Citat:
Ursprungligen postat av
granny-panties
Tänk om vi skulle dissekera Jockes barn på samma sätt som man gjorde med Chrippas dotter.
Vilket liv det skulle bli.
Ja det verkar vara skillnad på person och person. Jag vill inte identifiera mig med ordet "vi" då jag är en egen individ och inte anser mig tillhöra någon grupp men jag förstår vad du menar.
Ärligt talat så tror jag inte att användare (som kritiserar paret Lundells beteende, skattefusk etc.) skulle sjunka så lågt som dessa användare som av någon underlig anledning har ett så enormt hat emot två personer de inte känner.
Dessa användare påminner lite om de som är springpojkar åt kriminella nätverk, de ser upp till någon och tror att de "högre upp" bryr sig om dem. De förstår inte att de utnyttjas och kommer att slängas till vargarna så fort de inte är till nytta eller gör bort sig.
Det jag reagerar på är att det verkar accepteras att Joakim, Anjo, Rask m.m. kan bete sig hur som helst men så fort Chrippa och Linnea gör samma sak, ja då jävlar. Underligt att en del inte ser/förstår att Joakim, Anjo, Rask m.m. är lika goda kålsupare allihopa. Vissa användare borde verkligen se sig själva i spegeln och fundera lite på vad de håller på med, de är riktigt riktigt otrevliga och det mot andra användare också.
Chrippa, Joakim och Jonna skattefuskar. Anjo fuskar troligtvis också, är osäker om Rask gör det.
Chrippa har skulder hos Kronofogden, Joakim har haft det (osäker på om han verkligen betalade av sin skuld på över 700.000 kr eller om han gjorde en "Lisen"), Anjo (i företaget), Anjos fru Lisen, Rask och hans fru.