2025-05-23, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Återigen måste hon sno materialet till sina inlägg från annat håll: det där är nästan rakt av kopierat från en kommentar hos Bloggbevakning 🙄

Hon är inte känd för att vara speciellt originell direkt…
Citera
2025-05-23, 11:06
Medlem
Nya killen måste vara rätt kort, Linn ser ju gigantisk ut när han lyfter upp henne sådär..Jag antar att Chris inte kan ärva Simons PoP-pyjamas.

Det ska bli intressant att se när det tar slut med den här stjärnan..något som är säkert är att han inte kommer prata om förhållandet efteråt..det skulle nog vara för pinsamt att erkänna att han gick på samma nit som Marcus, Gabbe och Simon.

Den här Chris är ju verkligen den första av hennes killar som står med facit i handen men ändå helt självmant väljer att vara tillsammans med henne.

Känns som totalt bortkastad tid att vara tillsammans med någon som Linn. Hon "älskar" åtrån som hon ser i killarnas ögon, hon speglar sig i deras blickar och bara då känner hon att hon duger. Killarna är hennes narcissistiska förråd och hon behöver alltid den högsta nivån av uppskattning och beundran.

Inom 2-3 år är det slut..
Citera
2025-05-23, 11:30
Medlem
Nu är nästa låt släppt. Som vanligt sjunger Johan mest och Linn känns mer som en bakgrundssångare. Det lilla hon sjunger mot slutet är nog det sämsta hittills, aj mina öron.
Citera
2025-05-23, 11:43
Avslutad
Eller så bara passar det här upplägget Chris perfekt. Hans mamma verkar lite efterbliven dock och tror att hennes player son äntligen hittat livets stora kärlek så hon äntligen kan få barnbarn. Egentligen passar varannan vecka upplägget bara en player som Chris perfekt (får de vibbarna). Han har inga planer på att leka familj med någon annans barn, trots att Linn har helt andra planer. Det är slut om 1 år eller 2 för Linn inte får som hon vill
Citera
2025-05-23, 12:21
Medlem
Okej, jag börjar tycka elakheterna mot en familj och en person som inte tycks verka ha gjort något mer fel än att trilla dit för Linn börjar bli lite väl extrema....

Känner någon denna C privat? Vet någon någonting om vem han är, vad han gjort tidigare i sitt liv? Han kanske visst levt i en relation tidigare, kanske tom varit sambo etc... Att kalla någon för peddo är en aningen magstarkt. Varför skulle han vara peddo? För Linn har barn? Så vi alla ensamma mammor som träffar en partner som inte har barn har per automatik träffat ett peddo? Känns otroligt långsökt.... (Är ensamstående mamma med partner utan egna barn... Levt ihop i många år han är inte peddo men tycker ändå om att umgås med barn han lever ihop med)

Och att hans mamma verkar efterbliven? Vet någon någonting om henne ? Känner någon henne? Vet vad hon gjort i sitt liv? Arbetar med? Utbildad till?

Skulle faktiskt inte heller förvåna mig om de läser denna tråd och de är faktiskt helt oskyldiga människor som inte valt sitt barns partner och tvivlar starkt på att de upplever det speciellt trevligt med den tonen de beskrivs som i den här tråden.

Hade inte tänkt säga någonting men det är Linn som gör galna saker det är vi alla överens om, men vi ska kanske öppna våra ögon och inse att denna C är bevisligen upp över öronen förälskad och då vet vi alla som möjligtvis levt i en relation som kanske innehöll en och annan redflag att de ser man inte. Vi kan hoppas för hans skull att han ser igenom saker innan det är för sent men rena personangrepp på honom och hans mamma känns lite väl att ta i.

Personligen hoppas jag han ser det snart och springer allt vad benen bär åt annat håll, och jag kommer aldrig försvara Linn eller hennes ageranden men C med familj är faktiskt inte the bad guys här....
Citera
2025-05-23, 13:55
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blubbblubb00
Okej, jag börjar tycka elakheterna mot en familj och en person som inte tycks verka ha gjort något mer fel än att trilla dit för Linn börjar bli lite väl extrema....

Känner någon denna C privat? Vet någon någonting om vem han är, vad han gjort tidigare i sitt liv? Han kanske visst levt i en relation tidigare, kanske tom varit sambo etc... Att kalla någon för peddo är en aningen magstarkt. Varför skulle han vara peddo? För Linn har barn? Så vi alla ensamma mammor som träffar en partner som inte har barn har per automatik träffat ett peddo? Känns otroligt långsökt.... (Är ensamstående mamma med partner utan egna barn... Levt ihop i många år han är inte peddo men tycker ändå om att umgås med barn han lever ihop med)

Och att hans mamma verkar efterbliven? Vet någon någonting om henne ? Känner någon henne? Vet vad hon gjort i sitt liv? Arbetar med? Utbildad till?

Skulle faktiskt inte heller förvåna mig om de läser denna tråd och de är faktiskt helt oskyldiga människor som inte valt sitt barns partner och tvivlar starkt på att de upplever det speciellt trevligt med den tonen de beskrivs som i den här tråden.

Hade inte tänkt säga någonting men det är Linn som gör galna saker det är vi alla överens om, men vi ska kanske öppna våra ögon och inse att denna C är bevisligen upp över öronen förälskad och då vet vi alla som möjligtvis levt i en relation som kanske innehöll en och annan redflag att de ser man inte. Vi kan hoppas för hans skull att han ser igenom saker innan det är för sent men rena personangrepp på honom och hans mamma känns lite väl att ta i.

Personligen hoppas jag han ser det snart och springer allt vad benen bär åt annat håll, och jag kommer aldrig försvara Linn eller hennes ageranden men C med familj är faktiskt inte the bad guys här....

Ja håller med. Elakheter mot honom eller hans familj är bara onödig, han är vuxen man och får välja själv om han vill ge sig in i denna cirkus.
Citera
2025-05-23, 14:08
Avslutad
Citat:

Och du vet då alltså per automatik att C också är en superbra person utan någon som helst agenda? Han dejtar en psykopat bara för att det är kul? Må så vara. Men känner du inte heller honom så VET du inte heller. Allt är just det - spekulationer
Senast redigerad av Bais977 2025-05-23 kl. 14:10.
Citera
2025-05-23, 19:11
Avslutad
Sista låten innan sommaren. Lite tidigt?? Eller är det sista låten någonsin tro? Återstår väl att se om samarbetet verkligen kommer bli mer än dessa 3 (?) låtar. Tycker lite synd om Johan som verkar vara den som faktiskt driver projektet så att säga. Han kan sjunga och är den varje gång som lägger upp marknadsföring (man ser på Insta vem som taggat vem först osv), så dras han med Linn som inte har nått annat än engångssamarbeten (det är väl ändå en röd flagga i influenser sammanhang?. Det blev nog inte riktigt som han tänkt
Citera
2025-05-23, 20:32
Avslutad
Tänkte väl att hon inte skulle gå miste om en helg med ”pojkvännen” och resturangbesök. Var hon verkligen i Örebro igår då? För hon var ju i Stockholm i början av veckan. Hade hon nått ärende bara över dagen i Örebro? Jävlar vilket flängande och farande fram och tillbaka
Citera
2025-05-23, 20:38
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:

Enligt många studier söker sig pedofiler till ensamstående mammor. Finns till och med en intervju från en fängslad pedofil i USA, där han berättar att han alltid sökte sig till barn utan pappor.

"Monsters don’t get close to children, nice men do."

"Citatet är taget ur boken “ The seduction of children” av Christiane Sanderson. Enligt studierna som presenteras i kapitlet “The grooming of children“, söker sig pedofiler aktivt till utsatta bostadsområden där den sociala tryggheten är låg. De ensamstående mammorna fler och barnen mer sårbara och lättare att manipulera än barn som växer upp i mer privilegierade miljöer."

På grund av detta är det inte så uppseendeväckande ifall folk blir misstänksamma mot någon som frivilligt blir tillsammans Linn.
Citera
2025-05-23, 20:46
Medlem
Deras ”releasefest” är ute och äta på restaurang 🤣🤣
Citera
2025-05-23, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Enligt många studier söker sig pedofiler till ensamstående mammor. Finns till och med en intervju från en fängslad pedofil i USA, där han berättar att han alltid sökte sig till barn utan pappor.

"Monsters don’t get close to children, nice men do."

"Citatet är taget ur boken “ The seduction of children” av Christiane Sanderson. Enligt studierna som presenteras i kapitlet “The grooming of children“, söker sig pedofiler aktivt till utsatta bostadsområden där den sociala tryggheten är låg. De ensamstående mammorna fler och barnen mer sårbara och lättare att manipulera än barn som växer upp i mer privilegierade miljöer."

På grund av detta är det inte så uppseendeväckande ifall folk blir misstänksamma mot någon som frivilligt blir tillsammans Linn.
Fast det där är ju inte direkt applicerbart på Sverige. Här lever ju de flesta barn till separerade föräldrar varannan vecka, eller åtminstone med tät kontakt med båda föräldrarna. Barn som inte har någon pappa är rätt ovanligt här. Det där med fattiga områden med många ensamstående mammor är inte heller särskilt vanligt här. I de fattiga områdena bor framför allt invandrare och de är inte lika ofta separerade som svenskar.
Ett genomsnittligt barn med separerade föräldrar har oftast ungefär samma levnadsstandard som barn med sammanboende föräldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in