer utan artister lär väl inte ske.
Antagligen för att de sjunger bäst.
Citera
2025-05-24, 11:24
Medlem
Till er som knäckte samtliga personer: Bra jobbat!

Nästa år hoppas jag att Anders Öfvergård eller Anders Lundin ställer upp.
Citera
2025-05-24, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Programmet är roligt men konceptet långt ifrån fulländat. Känns som att man skulle kunna utveckla det så mycket.

Jag tror sushin föll på dåligt låtval idag, tycker ofta det är den som valt tråkigast låt som åker ut. I synnerhet i "battlen".

Tycker Sushins tolkning av Husavik är det bästa framförandet på hela året, grym hon är Kishti!!

Du är medveten om att den som går vidare är förutbestämt av tv4 sen innan och så även vinnaren, "röstningen" är bara en bild som folk fejk trycker på i sina mobiler.
Citera
2025-05-24, 11:36
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex1987
Du är medveten om att den som går vidare är förutbestämt av tv4 sen innan och så även vinnaren, "röstningen" är bara en bild som folk fejk trycker på i sina mobiler.

Belägg? Gissar annars de kör något motsvarande Kahoot
Citera
2025-05-24, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Du hade väldigt fel tyvärr men alltid kul med gissningar
Det hade ju kunnat träffa rätt 😉
Citera
2025-05-24, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kemankaret
Det hade ju kunnat träffa rätt 😉

Så sant. Man måste våga för att vinna!
Citera
2025-05-24, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alex1987

Edvin la upp inlägg om det här senast igår - han hade krävt att få se röstningsproceduren, att den var accurate. Hahaha! Sen kan han absolut snacka skit men ja, ändå. Väljer att tro på den jäveln
Citera
2025-05-24, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ingen behöver fundera på vem det var som var först med att säga Peter Jöback, för dvx är snäll nog att påminna oss om det var och varannan dag.

Gulligt ändå att någon kan bli så oooootroligt stolt över sin gissning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in